Незважаючи на критику, спрямовану на адресу дизайну нових BMW, засновану на гіпертрофовані решітці радіатора в порівнянні з попередніми моделями, статистика продажів у 2023 році відкидає всі сумніви щодо стилістики баварських моделей. Продаж автомобілів BMW 7 Series, включаючи електричний седан i7, зріс на 80,9%, а моделей 4 Series – на 37,4%, повідомляє портал 32cars.ru.
За даними видання, зростання популярності не може бути приписане лише успішному дизайну, оскільки відновлення продажів відбулося після вирішення проблем із ланцюжком поставок, спричинених пандемією Covid-19. У той же час, інші моделі BMW, хоч і показали зростання продажів, але не в таких значних темпах.
Представники BMW висловили впевненість у своїй позиції та заявили, що не збираються змінювати свій стиль під тиском негативних відгуків про новий дизайн.
Адріан ван Хойдонк, старший віце-президент з дизайну BMW Group, пояснив: «Якщо у вас лояльні клієнти, це класно. Також є люди, які просто спостерігають вашу справу, але не купують ваш продукт. Для останніх автомобіль – вплив на емоції, і як тільки ви змінюєте те, до чого вони звикли, у них виникає дисонанс.
Глава європейського підрозділу Fiat Гаетано Торель розповів, що новий Fiat 500 2025 став проривом у…
Український авторинок зазнає стрімких змін, і експерти попереджають: уже у 2026 році придбати новий автомобіль…
У мережі з'явився новий дизайн-скетч компактного електрокара Chevrolet, створений у GM China Advanced Design. Рендер…
Автомобільний ринок змінюється так швидко, що інколи важко встигати за новими трендами: бренди з'являються і…
Після дебюту Dacia Bigster та оновлення моделей Sandero і Jogger бренд переходить до наступного етапу…
Новий Volkswagen Lavida Pro 2026 офіційно представлений, і перше враження від нього досить несподіване: автомобіль…
Leave a Comment