Ні для кого не секрет, що надсилати тестові повідомлення під час руху небезпечно. Але згідно з нещодавнім дослідженням Національної адміністрації безпеки дорожнього руху США (NHTSA), надто складні мультимедійні системи з сенсорними екранами не менш небезпечні, оскільки відволікають увагу водія.
Регулятори та автовиробники продовжують дискутувати про те, які елементи керування в автомобілі повинні бути фізичними, а які безпечно замінити сенсорними екранами.
NHTSA стверджує, що відволікання уваги водія є однією з основних причин аварій сьогодні. І незважаючи на те, що транспортні засоби стають безпечнішими, кількість таких випадків активно зростає.
За оцінками експертів, нові сенсорні системи збільшують час, необхідний для виконання базових завдань, у чотири рази. Але найгірше в них те, що водіям доводиться відволікатися від дороги, щоб керувати меню.
Голосовий контроль мав би вирішити цю проблему, але він все ще не працює ідеально, і водії рідко користуються такими системами.
Причина, чому автовиробники переносять все більше “кнопкових” функцій на сенсорні екрани мультимедійних систем, пов’язана зі зниженням витрат.
Водночас це можливість отримати додатковий дохід, пропонуючи клієнтам певні опції підписки або показуючи рекламу.
Декілька автомобільних брендів на ринку США вирішили припинити випуск своїх електромобілів у 2025 році. Частина…
Поліцейські часто проводять перевірку водіїв на стан сп'яніння прямо на місці зупинки, використовуючи портативні алкотестери,…
Компанія Ford подала заявку на патент, що описує новий зручний і ефективний спосіб збільшення корисного…
Експерти назвали шість моделей пікапів, стартова ціна яких становить менше ніж 35 000 доларів США.…
У межах шоу Japan Mobility Show 2025 оголосили фіналістів 46-го конкурсу "Автомобіль року в Японії"…
Ви впевнені, що причина вашої втоми після довгої поїздки - лише затори? Японські інженери, відомі…
Leave a Comment