Незважаючи на критику, спрямовану на адресу дизайну нових BMW, засновану на гіпертрофовані решітці радіатора в порівнянні з попередніми моделями, статистика продажів у 2023 році відкидає всі сумніви щодо стилістики баварських моделей. Продаж автомобілів BMW 7 Series, включаючи електричний седан i7, зріс на 80,9%, а моделей 4 Series – на 37,4%, повідомляє портал 32cars.ru.
За даними видання, зростання популярності не може бути приписане лише успішному дизайну, оскільки відновлення продажів відбулося після вирішення проблем із ланцюжком поставок, спричинених пандемією Covid-19. У той же час, інші моделі BMW, хоч і показали зростання продажів, але не в таких значних темпах.
Представники BMW висловили впевненість у своїй позиції та заявили, що не збираються змінювати свій стиль під тиском негативних відгуків про новий дизайн.
Адріан ван Хойдонк, старший віце-президент з дизайну BMW Group, пояснив: «Якщо у вас лояльні клієнти, це класно. Також є люди, які просто спостерігають вашу справу, але не купують ваш продукт. Для останніх автомобіль – вплив на емоції, і як тільки ви змінюєте те, до чого вони звикли, у них виникає дисонанс.
Багато автовласників цікавляться, чи можна протягувати заправний шланг через кузов автомобіля, якщо лючок бензобака розташований…
Багато водіїв припускаються помилок при зберіганні автомобільних шин, які скорочують термін їхньої служби. За його…
Geely активно нарощує темпи електрифікації: автовиробник повідомив, що у 2025 році планує представити одразу 10…
З початком весняного сезону багато автовласників переходять на літні шини. У 2025 році ціни на…
Кілька років тому з'явилася інформація про те, що компанія Mitsubishi готує сучаснішу заміну кросоверу ASX.…
У мережі з'явилися шпигунські знімки першого гібридного позашляховика Xiaomi. Новинка, відома під кодовою назвою «Куньлунь»,…
Leave a Comment