Categories: Новини

В Україні створять єдиний реєстр автомобілів на «єврономерах»

Влада планує заснувати комітет, який буде займатися питаннями авто на іноземній реєстрації.

Нова організація буде напівдержавною і складатиметься з представників МВС, ДФС і громадських організацій. У перспективі буде створена єдина база даних, яка дозволить вести облік всіх автомобілів без офіційної реєстрації, які є в Україні.

Зараз закон про нові ставки на легалізацію автомобілів зареєстровано у Верховній Раді, і чекає на свою чергу на розгляд. Експерти кажуть, що ймовірність схвалення парламентом законопроектів становить 90%. А це потягне за собою зміни для більшої маси людей.

Так самі активісти повідомляють виданню AutoNews, що на реєстрацію транспортних засобів держава дасть півроку. Але на митницях можна буде очікувати сплеск активності та багатогодинні черги. Можуть виникати конфлікти та шахрайські схеми, а щоб цього не допустити, буде створено єдиний комітет з питань легалізації автомобілів іноземної реєстрації.

Як зауважив Олег Ярошевич, кожен зможе звернутися в організацію з питаннями про документи для розмитнення або за будь-якою іншою консультацією. Це дозволить контролювати та впорядкувати процес ввезення автомобілів, враховуючи уникання звинувачень у корупції. З його слів, зараз активісти “Авто Євро Сили” збираються домагатися права розмитнювати автомобілі, не виїжджаючи за межі країни, а звертаючись прямо в митницю.

Створення загальної бази даних, в яку будуть внесені всі “євробляхи” необхідний для усвідомлення повного обсягу присутніх нерозмитнених транспортних засобів в Україні. За підрахунками ГФС їх у державі нараховується близько 315 тисяч, а за підрахунками активістів ця сума становить 3,5 млн. І активісти вважають, що влада спеціально занижує цифри, щоб організація не виглядала такою значною.

“Реєстр дасть можливість зробити економічну оцінку кількості автомобілів на території України, так і окремо тих, хто хоче придбати такий автомобіль. Це дасть нам розуміння для того, щоб завтра визначати ставки. Наприклад, якщо покаже, що таких ТЗ не 500 тисяч, а 3,5 млн, то бюджет можна буде наповнити не від суми податку, а від кількості авто, які будуть легалізовані”, – зазначає Ярошевич.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

В Україні зростає попит на дизельні авто: Renault знову в лідерах

На українському авторинку поступово відновлюється інтерес до дизельних автомобілів, і протягом останніх кількох місяців попит…

19.12.2025

Провідні автовиробники масово відкликають авто через проблеми з двигунами

Цього року багато автовиробників зіткнулися з проблемами в роботі двигунів. За даними Autonews, найбільше скарг…

19.12.2025

Китайські бренди нарощують продажі гібридів у Європі

Європейський авторинок швидко рухається у бік електрифікації. Продажі електромобілів і плагін-гібридів зростають, хоча машини з…

19.12.2025

Як електроніка може зробити авто некерованим узимку

Керувати сучасними "розумними" автомобілями взимку часто складніше, ніж простішими моделями. Причина - велика кількість електронних…

19.12.2025

Автоексперт назвав головну причину зимових ДТП

Багато водіїв помилково вважають, що зимові аварії трапляються лише через ожеледицю або сніг. Насправді головна…

19.12.2025

Компактні електрокари до 15 000 євро: нові правила ЄС

Європейські автомобілі дорожчають через суворі технічні регламенти, проте в ЄС для виробників передбачили стимул, завдяки…

19.12.2025