Ford представив новий винахід, спрямований на запобігання викиду небезпечних газів із акумуляторних батарей електромобілів. Нещодавно виявлений патент описує вентиляційну систему з каталізатором, яка допомагає розкладати чадний газ, водень та вуглеводні до води та вуглекислого газу. Цей винахід можна порівняти з каталітичним нейтралізатором, який використовується у вихлопних системах автомобілів з ДВЗ.
Дослідження показали, що літій-іонні батареї схильні до виділення газів в екстремальних умовах, таких як високі температури. Ці гази підвищують тиск і температуру в акумуляторі, що може призвести до термічного розгорання. Якщо батарея перегрівається, це може спричинити неконтрольоване загоряння.
Рішення Ford включає установку вентиляційного отвору в акумуляторному блоці, в якому буде розміщений каталізатор. Коли температура досягає 100 градусів Цельсія, каталізатор активується та розкладає небезпечні гази на менш шкідливі компоненти. Тести показали, що каталізатор з паладієвими частинками на основі оксидів церію та цирконію може ефективно перетворювати чадний газ і водень за відносно низьких температур. У той час як каталізатор на основі міді вимагає набагато більш високих температур для досягнення аналогічного ефекту.
Це інноваційне рішення демонструє прагнення Ford підвищити безпеку та ефективність своїх електромобілів. Чим більше прогресу буде досягнуто в цій галузі, тим доступнішими та безпечнішими стануть електромобілі майбутнього.
Нове дослідження Лідського університету показало, що електромобілі не становлять більшої загрози для пішоходів, ніж автомобілі…
Китайські електромобілі продовжують виходити на європейський ринок, і їх тестують за суворими стандартами безпеки Euro…
З 1 січня 2026 року втратить чинність норма Податкового кодексу, яка звільняла від ПДВ імпорт…
Минулого року Subaru несподівано випередила Toyota в рейтингу прогнозованої надійності, що стало справжнім шоком для…
Peugeot повертає легендарну спортивну лінійку GTi - тепер уже у повністю електричному форматі. Першою моделлю…
Зима шкодить не лише двигуну та ходовій частині, а й кузову авто. Мороз, волога, сіль…
Leave a Comment