Новини

В Україні створено нову модель пожежно-рятувальної машини

Share

Пожежна автоцистерна 2024 року модельного року вчора офіційно представлена виробником “Пожмашина”, тож до замовника ще не пішла.

Спецавтомобіль побудували на вже перевіреному часом добротному всюдихідному шасі Daewoo CM6C7 6WD Novus 6×6.1. Офіційна назва автоцистерни модельного року дуже довга, у вжитку буде коротший та зрозуміліший буквено-цифровий індекс АЦ-8-50 (CM6C7)-518D.

На відміну від анонсованої у 2023 році автоцистерни на базі шасі Ford ця машина має кабіну особового складу власного виробництва. Є багато інших нових інженерних рішень.

Скажімо, на додаток до звичайної комплектації тут з’явилася освітлювальна 6-метрова щогла. Вона допомагатиме як в нічних операційних процесах та і в туман, чи умовах задимлення території.

Автомобіль також отримав фронтальну 9-тонну лебідку, яка також стане в пригоді при пожежно-рятувальних операціях, коли потрібно буде відтягнути з дороги понівечений транспорт чи звалені конструкції, що перегороджують проїзд або перекрили вхід до будівель.

Також додано розетки RetboX, гідравлічний та пневматичний інструмент Holmatro, вентилятор Leader, ліхтарі. Таким чином, автоцистерна стала багатофункціональним пожежно-рятувальним спецтранспортом, а не звичайним пожежним автомобілем.

Повна маса безкапотного автомобіля 29 000 кг. В моторній ніші DAEWOO NOVUS стоїть двигун потужністю 420 к.с. В кабіні встановлено місця для екіпажу з шести осіб.

Цистерна на 8 кубометрів вміщує 8000 л води. Вона укомплектована шиберним електроприводним насосом FPN 10-3000 продуктивністю 3000 л/хв, тобто струмінь атаки може видавати 50 л/с. з напором під 1,7 МПа.

Автоцистерну також обладнано механізмом підняття та опускання триколінної драбини Baggio De Sordi IDEA. Для роботи в зоні надзвичайних ситуацій дзеркала, фари, стробоскопи надійно прикриті додатковим захистом.

А для тих, хто ігнорує сигнали спецмашини на дорогах і вулицях, не надає спеціалізованому транспорту перевагу у русі встановили гучну пневматичну сирену.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Анонсовано новий позашляховик Range Rover Sport Tibetan Front Special Edition

Британська компанія анонсувала майбутню презентацію спеціальної версії позашляховика Range Rover Sport 2025 під назвою Tibetan…

24.02.2025

Новий найбільший Audi Q9 сфотографували під час тестів

Компанія Audi активно працює над новим кросовером Audi Q9 2026, який має стати найбільшою моделлю…

24.02.2025

Експерти назвали найнадійніший вживаний автомобіль

Довговічність і безвідмовність вважаються для багатьох основними факторами, які розглядаються при пошуку того чи іншого…

24.02.2025

Водіїв чекають штрафи до 1700 грн за неправильне паркування

В Україні посилились правила паркування автомобілів. Тепер водіям, які паркуються у заборонених місцях, загрожують штрафи…

24.02.2025

Mercedes-Benz збільшує виробництво авто з ДВЗ і переходить на жорстку економію

Mercedes-Benz оголосила про подальше скорочення витрат і збільшення виробництва авто з ДВЗ, намагаючись відновити рентабельність…

24.02.2025

Обираємо бюджетний кросовер: 7 найнадійніших моделей 2025 року

Фахівці iSeeCars провели масштабне дослідження, проаналізувавши 3,8 млн нових авто та 368 млн машин у…

24.02.2025