Ні для кого не секрет, що надсилати тестові повідомлення під час руху небезпечно. Але згідно з нещодавнім дослідженням Національної адміністрації безпеки дорожнього руху США (NHTSA), надто складні мультимедійні системи з сенсорними екранами не менш небезпечні, оскільки відволікають увагу водія.
Регулятори та автовиробники продовжують дискутувати про те, які елементи керування в автомобілі повинні бути фізичними, а які безпечно замінити сенсорними екранами.
NHTSA стверджує, що відволікання уваги водія є однією з основних причин аварій сьогодні. І незважаючи на те, що транспортні засоби стають безпечнішими, кількість таких випадків активно зростає.
За оцінками експертів, нові сенсорні системи збільшують час, необхідний для виконання базових завдань, у чотири рази. Але найгірше в них те, що водіям доводиться відволікатися від дороги, щоб керувати меню.
Голосовий контроль мав би вирішити цю проблему, але він все ще не працює ідеально, і водії рідко користуються такими системами.
Причина, чому автовиробники переносять все більше “кнопкових” функцій на сенсорні екрани мультимедійних систем, пов’язана зі зниженням витрат.
Водночас це можливість отримати додатковий дохід, пропонуючи клієнтам певні опції підписки або показуючи рекламу.
Представлені оновлені Porsche Taycan GTS та Taycan 4. У Європі дебютували дві новинки Porsche. Це…
Гідромеханічні коробки передач завжди були вважані більш надійними і стабільними порівняно з роботизованими трансмісіями або…
Взимку холод та низькі температури створюють серйозні навантаження на автомобіль, особливо якщо він стоїть на…
Великі екрани в салоні автомобілів це красиво. Але на них постійно накопичується пил, доводиться постійно…
Кожному водієві знайома ситуація, коли на дорозі зустрічаються ями або інші перешкоди. Часто єдиним способом…
У світі, де популярність позашляховиків продовжує зростати, такі моделі, як Mercedes-Benz G-Class, Land Rover Defender…
Leave a Comment