Незважаючи на критику, спрямовану на адресу дизайну нових BMW, засновану на гіпертрофовані решітці радіатора в порівнянні з попередніми моделями, статистика продажів у 2023 році відкидає всі сумніви щодо стилістики баварських моделей. Продаж автомобілів BMW 7 Series, включаючи електричний седан i7, зріс на 80,9%, а моделей 4 Series – на 37,4%, повідомляє портал 32cars.ru.
За даними видання, зростання популярності не може бути приписане лише успішному дизайну, оскільки відновлення продажів відбулося після вирішення проблем із ланцюжком поставок, спричинених пандемією Covid-19. У той же час, інші моделі BMW, хоч і показали зростання продажів, але не в таких значних темпах.
Представники BMW висловили впевненість у своїй позиції та заявили, що не збираються змінювати свій стиль під тиском негативних відгуків про новий дизайн.
Адріан ван Хойдонк, старший віце-президент з дизайну BMW Group, пояснив: «Якщо у вас лояльні клієнти, це класно. Також є люди, які просто спостерігають вашу справу, але не купують ваш продукт. Для останніх автомобіль – вплив на емоції, і як тільки ви змінюєте те, до чого вони звикли, у них виникає дисонанс.
Водії часто плутаються щодо обов'язку показувати медичну аптечку поліцейському. Законодавство визначає, що аптечка є обов'язковим…
Tesla планує інтегрувати супутниковий інтернет у свої автомобілі, заклавши цю можливість на рівні конструкції даху.…
Після виходу нового покоління кросовера Toyota RAV4, модель Harrier, що займає в ієрархії компанії більш…
Поліція Сумської області звернулася до водіїв із застереженням щодо участі у сумнівних угодах з пригону…
Влітку 2024 року фотошпигуни випадково зафіксували прототип загадкового BMW, що тестувався на гоночному треку в…
Китайська мережа якості автомобілів (China Automotive Quality Net) оприлюднила новий рейтинг найякісніших автомобілів, вироблених у…
Leave a Comment