Компанія Brand Finance опублікувала рейтинг найцінніших автомобільних брендів. Перше місце у ньому посів Mercedes-Benz. Німецькому бренду вдалося оминути Tesla.
Вартість бренду Tesla була оцінена укладачами рейтингу в 58,3 млрд USD. За рік вона зменшилася на 12%. При цьому вартість бренду Mercedes-Benz, навпаки, зросла на 1%, до 59,4 млрд USD. Італійський автовиробник Ferrari отримав рейтинг AAA+. Належний йому бренд оцінили в 10,6 млрд USD. Це на 46% більше, ніж торік.
Китайський автопром продовжує демонструвати впевнене зростання завдяки глобальному інтересу до автотранспорту на електротязі. Найдорожчим китайським брендом є BYD. Він коштує 12,1 млрд USD. Це на 20% більше за минулорічний показник. Загалом учасниками рейтингу Brand Finance Automobiles стали 22 китайські бренди. При цьому 19 із них вдалося покращити свої позиції.
Найдорожчим брендом автомобільних компонентів став Bosch. Його вартість становить 14,6 млрд. USD.
З настанням осені двигун автомобіля стає особливо чутливим до погодних умов. Ранковий холод, підвищена вологість…
Минуло трохи більше десяти років після гучного дизельного скандалу, а автогіганти знову опинилися під прицілом…
Щоб забезпечити безпечне водіння, початківцям водіям необхідно дотримуватися правил дорожнього руху, аналізувати ситуацію на дорозі…
Корейський автовиробник Kia пройшов довгий шлях від свого скромного початку в 1970-х роках. Сьогодні компанія,…
Toyota готується презентувати на Токійському автосалоні концепт абсолютно нової Corolla, яка кардинально відрізняється від існуючих…
Хоча електромобілі загалом вважаються надійнішими за традиційні авто з ДВЗ, їх ремонт може стати серйозною…
Leave a Comment