Ні для кого не секрет, що надсилати тестові повідомлення під час руху небезпечно. Але згідно з нещодавнім дослідженням Національної адміністрації безпеки дорожнього руху США (NHTSA), надто складні мультимедійні системи з сенсорними екранами не менш небезпечні, оскільки відволікають увагу водія.
Регулятори та автовиробники продовжують дискутувати про те, які елементи керування в автомобілі повинні бути фізичними, а які безпечно замінити сенсорними екранами.
NHTSA стверджує, що відволікання уваги водія є однією з основних причин аварій сьогодні. І незважаючи на те, що транспортні засоби стають безпечнішими, кількість таких випадків активно зростає.
За оцінками експертів, нові сенсорні системи збільшують час, необхідний для виконання базових завдань, у чотири рази. Але найгірше в них те, що водіям доводиться відволікатися від дороги, щоб керувати меню.
Голосовий контроль мав би вирішити цю проблему, але він все ще не працює ідеально, і водії рідко користуються такими системами.
Причина, чому автовиробники переносять все більше “кнопкових” функцій на сенсорні екрани мультимедійних систем, пов’язана зі зниженням витрат.
Водночас це можливість отримати додатковий дохід, пропонуючи клієнтам певні опції підписки або показуючи рекламу.
Незважаючи на численні суперечки щодо екологічності електромобілів у порівнянні з машинами з ДВЗ, нове дослідження…
Експерт наголошує, що змішування різних моторних олив категорично не рекомендується. Поєднання олив з різною основою…
Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…
Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…
Коли заходить мова про японські седани D-класу, то перше, що спадає багатьом на думку, це…
Французький автоконцерн представив рестайлінговий Peugeot 308 2026 року з оновленим дизайном передньої частини та широким…
Leave a Comment