Японія десятиліттями домінувала на експортному ринку автомобілів, Німеччина та Південна Корея також постачали величезну кількість автомобілів на ринки за межами своїх кордонів. Але тепер Китай ось-ось випередить всі три країни, та має усі шанси стати найбільшим експортером на планеті.
Раніше цього року ми повідомляли, що китайський експорт обігнав японський у першому кварталі 2023 року, і тепер, схоже, Китаю вдалося збільшити цю перевагу на весь 2023 рік.
Китайська асоціація виробників автомобілів каже, що країна експортувала 4,41 мільйона транспортних засобів із січня по листопад, що на 58 відсотків більше, ніж за той самий період 2022 року, повідомляє Nikkei Asia. Це можна порівняти з 3,99 мільйонами одиниць, випущених Японією за перші 11 місяців 2023 року.
Незважаючи на те, що Китай ще не зробив серйозного прориву в США і лише на ранніх стадіях завоювання ринку Європи, ринки Мексики і Росії допомогли йому «вибухнути» показниками експорту.
Nikkei пише, що з січня по жовтень Китай експортував до Росії неймовірні 730 000 автомобілів, що в сім разів більше, ніж у 2022 році. І хоча показник Мексики не такий вже й вражаючий – 330 000 одиниць, експорт туди зріс на 71 відсоток. Однак китайські автовиробники не задоволені експортом до Мексики. Деякі намагаються створити там виробничі бази, які, на думку деяких експертів галузі, будуть використані, щоб допомогти китайським брендам отримати доступ до США без необхідності сплачувати високі імпортні мита.
Leave a Comment