Новини

Honda інвестує 61 мільярд євро у розвиток електромобілів

Share

Honda зобов’язується прискорити свій перехід на ринок електромобілів. Компанія оголосила про значні інвестиції у розмірі 61 мільярда євро до 2030 року для розробки низки нових електричних моделей та зміцнення своїх позицій на ринку електромобілів, що швидко зростає.

Honda прагне відвоювати свою частку ринку у лідерів ринку електромобілів, таких як Tesla та BYD. Подвоївши інвестиції в електромобілі, компанія сподівається досягти економічної ефективності своєї продукції, зосередивши увагу на невеликих електромобілях і мотоциклах, а також на комплексній стратегії ланцюжка поставок для підтримки лінійки електромобілів, що розширюється.

Дорожня карта Honda з виробництва електромобілів включає сім нових електричних моделей по всьому світу, від компактних автомобілів до більших автомобілів. Компанія також націлена на китайський ринок із десятьма новими електромобілями до 2027 року, прагнучи до 100% продажу електромобілів у регіоні до 2035 року.

Нова серія Honda 0, зокрема, концепція седана, покликана відіграти ключову роль у стратегії компанії з виробництва електромобілів. Очікується, що представлений на виставці CES у січні седан стане флагманським електромобілем Honda, а модель буде схожа на концепт, який буде представлений у Північній Америці у 2026 році.

Для підтримки своїх амбітних цілей у галузі електромобілів Honda створює надійний ланцюжок поставок, включаючи партнерство з виробництва літій-іонних акумуляторів та власне виробництво з GS Yuasa. Компанія також хоче забезпечити безпеку матеріалів для акумуляторів у Канаді, скоротивши свою залежність від зовнішніх постачальників. Стратегічні ініціативи Honda спрямовані на зниження витрат на акумулятори та забезпечення стабільного постачання зростаючого парку електромобілів.

До 2030 Honda прагне до того, щоб на електромобілі і електромобілі на паливних елементах (FCEV) припадало 40% світових продажів автомобілів, а до 2040 поставлена ​​мета досягти 100%. Інвестиції в електромобілі у розмірі 61 мільярд євро є важливим поворотним моментом в історія компанії. Зосередивши увагу на інноваціях, сталому розвитку та комплексній стратегії розвитку електромобілів, Honda має гарні можливості повернути втрачену позицію лідера автомобільної промисловості.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Honda

Останні записи

Нове покоління Mazda CX-5 отримає гібридний двигун Skyactiv-Z

Японський автовиробник Mazda завершує підготовку до випуску нового покоління кросовера CX-5. Незважаючи на чутки про…

08.11.2024

Топ-10 авто, від яких власники позбавляються найшвидше

Зрозуміти хороший автомобіль чи ні можна лише після досвіду його експлуатації. Після зачарування нерідко настає…

08.11.2024

Секрети продажу авто з пробігом: поради, які дійсно працюють

Згідно з результатами дослідження, найчастіше перекупи продають автомобілі через дошки оголошень . Так відповіли 64%…

07.11.2024

Audi запускає новий бренд без традиційних чотирьох кілець

Марка AUDI створена разом із SAIC і на першому етапі буде представлена ​​трьома моделями –…

07.11.2024

Стало відомо, чому Lexus вибрав квадратні підстаканники для кросовера TX

Як правило, підсклянники, незалежно від того, в якому автомобілі вони знаходяться, мають круглу форму. Але…

07.11.2024

Гібридний Cupra Terramar стане найдоступнішим у новій лінійці

Cupra Terramar для Європи заявлений у трьох варіантах виконання: дві бензинові та одна PHEV-версія з…

07.11.2024