Є три версії: звичайна, First Edition і ретроверсія “1958”. У всіх турбодвигун 2,4 л (330 к.с.) і повний привід.
Ціни від 55 950 доларів.
У ретроверсії “1958” круглі фари. Вона оснащена тканинними сидіннями, системою моніторингу сліпих зон, клімат-контролем, 7-дюймовим дисплеєм приладової панелі та 8-дюймовим екраном мультимедійної системи.
61 950 доларів коштує звичайний Prado з прямокутними фарами. В оснащення входять сидіння SofTex (штучна шкіра) з електроприводом, 12,3-дюймові екрани панелі приладів і мультимедійної системи, 10 динаміків і електропривод кришки багажника.
First Edition 74 950 доларів отримав круглі фари від ретро-версії, а також унікальні 18-дюймові диски, логотипи “First Edition”, багажник на даху.
Фахівець підкреслив: якщо автомобіль у гарному технічному стані, регулярно проходить техогляд, а олива замінюється своєчасно,…
Номерні знаки — це важливий елемент для офіційної ідентифікації транспортних засобів в Україні. Вони дозволяють…
У новій лінійці Audi A5 з’явилися плагін-гібриди. І седан, і універсал A5 e-hybrid quattro отримали…
Прототип нової моделі Nissan здивував вихлопною системою. У Бразилії шпигунам вдалося сфотографувати провісника чергового кросовера…
Китайська Мережа якості автомобілів, створена за підтримки Державної адміністрації з регулювання ринку КНР, оприлюднила свіжий…
Розвиток електричної лінійки моделей Lexus продовжується. Найближчою новинкою цієї японської компанії в такому сегменті стане…
Leave a Comment