Німецький автовиробник Opel представив гібридну модифікацію хетчбека та універсала Astra. Затребувані на ринку моделі C-класу отримали 1,2-літровий турбований ДВС та 48-вольтовий електродвигун.
В Opel стверджують, що завдяки технології м’якого гібрида споживання палива та викиди CO2 зменшилися порівняно з бензиновою версією на 14%. Потужність ДВЗ становить 134 к. с. Електричний двигун інтегрований в 6-ступінчасту КПП з подвійним зчепленням. Він має потужність 28 к. с.
Невелика 48-вольтова тягова батарея заряджається під час гальмування. Конструктори Opel установили її під переднім сидінням. Таким чином, місце у багажнику вона не займає.
Потужності системи м’якого гібрида достатньо для роботи в електричному режимі протягом 50% часу експлуатації автомобіля за умов міста. На 100 км він витрачає 5 літрів палива. При максимальній швидкості 210 км/год першу «сотню» Astra набирає за 9 секунд.
Від бензинової версії Astra Hybrid відрізняється малопомітною емблемою на кришці багажника. У салоні автомобіля встановлена 10-дюймова приладова панель. На німецькому авторинку його можна придбати за ціною від 36 430 EUR.
Сучасні автомобілі часто оснащують електронними помічниками, щоб допомагати водієві та підвищувати безпеку. Але експерти попереджають:…
Цього року Toyota представила шосте покоління кросовера RAV4, але наразі у продажу в різних країнах…
У жовтні 2025 року на європейському ринку було продано 1 091 904 легкових автомобілів, що на 4,9%…
Дизельні двигуни довго були популярні в Європі: у 2010-х вони складали понад половину продажів нових…
Toyota представила глибоко оновлений електричний кросовер bZ4X. Автомобіль отримав дві нові батареї на 57,7 та…
У жовтні в Західній Європі вперше за тривалий час зафіксували невеликий розворот у дизельному сегменті.…
Leave a Comment