Ні для кого не секрет, що надсилати тестові повідомлення під час руху небезпечно. Але згідно з нещодавнім дослідженням Національної адміністрації безпеки дорожнього руху США (NHTSA), надто складні мультимедійні системи з сенсорними екранами не менш небезпечні, оскільки відволікають увагу водія.
Регулятори та автовиробники продовжують дискутувати про те, які елементи керування в автомобілі повинні бути фізичними, а які безпечно замінити сенсорними екранами.
NHTSA стверджує, що відволікання уваги водія є однією з основних причин аварій сьогодні. І незважаючи на те, що транспортні засоби стають безпечнішими, кількість таких випадків активно зростає.
За оцінками експертів, нові сенсорні системи збільшують час, необхідний для виконання базових завдань, у чотири рази. Але найгірше в них те, що водіям доводиться відволікатися від дороги, щоб керувати меню.
Голосовий контроль мав би вирішити цю проблему, але він все ще не працює ідеально, і водії рідко користуються такими системами.
Причина, чому автовиробники переносять все більше “кнопкових” функцій на сенсорні екрани мультимедійних систем, пов’язана зі зниженням витрат.
Водночас це можливість отримати додатковий дохід, пропонуючи клієнтам певні опції підписки або показуючи рекламу.
Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…
Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…
Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…
На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…
Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…
Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…
Leave a Comment