Незважаючи на критику, спрямовану на адресу дизайну нових BMW, засновану на гіпертрофовані решітці радіатора в порівнянні з попередніми моделями, статистика продажів у 2023 році відкидає всі сумніви щодо стилістики баварських моделей. Продаж автомобілів BMW 7 Series, включаючи електричний седан i7, зріс на 80,9%, а моделей 4 Series – на 37,4%, повідомляє портал 32cars.ru.
За даними видання, зростання популярності не може бути приписане лише успішному дизайну, оскільки відновлення продажів відбулося після вирішення проблем із ланцюжком поставок, спричинених пандемією Covid-19. У той же час, інші моделі BMW, хоч і показали зростання продажів, але не в таких значних темпах.
Представники BMW висловили впевненість у своїй позиції та заявили, що не збираються змінювати свій стиль під тиском негативних відгуків про новий дизайн.
Адріан ван Хойдонк, старший віце-президент з дизайну BMW Group, пояснив: «Якщо у вас лояльні клієнти, це класно. Також є люди, які просто спостерігають вашу справу, але не купують ваш продукт. Для останніх автомобіль – вплив на емоції, і як тільки ви змінюєте те, до чого вони звикли, у них виникає дисонанс.
Tesla Cybertruck офіційно визнано одним із найбезпечніших автомобілів 2025 року. Національне управління безпекою руху США (NHTSA)…
Оновлений седан Mercedes-Benz S-класу 2025 року вийшов на китайський ринок, де він представлений у п'яти…
Три роки війни з РФ залишили відбиток на житті українців, і блокпости на дорогах стали…
7-місний кросовер Kia Carens продовжує залишатися одним із найбільш популярних автомобілів свого класу на індійському…
Однією з найбільш очікуваних новинок Toyota у сегменті позашляховиків найближчих років стане компактна модель, яка…
Німецький автоконцерн Audi оголосив, що наступне покоління його флагманських моделей стане ще дорожчим. Причина такого…
Leave a Comment