Новини

Honda інвестує 61 мільярд євро у розвиток електромобілів

Honda зобов’язується прискорити свій перехід на ринок електромобілів. Компанія оголосила про значні інвестиції у розмірі 61 мільярда євро до 2030 року для розробки низки нових електричних моделей та зміцнення своїх позицій на ринку електромобілів, що швидко зростає.

Honda прагне відвоювати свою частку ринку у лідерів ринку електромобілів, таких як Tesla та BYD. Подвоївши інвестиції в електромобілі, компанія сподівається досягти економічної ефективності своєї продукції, зосередивши увагу на невеликих електромобілях і мотоциклах, а також на комплексній стратегії ланцюжка поставок для підтримки лінійки електромобілів, що розширюється.

Дорожня карта Honda з виробництва електромобілів включає сім нових електричних моделей по всьому світу, від компактних автомобілів до більших автомобілів. Компанія також націлена на китайський ринок із десятьма новими електромобілями до 2027 року, прагнучи до 100% продажу електромобілів у регіоні до 2035 року.

Нова серія Honda 0, зокрема, концепція седана, покликана відіграти ключову роль у стратегії компанії з виробництва електромобілів. Очікується, що представлений на виставці CES у січні седан стане флагманським електромобілем Honda, а модель буде схожа на концепт, який буде представлений у Північній Америці у 2026 році.

Для підтримки своїх амбітних цілей у галузі електромобілів Honda створює надійний ланцюжок поставок, включаючи партнерство з виробництва літій-іонних акумуляторів та власне виробництво з GS Yuasa. Компанія також хоче забезпечити безпеку матеріалів для акумуляторів у Канаді, скоротивши свою залежність від зовнішніх постачальників. Стратегічні ініціативи Honda спрямовані на зниження витрат на акумулятори та забезпечення стабільного постачання зростаючого парку електромобілів.

До 2030 Honda прагне до того, щоб на електромобілі і електромобілі на паливних елементах (FCEV) припадало 40% світових продажів автомобілів, а до 2040 поставлена ​​мета досягти 100%. Інвестиції в електромобілі у розмірі 61 мільярд євро є важливим поворотним моментом в історія компанії. Зосередивши увагу на інноваціях, сталому розвитку та комплексній стратегії розвитку електромобілів, Honda має гарні можливості повернути втрачену позицію лідера автомобільної промисловості.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Honda

Останні записи

Четвертий колір на світлофорі: як він змінить рух на дорогах

Світлофори майже сто років залишаються незмінними: червоне світло означає зупинку, жовте - уповільнення, а зелене…

09.11.2025

Названо 10 найбільш ненадійних сімейних кросоверів

Автомобільні експерти британського журналу Whatcar назвали десять ненадійних сімейних кросоверів з пробігом. На першому місці…

09.11.2025

Названо найпопулярніші автомобілі в Німеччині

Згідно з аналітичним звітом Statista, підготовленим на основі даних Федерального управління автомобільного транспорту Німеччини (KBA),…

09.11.2025

Toyota представила 4Runner 2026 модельного року

Компанія Toyota оголосила вартість позашляховика 4Runner 2026 модельного року. Базова версія SR5 тепер коштує 41570…

09.11.2025

Чому сучасні авто рідко отримують «гарячу» оцинковку кузова

Під час вибору автомобіля, призначеного для складних умов експлуатації, оцинкування кузова є одним із головних…

09.11.2025

Показано рендери п’ятого покоління Nissan X-Trail

Перше покоління Nissan X-Trail дебютувало у 2000 році та швидко здобуло репутацію надійного кросовера, створеного…

09.11.2025