Компанія Brand Finance опублікувала рейтинг найцінніших автомобільних брендів. Перше місце у ньому посів Mercedes-Benz. Німецькому бренду вдалося оминути Tesla.
Вартість бренду Tesla була оцінена укладачами рейтингу в 58,3 млрд USD. За рік вона зменшилася на 12%. При цьому вартість бренду Mercedes-Benz, навпаки, зросла на 1%, до 59,4 млрд USD. Італійський автовиробник Ferrari отримав рейтинг AAA+. Належний йому бренд оцінили в 10,6 млрд USD. Це на 46% більше, ніж торік.
Китайський автопром продовжує демонструвати впевнене зростання завдяки глобальному інтересу до автотранспорту на електротязі. Найдорожчим китайським брендом є BYD. Він коштує 12,1 млрд USD. Це на 20% більше за минулорічний показник. Загалом учасниками рейтингу Brand Finance Automobiles стали 22 китайські бренди. При цьому 19 із них вдалося покращити свої позиції.
Найдорожчим брендом автомобільних компонентів став Bosch. Його вартість становить 14,6 млрд. USD.
У Києві вирішили оновити "лежачих поліцейських" для покращення ситуації на дорогах і зменшення аварій. Богдан…
Новий Range Rover Sport втратив V8 і сильно подешевшав. У Китаї стартував продаж версії 2025…
Генеральний директор Mercedes-Benz Group Ола Калленіус особисто представив прототип повністю електричного CLA, який має піти…
Tesla вирішила поставити на паузу проект із випуску бюджетного електромобіля за $25 тисяч. Звучить, ніби…
Hyundai представила оновлений електромобіль Ioniq 5 2025 року . Ця модель стала першою, виробленою на…
Покупців авто з пробігом лякає можливість зіткнутися зі скрученим пробігом, а також юридичними та прихованими…
Leave a Comment