Німецький автоклуб ADAC провів тест 15 електрокарів за температури -7 градусів за Цельсієм. Експеримент проводився для того, щоб дізнатися, наскільки впаде запас ходу в легкий мороз із працюючим обігрівачем салону на дистанції 23 кілометри.
Найменша різниця в енергоспоживання при температурах +23 і -7 градусів була помічена у китайського BYD Atto 3 , а також Dacia Spring, Ora Funky Cat та Audi Q4 e-tron . У цих авто споживане електроживлення збільшилося на 38%, 39% та 46% відповідно. За ефективність, ймовірно, платять комфортною температурою в салоні, наприклад, усередині лідера тесту – Atto 3 – було прохолодно – не більше 16,6 градусів.
Чи можна вважати результати експерименту об’єктивними, якщо враховувати той факт, що машини, які в ньому брали участь, були різними сегментами та розмірами? Але висновок один: на холоді запас ходу електрокарів значно скорочується.
Компанія Xiaomi розробляє нову модель електромобіля. У Bloomberg вважають , що другою машиною корпорації стане…
Компанія Porsche опублікувала фотографії гібридного 911. Спорткар представлять наприкінці цього місяця. Він отримає бензоелектричну систему…
Дослідження під назвою "Casa e Chiesa nel settore dell'auto" , проведене Національною асоціацією індустрії автомобільного…
На останніх річних зборах акціонерів Mercedes-Benz генеральний директор Ола Келленіус наголосив на прагненні компанії до досягнення…
Незважаючи на захоплення покупців кросоверами та позашляховиками у світі все ще залишається пласт людей, які…
Nissan попросив американських дилерів продавати машини на збиток. Причиною незвичайної вказівки є прагнення звільнити склади…
Leave a Comment