Французький автовиробник Bugatti розпочав тестування гіперкара Bugatti Bolide. Випробування проходять в Імоле на гоночному треку «Формули-1» імені Енцо та Діно Феррарі. Автомобіль отримав вражаючий двигун W16 з чотирма турбінами потужністю 1 826 к. с. та найбільші в історії світового автопрому карбонові гальма виробництва Brembo.
«Вуглець-вуглецева» гальмівна система включає передні восьмипортові супорти і задні шестипортові. На кожному колесі гіперкара по чотири колодки з нікельованого алюмінію. Гальмівні диски мають діаметр 15,3 дюйми. Товщина передніх дисків становить 37,5 мм, а задніх – 34 мм.
За словами Маріо Альмондо, який обіймає у Brembo посаду головного операційного директора, Bugatti Bolide отримав унікальну гальмівну систему. Вона була розроблена спеціалістами підрозділу Performance.
Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…
Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…
Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…
На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…
Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…
Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…
Leave a Comment