Компанія Audi вперше стала переможцем найвідомішого у світі ралі. Першим до фінішу вдалося прийти Карлосу Сайнцу та штурману Лукасу Крусу. Вони керували прототипом RS Q e-tron. Вперше в історії переможцем ралі «Дакар» виявився позашляховик із електромотором.
Загалом екіпаж Audi подолав 7 900 км за 48 годин та 15 хвилин. Для порівняння: найближчим суперникам з команди Toyota для цього знадобилася 1 година та 20 хвилин. Третім до фінішу прийшов пілот Себастьєн Леб із команди Prodrive.
Карлосу Сайнцу 61 рік. Раніше він тричі ставав переможцем «Дакара» у командах MINI, Peugeot та Volkswagen. Прототип електричного позашляховика Audi виграв гонку з третьою спроби. Весь цей час конструктори німецького автовиробника доопрацьовували та вдосконалювали RS Q e-tron. Остання модифікація баггі отримала два електродвигуни потужністю 670 к. с. Енергія для них виробляється дволітровим бензиновим силовим агрегатом.
Для компанії Audi переможний сезон став останнім «Дакаром». Вона домовилася з Sauber про участь у чемпіонаті Формула-1. У довгостроковій перспективі отриманий у гоночних змаганнях досвід матиме прямий вплив на дорожні моделі Audi.
У повідомленні німецької компанії із цього приводу зазначається, що представлений у 1980-х повний привід quattro змінив розстановку сил у ралійних змаганнях. Після цього Audi впровадила його у серійні автомобілі.
Kia готує до випуску новий електричний кросовер EV4, який стане привабливою пропозицією в сегменті доступних…
Офіційна прем'єра нової Audi A6 запланована на 4 березня, але в Мережі вже з'явився відеоролик,…
У продажу з'явився позашляховий Lamborghini Urus із шинами 33 дюйми. У США готові попрощатися з…
Volkswagen влаштувала атракціон нечуваної щедрості на китайському ринку - електричні кросовери ID. 4 CROZZ 2025…
В Україні посилюється контроль за дотриманням правил дорожнього руху, а порушників очікують суворіші санкції. Особливу…
В ОАЕ дебютував 930-сильний Porsche Cayenne із диким тюнінгом Magnum. У Дубаї відбулася презентація глибоко…
Leave a Comment