Компанія Audi вперше стала переможцем найвідомішого у світі ралі. Першим до фінішу вдалося прийти Карлосу Сайнцу та штурману Лукасу Крусу. Вони керували прототипом RS Q e-tron. Вперше в історії переможцем ралі «Дакар» виявився позашляховик із електромотором.
Загалом екіпаж Audi подолав 7 900 км за 48 годин та 15 хвилин. Для порівняння: найближчим суперникам з команди Toyota для цього знадобилася 1 година та 20 хвилин. Третім до фінішу прийшов пілот Себастьєн Леб із команди Prodrive.
Карлосу Сайнцу 61 рік. Раніше він тричі ставав переможцем «Дакара» у командах MINI, Peugeot та Volkswagen. Прототип електричного позашляховика Audi виграв гонку з третьою спроби. Весь цей час конструктори німецького автовиробника доопрацьовували та вдосконалювали RS Q e-tron. Остання модифікація баггі отримала два електродвигуни потужністю 670 к. с. Енергія для них виробляється дволітровим бензиновим силовим агрегатом.
Для компанії Audi переможний сезон став останнім «Дакаром». Вона домовилася з Sauber про участь у чемпіонаті Формула-1. У довгостроковій перспективі отриманий у гоночних змаганнях досвід матиме прямий вплив на дорожні моделі Audi.
У повідомленні німецької компанії із цього приводу зазначається, що представлений у 1980-х повний привід quattro змінив розстановку сил у ралійних змаганнях. Після цього Audi впровадила його у серійні автомобілі.
У Києві вирішили оновити "лежачих поліцейських" для покращення ситуації на дорогах і зменшення аварій. Богдан…
Новий Range Rover Sport втратив V8 і сильно подешевшав. У Китаї стартував продаж версії 2025…
Генеральний директор Mercedes-Benz Group Ола Калленіус особисто представив прототип повністю електричного CLA, який має піти…
Tesla вирішила поставити на паузу проект із випуску бюджетного електромобіля за $25 тисяч. Звучить, ніби…
Hyundai представила оновлений електромобіль Ioniq 5 2025 року . Ця модель стала першою, виробленою на…
Покупців авто з пробігом лякає можливість зіткнутися зі скрученим пробігом, а також юридичними та прихованими…
Leave a Comment