Компанія Audi вперше стала переможцем найвідомішого у світі ралі. Першим до фінішу вдалося прийти Карлосу Сайнцу та штурману Лукасу Крусу. Вони керували прототипом RS Q e-tron. Вперше в історії переможцем ралі «Дакар» виявився позашляховик із електромотором.
Загалом екіпаж Audi подолав 7 900 км за 48 годин та 15 хвилин. Для порівняння: найближчим суперникам з команди Toyota для цього знадобилася 1 година та 20 хвилин. Третім до фінішу прийшов пілот Себастьєн Леб із команди Prodrive.
Карлосу Сайнцу 61 рік. Раніше він тричі ставав переможцем «Дакара» у командах MINI, Peugeot та Volkswagen. Прототип електричного позашляховика Audi виграв гонку з третьою спроби. Весь цей час конструктори німецького автовиробника доопрацьовували та вдосконалювали RS Q e-tron. Остання модифікація баггі отримала два електродвигуни потужністю 670 к. с. Енергія для них виробляється дволітровим бензиновим силовим агрегатом.
Для компанії Audi переможний сезон став останнім «Дакаром». Вона домовилася з Sauber про участь у чемпіонаті Формула-1. У довгостроковій перспективі отриманий у гоночних змаганнях досвід матиме прямий вплив на дорожні моделі Audi.
У повідомленні німецької компанії із цього приводу зазначається, що представлений у 1980-х повний привід quattro змінив розстановку сил у ралійних змаганнях. Після цього Audi впровадила його у серійні автомобілі.
Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…
Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…
Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…
Leave a Comment