Незважаючи на критику, спрямовану на адресу дизайну нових BMW, засновану на гіпертрофовані решітці радіатора в порівнянні з попередніми моделями, статистика продажів у 2023 році відкидає всі сумніви щодо стилістики баварських моделей. Продаж автомобілів BMW 7 Series, включаючи електричний седан i7, зріс на 80,9%, а моделей 4 Series – на 37,4%, повідомляє портал 32cars.ru.
За даними видання, зростання популярності не може бути приписане лише успішному дизайну, оскільки відновлення продажів відбулося після вирішення проблем із ланцюжком поставок, спричинених пандемією Covid-19. У той же час, інші моделі BMW, хоч і показали зростання продажів, але не в таких значних темпах.
Представники BMW висловили впевненість у своїй позиції та заявили, що не збираються змінювати свій стиль під тиском негативних відгуків про новий дизайн.
Адріан ван Хойдонк, старший віце-президент з дизайну BMW Group, пояснив: «Якщо у вас лояльні клієнти, це класно. Також є люди, які просто спостерігають вашу справу, але не купують ваш продукт. Для останніх автомобіль – вплив на емоції, і як тільки ви змінюєте те, до чого вони звикли, у них виникає дисонанс.
Перед початком зими у машині потрібно перевірити стан АКБ, а також коректність роботи термостату та…
Сучасні технології допомагають автомобілям стати безпечнішими, і Volkswagen робить значний крок уперед у цій галузі.…
У жовтні в Україні зареєстрували 4277 нових електромобілів на акумуляторних батареях (BEV), що на 5%…
Японський автовиробник Nissan збирається вивести на ринок новий продукт для електричного сегменту спортивних автомобілів, збудований…
Наш експерт розповів, як боротися з зледенілим склом тим водіям, у яких електрообігрів або «передпусковий»…
Слідом за новим кросовером Bigster румунський бренд Dacia має намір представити ще один важливий для…
Leave a Comment