Є три версії: звичайна, First Edition і ретроверсія “1958”. У всіх турбодвигун 2,4 л (330 к.с.) і повний привід.
Ціни від 55 950 доларів.
У ретроверсії “1958” круглі фари. Вона оснащена тканинними сидіннями, системою моніторингу сліпих зон, клімат-контролем, 7-дюймовим дисплеєм приладової панелі та 8-дюймовим екраном мультимедійної системи.
61 950 доларів коштує звичайний Prado з прямокутними фарами. В оснащення входять сидіння SofTex (штучна шкіра) з електроприводом, 12,3-дюймові екрани панелі приладів і мультимедійної системи, 10 динаміків і електропривод кришки багажника.
First Edition 74 950 доларів отримав круглі фари від ретро-версії, а також унікальні 18-дюймові диски, логотипи “First Edition”, багажник на даху.
Toyota давно зарекомендувала себе як виробник неймовірно надійних автомобілів, і значну роль у цьому відіграють…
Минулої осені Dacia та Renault представили новий кросовер Bigster. Машина виявилася родичем бестселера Duster і…
З того часу, як Toyota представила зовсім нове покоління кросовера RAV4, минуло менше місяця, і…
Ринок електромобілів в Україні стрімко розвивається, і це вже стало помітно. Аналітики Інституту досліджень авторинку…
Міністерство розвитку громад і територій оголосило про початок перевірок водіїв за оновленими правилами. Для цього…
В Україні фіксують зростання випадків необґрунтованого відсторонення водіїв від керування авто за підозрою у нетверезому…
Leave a Comment