Німецький автоклуб ADAC провів тест 15 електрокарів за температури -7 градусів за Цельсієм. Експеримент проводився для того, щоб дізнатися, наскільки впаде запас ходу в легкий мороз із працюючим обігрівачем салону на дистанції 23 кілометри.
Найменша різниця в енергоспоживання при температурах +23 і -7 градусів була помічена у китайського BYD Atto 3 , а також Dacia Spring, Ora Funky Cat та Audi Q4 e-tron . У цих авто споживане електроживлення збільшилося на 38%, 39% та 46% відповідно. За ефективність, ймовірно, платять комфортною температурою в салоні, наприклад, усередині лідера тесту – Atto 3 – було прохолодно – не більше 16,6 градусів.
Чи можна вважати результати експерименту об’єктивними, якщо враховувати той факт, що машини, які в ньому брали участь, були різними сегментами та розмірами? Але висновок один: на холоді запас ходу електрокарів значно скорочується.
Стан шин має безпосередній вплив на безпеку водія та пасажирів, але багато хто не звертає…
Баварський автовиробник продовжує зміцнювати свої позиції у преміальному сегменті електрокарів. У 2024 році BMW реалізувала…
Volvo розширює лінійку своїх кросоверів і готується вивести на ринок нову модель Volvo EX30 2025…
З приходом весни автомобілістам слід замислитись не тільки про зміну шин, а й про технічне…
Кросовер Mazda CX-5, що з'явився в 2011 році, відразу ж завоював звання популярної моделі, а…
Незважаючи на те, що Mitsubishi ще не підтвердила це офіційно, позашляховик Pajero повертається. Розробка автомобіля…
Leave a Comment