Компанія Brand Finance опублікувала рейтинг найцінніших автомобільних брендів. Перше місце у ньому посів Mercedes-Benz. Німецькому бренду вдалося оминути Tesla.
Вартість бренду Tesla була оцінена укладачами рейтингу в 58,3 млрд USD. За рік вона зменшилася на 12%. При цьому вартість бренду Mercedes-Benz, навпаки, зросла на 1%, до 59,4 млрд USD. Італійський автовиробник Ferrari отримав рейтинг AAA+. Належний йому бренд оцінили в 10,6 млрд USD. Це на 46% більше, ніж торік.
Китайський автопром продовжує демонструвати впевнене зростання завдяки глобальному інтересу до автотранспорту на електротязі. Найдорожчим китайським брендом є BYD. Він коштує 12,1 млрд USD. Це на 20% більше за минулорічний показник. Загалом учасниками рейтингу Brand Finance Automobiles стали 22 китайські бренди. При цьому 19 із них вдалося покращити свої позиції.
Найдорожчим брендом автомобільних компонентів став Bosch. Його вартість становить 14,6 млрд. USD.
Фахівець підкреслив: якщо автомобіль у гарному технічному стані, регулярно проходить техогляд, а олива замінюється своєчасно,…
Номерні знаки — це важливий елемент для офіційної ідентифікації транспортних засобів в Україні. Вони дозволяють…
У новій лінійці Audi A5 з’явилися плагін-гібриди. І седан, і універсал A5 e-hybrid quattro отримали…
Прототип нової моделі Nissan здивував вихлопною системою. У Бразилії шпигунам вдалося сфотографувати провісника чергового кросовера…
Китайська Мережа якості автомобілів, створена за підтримки Державної адміністрації з регулювання ринку КНР, оприлюднила свіжий…
Розвиток електричної лінійки моделей Lexus продовжується. Найближчою новинкою цієї японської компанії в такому сегменті стане…
Leave a Comment