Ні для кого не секрет, що надсилати тестові повідомлення під час руху небезпечно. Але згідно з нещодавнім дослідженням Національної адміністрації безпеки дорожнього руху США (NHTSA), надто складні мультимедійні системи з сенсорними екранами не менш небезпечні, оскільки відволікають увагу водія.
Регулятори та автовиробники продовжують дискутувати про те, які елементи керування в автомобілі повинні бути фізичними, а які безпечно замінити сенсорними екранами.
NHTSA стверджує, що відволікання уваги водія є однією з основних причин аварій сьогодні. І незважаючи на те, що транспортні засоби стають безпечнішими, кількість таких випадків активно зростає.
За оцінками експертів, нові сенсорні системи збільшують час, необхідний для виконання базових завдань, у чотири рази. Але найгірше в них те, що водіям доводиться відволікатися від дороги, щоб керувати меню.
Голосовий контроль мав би вирішити цю проблему, але він все ще не працює ідеально, і водії рідко користуються такими системами.
Причина, чому автовиробники переносять все більше “кнопкових” функцій на сенсорні екрани мультимедійних систем, пов’язана зі зниженням витрат.
Водночас це можливість отримати додатковий дохід, пропонуючи клієнтам певні опції підписки або показуючи рекламу.
Водіям слід звернути увагу, що розпочинається перший етап впровадження нової системи «Е-запис», про що повідомляє…
Українці активно купують вживані автомобілі з-за кордону, і за результатами січня 2025 року, кожен четвертий…
Журналіст Джеремі Кларксон припинив свою діяльність як провідне автомобільне шоу «Топ Гір» та «Гранд Тур»,…
Надійність — один із найважливіших факторів при купівлі вживаного автомобіля. Існує чимало моделей, які відзначаються…
Mercedes-Benz почав тестування нових твердотільних батарей, які обіцяють революцію в електромобільній індустрії. Ці батареї забезпечать…
Автомобілі Kia за десятиліття на світовому ринку здобули репутацію стильних і доступних машин, які користуються…
Leave a Comment