Французький автовиробник Bugatti розпочав тестування гіперкара Bugatti Bolide. Випробування проходять в Імоле на гоночному треку «Формули-1» імені Енцо та Діно Феррарі. Автомобіль отримав вражаючий двигун W16 з чотирма турбінами потужністю 1 826 к. с. та найбільші в історії світового автопрому карбонові гальма виробництва Brembo.
«Вуглець-вуглецева» гальмівна система включає передні восьмипортові супорти і задні шестипортові. На кожному колесі гіперкара по чотири колодки з нікельованого алюмінію. Гальмівні диски мають діаметр 15,3 дюйми. Товщина передніх дисків становить 37,5 мм, а задніх – 34 мм.
За словами Маріо Альмондо, який обіймає у Brembo посаду головного операційного директора, Bugatti Bolide отримав унікальну гальмівну систему. Вона була розроблена спеціалістами підрозділу Performance.
Підвищений рівень масла в двигуні машини, незалежно від типу агрегату - бензинового або дизельного, може…
Toyota традиційно сприймається як надійний, невибагливий та ремонтопридатний бренд, автомобілі якого цінуються на вторинному ринку…
Ми вже писали про автомобілі , які мають багато шансів проїхати 400 тис. км і не розвалитися.…
Взимку часто хочеться заощадити трохи пального, тож багато хто вимикає кондиціонер, вважаючи, що це справді…
Volkswagen планує випускати нові електричні автомобілі у Китаї на платформі CEA (China Electrical Architecture), розробленої…
Нечасто зустрінеш ситуацію, коли генеральний директор компанії репрезентує ще засекречену модель. Однак перша людина у…
Leave a Comment