Компанія Brand Finance опублікувала рейтинг найцінніших автомобільних брендів. Перше місце у ньому посів Mercedes-Benz. Німецькому бренду вдалося оминути Tesla.
Вартість бренду Tesla була оцінена укладачами рейтингу в 58,3 млрд USD. За рік вона зменшилася на 12%. При цьому вартість бренду Mercedes-Benz, навпаки, зросла на 1%, до 59,4 млрд USD. Італійський автовиробник Ferrari отримав рейтинг AAA+. Належний йому бренд оцінили в 10,6 млрд USD. Це на 46% більше, ніж торік.
Китайський автопром продовжує демонструвати впевнене зростання завдяки глобальному інтересу до автотранспорту на електротязі. Найдорожчим китайським брендом є BYD. Він коштує 12,1 млрд USD. Це на 20% більше за минулорічний показник. Загалом учасниками рейтингу Brand Finance Automobiles стали 22 китайські бренди. При цьому 19 із них вдалося покращити свої позиції.
Найдорожчим брендом автомобільних компонентів став Bosch. Його вартість становить 14,6 млрд. USD.
Деякі водії віддають перевагу плавному стилю водіння, оскільки вважають, що це допомагає зберегти мотор автомобіля…
Автовиробники все частіше повертаються до класичних двигунів внутрішнього згоряння, а французький парламент підтримав цю тенденцію,…
Зчеплення є одним із ключових елементів трансмісії, що забезпечує ефективну роботу двигуна та коробки передач.…
В Україні застосовуються два основні способи штрафування водіїв за перевищення швидкості: автоматичні камери та портативні…
Моторна олива — ключовий елемент для нормальної роботи двигуна, оскільки вона зменшує тертя між деталями…
У січні 2025 року в Україні сталося 1657 дорожньо-транспортних пригод, у яких загинуло 235 осіб…
Leave a Comment