Компанія Brand Finance опублікувала рейтинг найцінніших автомобільних брендів. Перше місце у ньому посів Mercedes-Benz. Німецькому бренду вдалося оминути Tesla.
Вартість бренду Tesla була оцінена укладачами рейтингу в 58,3 млрд USD. За рік вона зменшилася на 12%. При цьому вартість бренду Mercedes-Benz, навпаки, зросла на 1%, до 59,4 млрд USD. Італійський автовиробник Ferrari отримав рейтинг AAA+. Належний йому бренд оцінили в 10,6 млрд USD. Це на 46% більше, ніж торік.
Китайський автопром продовжує демонструвати впевнене зростання завдяки глобальному інтересу до автотранспорту на електротязі. Найдорожчим китайським брендом є BYD. Він коштує 12,1 млрд USD. Це на 20% більше за минулорічний показник. Загалом учасниками рейтингу Brand Finance Automobiles стали 22 китайські бренди. При цьому 19 із них вдалося покращити свої позиції.
Найдорожчим брендом автомобільних компонентів став Bosch. Його вартість становить 14,6 млрд. USD.
Перевищення швидкості залишається найпоширенішим порушенням на українських дорогах, за яке поліція накладає штраф у 340…
Восени автосервіси зазвичай фіксують зростання звернень на 20–30%, причому більшість неполадок пов’язані з наслідками літньої…
Під час дощової погоди експерти радять водіям змінювати стиль керування автомобілем, адже саме в цей…
Багато водіїв переконані, що чим вище октанове число бензину, тим кращим він є для двигуна.…
Баварський автовиробник BMW планує розпочати випуск свого нового електричного хетчбека i1, побудованого на базі 1-Series,…
Mercedes-Benz готує новий бітурбований V8, щоб відповідати суворим вимогам екологічного стандарту Euro 7, який вступить…
Leave a Comment