Categories: Новини

В Україні створять єдиний реєстр автомобілів на «єврономерах»

Share

Влада планує заснувати комітет, який буде займатися питаннями авто на іноземній реєстрації.

Нова організація буде напівдержавною і складатиметься з представників МВС, ДФС і громадських організацій. У перспективі буде створена єдина база даних, яка дозволить вести облік всіх автомобілів без офіційної реєстрації, які є в Україні.

Зараз закон про нові ставки на легалізацію автомобілів зареєстровано у Верховній Раді, і чекає на свою чергу на розгляд. Експерти кажуть, що ймовірність схвалення парламентом законопроектів становить 90%. А це потягне за собою зміни для більшої маси людей.

Так самі активісти повідомляють виданню AutoNews, що на реєстрацію транспортних засобів держава дасть півроку. Але на митницях можна буде очікувати сплеск активності та багатогодинні черги. Можуть виникати конфлікти та шахрайські схеми, а щоб цього не допустити, буде створено єдиний комітет з питань легалізації автомобілів іноземної реєстрації.

Як зауважив Олег Ярошевич, кожен зможе звернутися в організацію з питаннями про документи для розмитнення або за будь-якою іншою консультацією. Це дозволить контролювати та впорядкувати процес ввезення автомобілів, враховуючи уникання звинувачень у корупції. З його слів, зараз активісти “Авто Євро Сили” збираються домагатися права розмитнювати автомобілі, не виїжджаючи за межі країни, а звертаючись прямо в митницю.

Створення загальної бази даних, в яку будуть внесені всі “євробляхи” необхідний для усвідомлення повного обсягу присутніх нерозмитнених транспортних засобів в Україні. За підрахунками ГФС їх у державі нараховується близько 315 тисяч, а за підрахунками активістів ця сума становить 3,5 млн. І активісти вважають, що влада спеціально занижує цифри, щоб організація не виглядала такою значною.

“Реєстр дасть можливість зробити економічну оцінку кількості автомобілів на території України, так і окремо тих, хто хоче придбати такий автомобіль. Це дасть нам розуміння для того, щоб завтра визначати ставки. Наприклад, якщо покаже, що таких ТЗ не 500 тисяч, а 3,5 млн, то бюджет можна буде наповнити не від суми податку, а від кількості авто, які будуть легалізовані”, – зазначає Ярошевич.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

В Україні з’являться світлофори нового зразка: що потрібно знати водіям і пішоходам

У 2025 році Київ продовжує вдосконалювати міську інфраструктуру з акцентом на інклюзію. На пішохідних переходах…

19.04.2025

В Україні зростають штрафи за керування напідпитку

Керування транспортним засобом у стані алкогольного чи наркотичного сп’яніння в Україні є серйозним правопорушенням, що…

19.04.2025

Експерт попередив про небезпеку старих шин на авто

Багато автовласників намагаються заощадити, продовжуючи їздити на старих шинах навіть після закінчення терміну їхньої служби.…

19.04.2025

До списку найвитриваліших Toyota на цей рік не увійшли Land Cruiser, RAV4, Corolla і навіть Camry

Всім відомо, що автомобілі Toyota вважаються одними з найнадійніших, якщо не найнадійнішими у світі. І…

19.04.2025

Представлено оновлений седан Volvo S90

Компанія Volvo Cars показала оновлений флагманський седан Volvo S90, який називає найрозкішнішим в історії бренду.…

18.04.2025

В Україні введено подвійне оподаткування при продажі авто

Продаж транспортного засобу в Україні супроводжується обов’язковим оподаткуванням, про що нагадує Державна податкова служба. Ставки…

18.04.2025