Компанія Audi вперше стала переможцем найвідомішого у світі ралі. Першим до фінішу вдалося прийти Карлосу Сайнцу та штурману Лукасу Крусу. Вони керували прототипом RS Q e-tron. Вперше в історії переможцем ралі «Дакар» виявився позашляховик із електромотором.
Загалом екіпаж Audi подолав 7 900 км за 48 годин та 15 хвилин. Для порівняння: найближчим суперникам з команди Toyota для цього знадобилася 1 година та 20 хвилин. Третім до фінішу прийшов пілот Себастьєн Леб із команди Prodrive.
Карлосу Сайнцу 61 рік. Раніше він тричі ставав переможцем «Дакара» у командах MINI, Peugeot та Volkswagen. Прототип електричного позашляховика Audi виграв гонку з третьою спроби. Весь цей час конструктори німецького автовиробника доопрацьовували та вдосконалювали RS Q e-tron. Остання модифікація баггі отримала два електродвигуни потужністю 670 к. с. Енергія для них виробляється дволітровим бензиновим силовим агрегатом.
Для компанії Audi переможний сезон став останнім «Дакаром». Вона домовилася з Sauber про участь у чемпіонаті Формула-1. У довгостроковій перспективі отриманий у гоночних змаганнях досвід матиме прямий вплив на дорожні моделі Audi.
У повідомленні німецької компанії із цього приводу зазначається, що представлений у 1980-х повний привід quattro змінив розстановку сил у ралійних змаганнях. Після цього Audi впровадила його у серійні автомобілі.
Volvo готується до повернення універсала XC70 у 2026 році — моделі, яка раніше зайняла особливу…
Підвищена витрата моторного масла майже завжди є ознакою проблем із двигуном або його вузлами. У…
Інвестиція у позашляховик може стати вигідним рішенням, якщо обрати модель, здатну служити десятиліттями. Експерти з…
Volkswagen показав нові фото нового T-Roc 2026, який представлять на автосалоні в Мюнхені у вересні.…
Нинішнє покоління популярного кросовера Mitsubishi Outlander перебуває на ринку з 2021 року, а восени 2024-го…
Питати власника автомобіля про надійність його машини можна, але навряд чи варто очікувати на об'єктивну…
Leave a Comment