Ні для кого не секрет, що надсилати тестові повідомлення під час руху небезпечно. Але згідно з нещодавнім дослідженням Національної адміністрації безпеки дорожнього руху США (NHTSA), надто складні мультимедійні системи з сенсорними екранами не менш небезпечні, оскільки відволікають увагу водія.
Регулятори та автовиробники продовжують дискутувати про те, які елементи керування в автомобілі повинні бути фізичними, а які безпечно замінити сенсорними екранами.
NHTSA стверджує, що відволікання уваги водія є однією з основних причин аварій сьогодні. І незважаючи на те, що транспортні засоби стають безпечнішими, кількість таких випадків активно зростає.
За оцінками експертів, нові сенсорні системи збільшують час, необхідний для виконання базових завдань, у чотири рази. Але найгірше в них те, що водіям доводиться відволікатися від дороги, щоб керувати меню.
Голосовий контроль мав би вирішити цю проблему, але він все ще не працює ідеально, і водії рідко користуються такими системами.
Причина, чому автовиробники переносять все більше “кнопкових” функцій на сенсорні екрани мультимедійних систем, пов’язана зі зниженням витрат.
Водночас це можливість отримати додатковий дохід, пропонуючи клієнтам певні опції підписки або показуючи рекламу.
На українських АЗС спостерігається дефіцит дизельного пального, що пов'язано з проблемами постачання солярки з Європи.…
Багато водіїв відкладають миття автомобіля, думаючи, що це неважливо. Насправді чиста машина - це не…
Компанія Nissan готує запуск нового бюджетного кросовера Kait, орієнтованого на ринки Південної Америки. Анонс моделі…
Стан ременя газорозподільного механізму (ГРМ) є одним із ключових факторів довговічності двигуна, тож будь-які порушення…
У 2026 році в Україні припинять дію податкові пільги на імпорт електромобілів, тож покупці знову…
У світовому автопромі все більше уваги приділяють досвіду китайських виробників, і навіть Tesla вчиться у…
Leave a Comment