Німецький автоклуб ADAC провів тест 15 електрокарів за температури -7 градусів за Цельсієм. Експеримент проводився для того, щоб дізнатися, наскільки впаде запас ходу в легкий мороз із працюючим обігрівачем салону на дистанції 23 кілометри.
Найменша різниця в енергоспоживання при температурах +23 і -7 градусів була помічена у китайського BYD Atto 3 , а також Dacia Spring, Ora Funky Cat та Audi Q4 e-tron . У цих авто споживане електроживлення збільшилося на 38%, 39% та 46% відповідно. За ефективність, ймовірно, платять комфортною температурою в салоні, наприклад, усередині лідера тесту – Atto 3 – було прохолодно – не більше 16,6 градусів.
Чи можна вважати результати експерименту об’єктивними, якщо враховувати той факт, що машини, які в ньому брали участь, були різними сегментами та розмірами? Але висновок один: на холоді запас ходу електрокарів значно скорочується.
Попри те, що закон чітко регламентує, коли і чому можуть зупиняти автомобіль, на практиці часто…
Skoda Kamiq поповнила свою лінійку новою версією Design Edition, яка займає проміжне місце між базовою…
Volkswagen завершив 2024 зростанням продажів на 15,2%, реалізувавши 379 178 автомобілів в США. Основний внесок…
Президент України Володимир Зеленський підписав закон, який сприяє дерегуляції та детінізації ринку торгівлі вживаними автомобілями.…
У 2024 році BMW встановила новий рекорд продажів на американському ринку, продавши 371,346 автомобілів, що…
У 2025 році на ринку з’являться доступні електричні автомобілі, які обіцяють подвійну економію: вони не…
Leave a Comment