Новини

В Україні створено нову модель пожежно-рятувальної машини

Share

Пожежна автоцистерна 2024 року модельного року вчора офіційно представлена виробником “Пожмашина”, тож до замовника ще не пішла.

Спецавтомобіль побудували на вже перевіреному часом добротному всюдихідному шасі Daewoo CM6C7 6WD Novus 6×6.1. Офіційна назва автоцистерни модельного року дуже довга, у вжитку буде коротший та зрозуміліший буквено-цифровий індекс АЦ-8-50 (CM6C7)-518D.

На відміну від анонсованої у 2023 році автоцистерни на базі шасі Ford ця машина має кабіну особового складу власного виробництва. Є багато інших нових інженерних рішень.

Скажімо, на додаток до звичайної комплектації тут з’явилася освітлювальна 6-метрова щогла. Вона допомагатиме як в нічних операційних процесах та і в туман, чи умовах задимлення території.

Автомобіль також отримав фронтальну 9-тонну лебідку, яка також стане в пригоді при пожежно-рятувальних операціях, коли потрібно буде відтягнути з дороги понівечений транспорт чи звалені конструкції, що перегороджують проїзд або перекрили вхід до будівель.

Також додано розетки RetboX, гідравлічний та пневматичний інструмент Holmatro, вентилятор Leader, ліхтарі. Таким чином, автоцистерна стала багатофункціональним пожежно-рятувальним спецтранспортом, а не звичайним пожежним автомобілем.

Повна маса безкапотного автомобіля 29 000 кг. В моторній ніші DAEWOO NOVUS стоїть двигун потужністю 420 к.с. В кабіні встановлено місця для екіпажу з шести осіб.

Цистерна на 8 кубометрів вміщує 8000 л води. Вона укомплектована шиберним електроприводним насосом FPN 10-3000 продуктивністю 3000 л/хв, тобто струмінь атаки може видавати 50 л/с. з напором під 1,7 МПа.

Автоцистерну також обладнано механізмом підняття та опускання триколінної драбини Baggio De Sordi IDEA. Для роботи в зоні надзвичайних ситуацій дзеркала, фари, стробоскопи надійно прикриті додатковим захистом.

А для тих, хто ігнорує сигнали спецмашини на дорогах і вулицях, не надає спеціалізованому транспорту перевагу у русі встановили гучну пневматичну сирену.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Політика щодо викидів та електромобілів: Трамп планує зміни

Майбутній президент США Дональд Трамп готує масштабні зміни у політиці підтримки електромобілів та екології, запровадженій…

16.12.2024

Вузькі чи широкі шини: що краще вибрати для безпеки взимку

Експлуатація автомобіля взимку – це справжній виклик, адже потрібно враховувати чимало факторів, серед яких важливе…

16.12.2024

Kia розробляє бюджетний конкурент Suzuki Jimny: перші фото нової моделі

Kia офіційно анонсувала дебют нового компактного кросовера Syros, що відбудеться 19 грудня. Першим ринком стане…

16.12.2024

Перевезення ялинки автомобілем: прості й корисні рекомендації

З наближенням новорічних свят я, як і багато інших, замислююсь над тим, як правильно перевезти…

16.12.2024

П’ять найпоширеніших причин втрати водійських прав

В Україні втрата водійських прав – це справді серйозне покарання. Багато хто думає, що таке…

16.12.2024

Lamborghini відкладає запуск першого електромобіля до 2029 року

Італійський автовиробник Lamborghini вирішив перенести запуск свого першого електромобіля на 2029 рік. Як повідомив генеральний…

16.12.2024