Categories: Новини

В Україні створять єдиний реєстр автомобілів на «єврономерах»

Share

Влада планує заснувати комітет, який буде займатися питаннями авто на іноземній реєстрації.

Нова організація буде напівдержавною і складатиметься з представників МВС, ДФС і громадських організацій. У перспективі буде створена єдина база даних, яка дозволить вести облік всіх автомобілів без офіційної реєстрації, які є в Україні.

Зараз закон про нові ставки на легалізацію автомобілів зареєстровано у Верховній Раді, і чекає на свою чергу на розгляд. Експерти кажуть, що ймовірність схвалення парламентом законопроектів становить 90%. А це потягне за собою зміни для більшої маси людей.

Так самі активісти повідомляють виданню AutoNews, що на реєстрацію транспортних засобів держава дасть півроку. Але на митницях можна буде очікувати сплеск активності та багатогодинні черги. Можуть виникати конфлікти та шахрайські схеми, а щоб цього не допустити, буде створено єдиний комітет з питань легалізації автомобілів іноземної реєстрації.

Як зауважив Олег Ярошевич, кожен зможе звернутися в організацію з питаннями про документи для розмитнення або за будь-якою іншою консультацією. Це дозволить контролювати та впорядкувати процес ввезення автомобілів, враховуючи уникання звинувачень у корупції. З його слів, зараз активісти “Авто Євро Сили” збираються домагатися права розмитнювати автомобілі, не виїжджаючи за межі країни, а звертаючись прямо в митницю.

Створення загальної бази даних, в яку будуть внесені всі “євробляхи” необхідний для усвідомлення повного обсягу присутніх нерозмитнених транспортних засобів в Україні. За підрахунками ГФС їх у державі нараховується близько 315 тисяч, а за підрахунками активістів ця сума становить 3,5 млн. І активісти вважають, що влада спеціально занижує цифри, щоб організація не виглядала такою значною.

“Реєстр дасть можливість зробити економічну оцінку кількості автомобілів на території України, так і окремо тих, хто хоче придбати такий автомобіль. Це дасть нам розуміння для того, щоб завтра визначати ставки. Наприклад, якщо покаже, що таких ТЗ не 500 тисяч, а 3,5 млн, то бюджет можна буде наповнити не від суми податку, а від кількості авто, які будуть легалізовані”, – зазначає Ярошевич.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Яким має бути тиск в зимових шинах для безпеки на дорозі

Вчора наш редактор поїхав на шиномонтаж, і йому запитали: «Який тиск робимо?» І тут виникає…

18.11.2024

Новий пікап Renault Niagara на базі Duster буде представлений у 2026 році

У 2023 році відбулася прем'єра концепт-кара Renault Niagara, який преса відразу почала позиціонувати як наступника…

18.11.2024

Експерти розповіли, як довгий простій автомобіля впливає на моторну оливу

Спеціальних рекомендацій виробників легкових машин щодо цього немає. Однак більшість компаній рекомендують міняти моторне масло…

18.11.2024

Як водіям зекономити пальне в холодну пору року

Зима для мене завжди той ще виклик, особливо за кермом. Холод, ожеледиця, засніжені дороги —…

18.11.2024

Mitsubishi готує до випуску кросовер з рекордним запасом ходу

Японський бренд із логотипом із трьома діамантами один із небагатьох, хто ще повноцінно не включився…

18.11.2024

Новий Mitsubishi Pajero може з’явитися раніше, ніж усі думають

Весь 2024 рік пройшов під знаком не анонсованих офіційно, але формально відомих планів Mitsubishi розпочати…

18.11.2024