Німецький автоклуб ADAC провів тест 15 електрокарів за температури -7 градусів за Цельсієм. Експеримент проводився для того, щоб дізнатися, наскільки впаде запас ходу в легкий мороз із працюючим обігрівачем салону на дистанції 23 кілометри.
Найменша різниця в енергоспоживання при температурах +23 і -7 градусів була помічена у китайського BYD Atto 3 , а також Dacia Spring, Ora Funky Cat та Audi Q4 e-tron . У цих авто споживане електроживлення збільшилося на 38%, 39% та 46% відповідно. За ефективність, ймовірно, платять комфортною температурою в салоні, наприклад, усередині лідера тесту – Atto 3 – було прохолодно – не більше 16,6 градусів.
Чи можна вважати результати експерименту об’єктивними, якщо враховувати той факт, що машини, які в ньому брали участь, були різними сегментами та розмірами? Але висновок один: на холоді запас ходу електрокарів значно скорочується.
BMW активно готує нове покоління свого найпопулярнішого седана - 3 серії. Завдяки шпигунським фотографіям вже…
Багато автовласників бояться, що в двигуні може бракувати оливи, але не менш небезпечною є й…
Експерт наголошує, що моторне масло швидко втрачає свої властивості при інтенсивній експлуатації автомобіля, тривалому перебуванні…
Британський журналіст Джеремі Кларксон, відомий як ведучий шоу "Топ Гір" та "Гранд Тур", продовжує писати…
З настанням осені експерти нагадують про необхідність підготувати автомобіль або мотоцикл до зими. В першу…
В Одеській області викрили нелегальну автозаправну станцію, яка торгувала бензином та дизпаливом без необхідних документів.…
Leave a Comment