Honda зобов’язується прискорити свій перехід на ринок електромобілів. Компанія оголосила про значні інвестиції у розмірі 61 мільярда євро до 2030 року для розробки низки нових електричних моделей та зміцнення своїх позицій на ринку електромобілів, що швидко зростає.
Honda прагне відвоювати свою частку ринку у лідерів ринку електромобілів, таких як Tesla та BYD. Подвоївши інвестиції в електромобілі, компанія сподівається досягти економічної ефективності своєї продукції, зосередивши увагу на невеликих електромобілях і мотоциклах, а також на комплексній стратегії ланцюжка поставок для підтримки лінійки електромобілів, що розширюється.
Дорожня карта Honda з виробництва електромобілів включає сім нових електричних моделей по всьому світу, від компактних автомобілів до більших автомобілів. Компанія також націлена на китайський ринок із десятьма новими електромобілями до 2027 року, прагнучи до 100% продажу електромобілів у регіоні до 2035 року.
Нова серія Honda 0, зокрема, концепція седана, покликана відіграти ключову роль у стратегії компанії з виробництва електромобілів. Очікується, що представлений на виставці CES у січні седан стане флагманським електромобілем Honda, а модель буде схожа на концепт, який буде представлений у Північній Америці у 2026 році.
Для підтримки своїх амбітних цілей у галузі електромобілів Honda створює надійний ланцюжок поставок, включаючи партнерство з виробництва літій-іонних акумуляторів та власне виробництво з GS Yuasa. Компанія також хоче забезпечити безпеку матеріалів для акумуляторів у Канаді, скоротивши свою залежність від зовнішніх постачальників. Стратегічні ініціативи Honda спрямовані на зниження витрат на акумулятори та забезпечення стабільного постачання зростаючого парку електромобілів.
До 2030 Honda прагне до того, щоб на електромобілі і електромобілі на паливних елементах (FCEV) припадало 40% світових продажів автомобілів, а до 2040 поставлена мета досягти 100%. Інвестиції в електромобілі у розмірі 61 мільярд євро є важливим поворотним моментом в історія компанії. Зосередивши увагу на інноваціях, сталому розвитку та комплексній стратегії розвитку електромобілів, Honda має гарні можливості повернути втрачену позицію лідера автомобільної промисловості.
Японський автовиробник Mazda завершує підготовку до випуску нового покоління кросовера CX-5. Незважаючи на чутки про…
Зрозуміти хороший автомобіль чи ні можна лише після досвіду його експлуатації. Після зачарування нерідко настає…
Згідно з результатами дослідження, найчастіше перекупи продають автомобілі через дошки оголошень . Так відповіли 64%…
Марка AUDI створена разом із SAIC і на першому етапі буде представлена трьома моделями –…
Як правило, підсклянники, незалежно від того, в якому автомобілі вони знаходяться, мають круглу форму. Але…
Cupra Terramar для Європи заявлений у трьох варіантах виконання: дві бензинові та одна PHEV-версія з…
Leave a Comment