Categories: Новини

Експерт розповів, хто гальмує питання євроблях

Share

У четвер Верховна Рада розгляне один із двох законопроектів, який покликаний вирішити проблему євроблях.

15 червня у ВР зареєстрували законопроекти № 8487 і № 8488. Тексти проектів на сайті парламенту поки що відсутні.

– Особливість нових законопроектів у тому, що вони зменшать акцизний податок. Скасують обмеження щодо євро-5 для імпортованих вживаних авто в Україну. Введуть досить жорсткі санкції за використання нерозмитнених авто, – каже Gazeta.ua автомобільний експерт і керівник компанії “Автоконсалтинг” Олег Омельницький.

Яка ймовірність, що законопроекти приймуть?

– Все залежить від депутатів. Будуть досить великі баталії над цими законопроектами. Обидва законопроекти обговорили на всіх рівнях. Якщо в четвер буде велика підтримка при включенні до порядку денного, зміни одного з них розглянуть, можливо, приймуть.

Якщо протягом 3-х місяців ці законопроекти не приймуть, які наслідки?

– Не вирішиться ситуація з нерозмитненими авто, і вони надалі заповнюватимуть український ринок. Продажі нових машин падатимуть, що призведе до значних збитків для українського автопрому і бюджету України вцілому. Український автомобільний ринок стане зовсім не захищеним. Поки не досягнуть консенсусу між захистом ринку і механізмом легалізації авто з іноземними номерами, подальші зміни митних правил для ввезення авто на єврономерах не мають сенсу. Якщо законопроект приймуть, кількість автівок на єврономерах значно зменшиться.

Немає політичної волі зрушити це питання з мертвої точки

Чому питання євроблях гальмують вже 2 роки?

– Це вигідно для тих, хто цим займається.

Як найшвидше вирішити питання з євробляхами?

– Немає політичної волі зрушити це питання з мертвої точки. Має бути урядова пропозиція врегулювати це питання і позиція сильної держави, щоб поставити крапку в цій ситуації. Шляхом заборони ввозу автівок на єврономерах в Україну.

Яка користь і яка шкода від пропонованих законопроектів?

– Позитив у тому, що зменшиться акцизний податок. Доступ до українського ринку отримають не тільки автівки євро-5. Посилять контроль за переміщенням і використанням транспортних засобів на єврономерах. Негатив у тому, що ми одною рукою вводимо санкції і намагаємось приєднатися до ЄС шляхом введення екологічних стандартів, а іншою рукою відкриємо ширше двері для не екологічних авто і шкоди вітчизняному автомтопрому.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Volkswagen знову оновив хетчбек ID.3 (фото)

Volkswagen оснастив ID.3 штучним інтелектом ChatGPT. Також електрокари отримали мультимедійну систему останнього покоління з дисплеєм…

02.05.2024

Найдешевший кросовер Nissan скоро оновиться (фото)

Компанія Nissan ввела у свою модельну лінійку кросовер Magnite у 2020-му році. Автомобіль виявився найдоступнішим…

02.05.2024

Компактний кросовер Renault Symbioz 2025 повністю розсекретили

Компанія Renault показала нового представника компактних кросоверів під назвою Symbioz. Ця модель завершує наступ на…

02.05.2024

Cadillac показав новий кросовер Optiq для китайського ринку (фото)

Cadillac представив молодіжний кросовер Optiq "на батарейках". Нова модель дебютувала на автосалоні в Пекіні, і…

02.05.2024

Названо найкращі седани компакт-класу, які коштують своїх грошей

В історії автомобілебудування був час, коли відносно недорогі та розкішні седани сипалися буквально з рогу…

02.05.2024

В мережі показали Rolls-Royce Cullinan 2025 без камуфляжу (фото)

У мережі з'явилися фотографії оновленого Rolls-Royce Cullinan 2025 без камуфляжу, що розкривають деталі рестайлінгу розкішного…

02.05.2024