Новини

В Україні створено нову модель пожежно-рятувальної машини

Пожежна автоцистерна 2024 року модельного року вчора офіційно представлена виробником “Пожмашина”, тож до замовника ще не пішла.

Спецавтомобіль побудували на вже перевіреному часом добротному всюдихідному шасі Daewoo CM6C7 6WD Novus 6×6.1. Офіційна назва автоцистерни модельного року дуже довга, у вжитку буде коротший та зрозуміліший буквено-цифровий індекс АЦ-8-50 (CM6C7)-518D.

На відміну від анонсованої у 2023 році автоцистерни на базі шасі Ford ця машина має кабіну особового складу власного виробництва. Є багато інших нових інженерних рішень.

Скажімо, на додаток до звичайної комплектації тут з’явилася освітлювальна 6-метрова щогла. Вона допомагатиме як в нічних операційних процесах та і в туман, чи умовах задимлення території.

Автомобіль також отримав фронтальну 9-тонну лебідку, яка також стане в пригоді при пожежно-рятувальних операціях, коли потрібно буде відтягнути з дороги понівечений транспорт чи звалені конструкції, що перегороджують проїзд або перекрили вхід до будівель.

Також додано розетки RetboX, гідравлічний та пневматичний інструмент Holmatro, вентилятор Leader, ліхтарі. Таким чином, автоцистерна стала багатофункціональним пожежно-рятувальним спецтранспортом, а не звичайним пожежним автомобілем.

Повна маса безкапотного автомобіля 29 000 кг. В моторній ніші DAEWOO NOVUS стоїть двигун потужністю 420 к.с. В кабіні встановлено місця для екіпажу з шести осіб.

Цистерна на 8 кубометрів вміщує 8000 л води. Вона укомплектована шиберним електроприводним насосом FPN 10-3000 продуктивністю 3000 л/хв, тобто струмінь атаки може видавати 50 л/с. з напором під 1,7 МПа.

Автоцистерну також обладнано механізмом підняття та опускання триколінної драбини Baggio De Sordi IDEA. Для роботи в зоні надзвичайних ситуацій дзеркала, фари, стробоскопи надійно прикриті додатковим захистом.

А для тих, хто ігнорує сигнали спецмашини на дорогах і вулицях, не надає спеціалізованому транспорту перевагу у русі встановили гучну пневматичну сирену.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Toyota представила оновлений bZ4X зі збільшеною автономністю

Toyota представила глибоко оновлений електричний кросовер bZ4X. Автомобіль отримав дві нові батареї на 57,7 та…

25.11.2025

У Європі знову зростає попит на дизельні авто

У жовтні в Західній Європі вперше за тривалий час зафіксували невеликий розворот у дизельному сегменті.…

25.11.2025

Як правильно поводитися під час зупинки поліцією, щоб уникнути штрафу

Коли патруль зупиняє автомобіль, водій часто розгублюється, особливо якщо інспектор впевнений у своїй правоті й…

25.11.2025

Volvo представила EX30 Black Edition Europa з розширеним оснащенням (ФОТО)

Volvo розширила модельний ряд компактного електрокросоверу EX30, представивши для європейського ринку нову версію Black Edition…

25.11.2025

Mitsubishi готує новий Outlander: перші натяки на концепт Elevance

Нинішній Mitsubishi Outlander перебуває на ринку вже чотири роки. На початку цього року кросовер отримав…

25.11.2025

Чому миття самообслуговування може вбити кузов та електроніку автомобіля

Сьогодні автомийки самообслуговування дуже популярні: вони працюють цілодобово, дешевші за звичайні і дають водію відчуття…

25.11.2025