Categories: Новини

Влада знизить вартість розмитнення іноземних автівок

Верховна Рада значно зменшить розмір акцизного податку для ввезених в Україну автомобілів.

Про це йдеться у статті голови податкового комітету Верховної Ради Ніни Южаніної на “Економічній правді”.

Для зменшення вартості митного оформлення авто і для створення правових і економічних умов для реєстрації уже ввезених в Україну авто, комітет з питань податкової та митної політики вніс до парламенту законопроекти № 8487 і № 8488 відповідно.

Акцизний податок для ввезених в Україну авто буде змінений. Базові ставки акцизного податку будуть наступними: для авто з бензиновим двигуном — 50 євро, для авто на дизелі — 75 євро.

Йдеться саме про базові ставки, до яких ще будуть застосовуватися коефіцієнти. Розмір акцизного податку, який треба буде сплатити, дорівнюватиме базовій ставці, помноженій на коефіцієнт двигуна та коефіцієнт віку.

Як буде розраховуватися коефіцієнт двигуна? Показник об’єму двигуна буде ділитися на 1000.

А коефіцієнт віку — це кількість повних календарних років.

Формула обчислення виглядатиме так: Базова ставка х Коефіцієнт двигуна х Коефіцієнт віку = Сума акцизного податку

Приклад розрахунку акцизного податку для авто з бензиновим двигуном:

об’єм двигуна: 2000 см3, рік випуску авто: 2012 (повних 5 років)

50 (євро) х 2 (2000 см3/1000) х 5 (років) = 500 євро.

Приклад розрахунку акцизного податку для авто з дизельним двигуном:

об’єм двигуна: 1600 см3, рік випуску авто: 2007 (повних років 10)

75 (євро) х 1,6 (1600 см3/ 1000) х 10 (років)  = 1200 євро.

Акцизний податок з авто, розрахований за запропонованою формулою, буде значно меншим за той, що діє сьогодні.

Різниця в розмірі ставок для різних за об’ємом двигуна авто не буде суттєвою.

Водночас, акцизний податок на старі авто буде вищий за рахунок його збільшення на віковий коефіцієнт, що стимулюватиме до придбання більш нових авто.

Раніше голова комітету ВР з питань податкової та митної політики Ніна Южаніна в статті для Економічної правди пояснила, як посилиться контроль за ввезенням і використанням автомобілів з іноземною реєстрацією.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Дослідження визначило найбрудніший вид транспорту у світі

Незважаючи на численні суперечки щодо екологічності електромобілів у порівнянні з машинами з ДВЗ, нове дослідження…

26.08.2025

Чому не можна змішувати моторні оливи: поради експерта

Експерт наголошує, що змішування різних моторних олив категорично не рекомендується. Поєднання олив з різною основою…

26.08.2025

Audi робить ставку на AI та електрифікацію на новому китайському заводі

Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…

26.08.2025

Як зрозуміти, що час міняти масло в АКПП: 5 ознак

Альянс SAIC та Audi завершив підготовку нового високотехнологічного заводу, створеного спеціально для китайського ринку. На…

26.08.2025

Honda Accord 2026 оновився: нові системи безпеки та свіжий дизайн

Коли заходить мова про японські седани D-класу, то перше, що спадає багатьом на думку, це…

26.08.2025

Оновлений Peugeot 308 отримав новий дизайн і розширену лінійку силових агрегатів

Французький автоконцерн представив рестайлінговий Peugeot 308 2026 року з оновленим дизайном передньої частини та широким…

26.08.2025