Держава з недавніх пір штучно створила справжню війну між власниками “євроблях” і машин на українській реєстрації. Перші наполегливо заявляють про своє право користуватися лазівкою в законі і небажанні платити податки в корумповану систему України. Другі говорять про нечесність в обході законів своєї країни і справедливо заявляють про те, що “бляху” дуже важко притягнути до відповідальності за ДТП. Про це пише “Автоцентр“.
Як відомо, найбільшою сумою митних платежів при імпорті авто в Україну є акцизний збір.
Акциз – це непрямий податок, який закладають у вартість продукції. Він підвищує ціну товару і сплачується в бюджет його безпосереднім споживачем.
Сьогодні у всіх розвинених країнах акцизом обкладаються товари/послуги, які потрапляють в три категорії:
продукт є небезпечним (шкідливим) для здоров’я людини (приклад – алкоголь і тютюнові вироби);
завдає екологічної шкоди (наприклад, бензин);
якщо продукт конкурує з товарами вітчизняних виробників або завдає соціальну шкоду (товари, пов’язані з бізнесом азартних ігор).
Тобто акциз в інших країнах – це податки на те, що приносить шкоду людині або державі. Так розвинена країна намагається убезпечити себе і своїх громадян.
В Україні левова частка акцизу на авто йде в Дорожній фонд, а з нього гроші витрачаються на утримання та захист доріг. З цього випливає, що держава ні в якому разі не піде на зниження акцизу, тому що саме з нього в нашій країні ремонтуються і будуються дороги.
Можна довго розмірковувати про те, коли знизяться акцизи на розмитнення авто, але в реальності це не станеться найближчим часом. Для цього їм доведеться назвати справжню причину величезного податку, а потім прописати в Податковому кодексі за яким принципом в Україні вибираються підакцизні товари.
Нещодавно найпопулярніший кросовер Mazda CX-5 перейшов у нове покоління, отримавши точкові зміни у зовнішності. Тепер…
Новинка буде доступна лише в одній комплектації - S 450 e L, а офіційна ціна…
У Південній Кореї компанія Renault має власний завод, де нині випускають кросовер Grand Koleos -…
Не всі трансмісії однакові: одні ламаються вже після 100 000 км, інші ж здатні пережити…
Румунський бренд Dacia офіційно представив оновлений Jogger 2026 модельного року - одну з найпрактичніших моделей…
Американський Страховий інститут дорожньої безпеки (IIHS) підбив підсумки нових випробувань і назвав дев'ять моделей 2025-2026…
View Comments
Украинцам светят дешевые евробляхи и коммуналка и продукты и всё остальное.....только если мы жопу от дивана оторвем и выйдем всё это культурно попросить.....а до этого нас будут иметь всех....как делают это уже больше 20-ти лет.....не за 500грн мы должны стоять на майдане как это делали а за себя и своё будущее!!!!!
Уже три раза оставлял комент.....и нихера не получается..........
Да, блин, завозится такое огромное количество авто, что на акциз содержатся дороги...
Хотя, судя по состоянию последних, так оно и есть.
Только массовые расстрелы всех чиновников наведут порядок в этой недостране.
Похоронить в общей яме с надгробъем - ПРОСТИТУТНОЕ ВОРЬЕ !