Німецький автоклуб ADAC провів тест 15 електрокарів за температури -7 градусів за Цельсієм. Експеримент проводився для того, щоб дізнатися, наскільки впаде запас ходу в легкий мороз із працюючим обігрівачем салону на дистанції 23 кілометри.
Найменша різниця в енергоспоживання при температурах +23 і -7 градусів була помічена у китайського BYD Atto 3 , а також Dacia Spring, Ora Funky Cat та Audi Q4 e-tron . У цих авто споживане електроживлення збільшилося на 38%, 39% та 46% відповідно. За ефективність, ймовірно, платять комфортною температурою в салоні, наприклад, усередині лідера тесту – Atto 3 – було прохолодно – не більше 16,6 градусів.
Чи можна вважати результати експерименту об’єктивними, якщо враховувати той факт, що машини, які в ньому брали участь, були різними сегментами та розмірами? Але висновок один: на холоді запас ходу електрокарів значно скорочується.
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…
Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…
Компанія Renault близька до запуску другого південнокорейського проєкту після моделі Grand Koleos, яка є переробленою…
Після внесення змін до Закону України "Про Національну поліцію" та Положення про її діяльність, поліцейські…
Leave a Comment