Categories: Новини

Експерт розповів, хто гальмує питання євроблях

Share

У четвер Верховна Рада розгляне один із двох законопроектів, який покликаний вирішити проблему євроблях.

15 червня у ВР зареєстрували законопроекти № 8487 і № 8488. Тексти проектів на сайті парламенту поки що відсутні.

– Особливість нових законопроектів у тому, що вони зменшать акцизний податок. Скасують обмеження щодо євро-5 для імпортованих вживаних авто в Україну. Введуть досить жорсткі санкції за використання нерозмитнених авто, – каже Gazeta.ua автомобільний експерт і керівник компанії “Автоконсалтинг” Олег Омельницький.

Яка ймовірність, що законопроекти приймуть?

– Все залежить від депутатів. Будуть досить великі баталії над цими законопроектами. Обидва законопроекти обговорили на всіх рівнях. Якщо в четвер буде велика підтримка при включенні до порядку денного, зміни одного з них розглянуть, можливо, приймуть.

Якщо протягом 3-х місяців ці законопроекти не приймуть, які наслідки?

– Не вирішиться ситуація з нерозмитненими авто, і вони надалі заповнюватимуть український ринок. Продажі нових машин падатимуть, що призведе до значних збитків для українського автопрому і бюджету України вцілому. Український автомобільний ринок стане зовсім не захищеним. Поки не досягнуть консенсусу між захистом ринку і механізмом легалізації авто з іноземними номерами, подальші зміни митних правил для ввезення авто на єврономерах не мають сенсу. Якщо законопроект приймуть, кількість автівок на єврономерах значно зменшиться.

Немає політичної волі зрушити це питання з мертвої точки

Чому питання євроблях гальмують вже 2 роки?

– Це вигідно для тих, хто цим займається.

Як найшвидше вирішити питання з євробляхами?

– Немає політичної волі зрушити це питання з мертвої точки. Має бути урядова пропозиція врегулювати це питання і позиція сильної держави, щоб поставити крапку в цій ситуації. Шляхом заборони ввозу автівок на єврономерах в Україну.

Яка користь і яка шкода від пропонованих законопроектів?

– Позитив у тому, що зменшиться акцизний податок. Доступ до українського ринку отримають не тільки автівки євро-5. Посилять контроль за переміщенням і використанням транспортних засобів на єврономерах. Негатив у тому, що ми одною рукою вводимо санкції і намагаємось приєднатися до ЄС шляхом введення екологічних стандартів, а іншою рукою відкриємо ширше двері для не екологічних авто і шкоди вітчизняному автомтопрому.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Експерти назвали речі, які категорично не можна залишати в автомобілі

Чесно, я завжди намагаюся не залишати нічого зайвого в машині. Ну серйозно, гаманець чи гроші…

16.11.2024

Ferrari випустить більш потужну і екстремальну версію купе 296 GTB

Італійський автовиробник Ferrari готує більш агресивно, швидку та легку версію купе 296 GTB – автомобіля,…

16.11.2024

Mazda готує нове покоління кросовера CX-5 для конкуренції з Toyota RAV4 Hybrid

Побоювання про те, що Mazda з її новими моделями CX-60, CX-70, CX-80 і CX-90 залишить…

16.11.2024

Рестайлінговий BMW iX1 2026 сфотографували на дорозі

BMW приступив до тестів рестайлінгової версії моделі X1 (U11), точніше його електричної версії iX1. Оновлений…

16.11.2024

Нові BMW 3-Series та i3 отримають однакову зовнішність

BMW здивувала шанувальників відразу двома новинками: оновленим 3-Series з ДВС та повністю електричним i3 з…

16.11.2024

Кросовер Mazda CX-50 отримав броньований кузов

Подорож у безпеці – одна з важливих складових володіння будь-яким автомобілем. При цьому в Колумбії…

16.11.2024