Є три версії: звичайна, First Edition і ретроверсія “1958”. У всіх турбодвигун 2,4 л (330 к.с.) і повний привід.
Ціни від 55 950 доларів.
У ретроверсії “1958” круглі фари. Вона оснащена тканинними сидіннями, системою моніторингу сліпих зон, клімат-контролем, 7-дюймовим дисплеєм приладової панелі та 8-дюймовим екраном мультимедійної системи.
61 950 доларів коштує звичайний Prado з прямокутними фарами. В оснащення входять сидіння SofTex (штучна шкіра) з електроприводом, 12,3-дюймові екрани панелі приладів і мультимедійної системи, 10 динаміків і електропривод кришки багажника.
First Edition 74 950 доларів отримав круглі фари від ретро-версії, а також унікальні 18-дюймові диски, логотипи “First Edition”, багажник на даху.
Новий BMW X5 знову вийшов на дорожні тести, і цього разу камуфляж майже не приховує…
З настанням холодів українських водіїв очікують помітні зміни - держава планує посилити контроль за технічним…
Volkswagen і Toyota давно вважаються еталоном серед сімейних автомобілів. Варто лише запитати знайомих чи зайти…
Німецький автоклуб ADAC опублікував результати масштабного дослідження, у якому фахівці порівняли довговічність акумуляторів у підзаряджуваних…
Багато водіїв досі бояться випадково ввімкнути задню передачу під час руху, уявляючи, що коробка миттєво…
Автомобільний світ змінюється неймовірно швидко. За останнє десятиліття те, що здавалося вічним - рев моторів,…
Leave a Comment