Новини

В Україні створено нову модель пожежно-рятувальної машини

Share

Пожежна автоцистерна 2024 року модельного року вчора офіційно представлена виробником “Пожмашина”, тож до замовника ще не пішла.

Спецавтомобіль побудували на вже перевіреному часом добротному всюдихідному шасі Daewoo CM6C7 6WD Novus 6×6.1. Офіційна назва автоцистерни модельного року дуже довга, у вжитку буде коротший та зрозуміліший буквено-цифровий індекс АЦ-8-50 (CM6C7)-518D.

На відміну від анонсованої у 2023 році автоцистерни на базі шасі Ford ця машина має кабіну особового складу власного виробництва. Є багато інших нових інженерних рішень.

Скажімо, на додаток до звичайної комплектації тут з’явилася освітлювальна 6-метрова щогла. Вона допомагатиме як в нічних операційних процесах та і в туман, чи умовах задимлення території.

Автомобіль також отримав фронтальну 9-тонну лебідку, яка також стане в пригоді при пожежно-рятувальних операціях, коли потрібно буде відтягнути з дороги понівечений транспорт чи звалені конструкції, що перегороджують проїзд або перекрили вхід до будівель.

Також додано розетки RetboX, гідравлічний та пневматичний інструмент Holmatro, вентилятор Leader, ліхтарі. Таким чином, автоцистерна стала багатофункціональним пожежно-рятувальним спецтранспортом, а не звичайним пожежним автомобілем.

Повна маса безкапотного автомобіля 29 000 кг. В моторній ніші DAEWOO NOVUS стоїть двигун потужністю 420 к.с. В кабіні встановлено місця для екіпажу з шести осіб.

Цистерна на 8 кубометрів вміщує 8000 л води. Вона укомплектована шиберним електроприводним насосом FPN 10-3000 продуктивністю 3000 л/хв, тобто струмінь атаки може видавати 50 л/с. з напором під 1,7 МПа.

Автоцистерну також обладнано механізмом підняття та опускання триколінної драбини Baggio De Sordi IDEA. Для роботи в зоні надзвичайних ситуацій дзеркала, фари, стробоскопи надійно прикриті додатковим захистом.

А для тих, хто ігнорує сигнали спецмашини на дорогах і вулицях, не надає спеціалізованому транспорту перевагу у русі встановили гучну пневматичну сирену.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Названо найпроблемніші Renault на вторинному ринку

Щомісяця в Україну завозять близько 20 000 вживаних автомобілів, більшість із яких - з Європи.…

20.06.2025

Audi планує будівництво заводу в США через тарифний тиск

Німецький автогігант Audi, що належить концерну Volkswagen, розглядає будівництво нового заводу в південних штатах США.…

20.06.2025

Як неправильне паркування скорочує термін служби шин

Багато водіїв ретельно стежать за станом шин: перевіряють тиск, контролюють зношення протектора та намагаються уникати…

20.06.2025

Представлена ​​Honda Accord 2025: ціна від $31 500

Спільне підприємство GAC Honda представило в Китаї седан Honda Accord 2025 з гібридною силовою установкою,…

20.06.2025

Сумна статистика: в Україні зростає кількість смертельних ДТП

За даними патрульної поліції, з січня по травень 2025 року в Україні внаслідок дорожньо-транспортних пригод…

20.06.2025

Volvo виявила дефект у 12 тисячах своїх електрокарів

Власникам деяких електричних та гібридних моделей Volvo рекомендується якнайшвидше звернутися до офіційного сервісного центру. Причина…

20.06.2025