Є три версії: звичайна, First Edition і ретроверсія “1958”. У всіх турбодвигун 2,4 л (330 к.с.) і повний привід.
Ціни від 55 950 доларів.
У ретроверсії “1958” круглі фари. Вона оснащена тканинними сидіннями, системою моніторингу сліпих зон, клімат-контролем, 7-дюймовим дисплеєм приладової панелі та 8-дюймовим екраном мультимедійної системи.
61 950 доларів коштує звичайний Prado з прямокутними фарами. В оснащення входять сидіння SofTex (штучна шкіра) з електроприводом, 12,3-дюймові екрани панелі приладів і мультимедійної системи, 10 динаміків і електропривод кришки багажника.
First Edition 74 950 доларів отримав круглі фари від ретро-версії, а також унікальні 18-дюймові диски, логотипи “First Edition”, багажник на даху.
Навіть з відносно невеликим бюджетом у 20 тис доларів на вторинному ринку можна знайти кілька…
Toyota представила новий Urban Cruiser - компактний електричний кросовер B-класу для європейського ринку. Модель не…
Практичний іспит у сервісних центрах МВС є обов'язковим для отримання посвідчення водія. Його мета -…
На Нюрбургрингу помітили агресивний прототип Range Rover Sport SV, ймовірно, нову версію SVR. Машина має…
Volkswagen розглядає випуск електромобілів із технологією range-extender - невеликий двигун внутрішнього згоряння працює як генератор…
Автомобільні бренди знову повертаються до практики, коли під різними назвами продають майже однакові машини, змінюючи…
Leave a Comment