Є три версії: звичайна, First Edition і ретроверсія “1958”. У всіх турбодвигун 2,4 л (330 к.с.) і повний привід.
Ціни від 55 950 доларів.
У ретроверсії “1958” круглі фари. Вона оснащена тканинними сидіннями, системою моніторингу сліпих зон, клімат-контролем, 7-дюймовим дисплеєм приладової панелі та 8-дюймовим екраном мультимедійної системи.
61 950 доларів коштує звичайний Prado з прямокутними фарами. В оснащення входять сидіння SofTex (штучна шкіра) з електроприводом, 12,3-дюймові екрани панелі приладів і мультимедійної системи, 10 динаміків і електропривод кришки багажника.
First Edition 74 950 доларів отримав круглі фари від ретро-версії, а також унікальні 18-дюймові диски, логотипи “First Edition”, багажник на даху.
Нещодавно Toyota офіційно представила нове покоління кросовера RAV4. Автомобіль зберіг перевірену платформу, проте отримав оновлений…
Деякі технічні несправності автомобіля - це не просто незручність, а реальна загроза безпеці. Йдеться про…
Porsche готує повністю електричний Cayenne 2026 модельного року - прем'єра очікується наприкінці 2025-го. Новий електричний…
Тримати автомобіль у чистоті - це не лише про естетику, а й про збереження кузова…
Hyundai Avante, більш відомий за межами Південної Кореї як Hyundai Elantra, випускається в актуальному поколінні…
Автомобільні аксесуари часто здаються зручним доповненням, яке робить поїздки комфортнішими, проте деякі з них насправді…
Leave a Comment