Categories: Новини

Влада знизить вартість розмитнення іноземних автівок

Верховна Рада значно зменшить розмір акцизного податку для ввезених в Україну автомобілів.

Про це йдеться у статті голови податкового комітету Верховної Ради Ніни Южаніної на “Економічній правді”.

Для зменшення вартості митного оформлення авто і для створення правових і економічних умов для реєстрації уже ввезених в Україну авто, комітет з питань податкової та митної політики вніс до парламенту законопроекти № 8487 і № 8488 відповідно.

Акцизний податок для ввезених в Україну авто буде змінений. Базові ставки акцизного податку будуть наступними: для авто з бензиновим двигуном — 50 євро, для авто на дизелі — 75 євро.

Йдеться саме про базові ставки, до яких ще будуть застосовуватися коефіцієнти. Розмір акцизного податку, який треба буде сплатити, дорівнюватиме базовій ставці, помноженій на коефіцієнт двигуна та коефіцієнт віку.

Як буде розраховуватися коефіцієнт двигуна? Показник об’єму двигуна буде ділитися на 1000.

А коефіцієнт віку — це кількість повних календарних років.

Формула обчислення виглядатиме так: Базова ставка х Коефіцієнт двигуна х Коефіцієнт віку = Сума акцизного податку

Приклад розрахунку акцизного податку для авто з бензиновим двигуном:

об’єм двигуна: 2000 см3, рік випуску авто: 2012 (повних 5 років)

50 (євро) х 2 (2000 см3/1000) х 5 (років) = 500 євро.

Приклад розрахунку акцизного податку для авто з дизельним двигуном:

об’єм двигуна: 1600 см3, рік випуску авто: 2007 (повних років 10)

75 (євро) х 1,6 (1600 см3/ 1000) х 10 (років)  = 1200 євро.

Акцизний податок з авто, розрахований за запропонованою формулою, буде значно меншим за той, що діє сьогодні.

Різниця в розмірі ставок для різних за об’ємом двигуна авто не буде суттєвою.

Водночас, акцизний податок на старі авто буде вищий за рахунок його збільшення на віковий коефіцієнт, що стимулюватиме до придбання більш нових авто.

Раніше голова комітету ВР з питань податкової та митної політики Ніна Южаніна в статті для Економічної правди пояснила, як посилиться контроль за ввезенням і використанням автомобілів з іноземною реєстрацією.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Як визначити, що автомобільний акумулятор скоро вийде з ладу

Багато водіїв забувають, що акумулятор у машині - це витратний елемент. Рано чи пізно його…

20.12.2025

Власники електрокарів повертаються до авто з ДВЗ

Частка покупців, які розглядають електромобілі, скоротилася за рік на 10 п.п. і становила лише 14%,…

20.12.2025

Як правильно прогрівати двигун взимку: поради для сучасних автомобілів

Тема зимового прогріву двигуна обговорюється вже багато років. Одні водії кажуть, що мотор потрібно гріти…

20.12.2025

BMW знімає з виробництва X4 з ДВЗ і готує електричний iX4

Компанія BMW офіційно підтвердила, що кросовер X4 з двигуном внутрішнього згоряння буде знятий із виробництва.…

20.12.2025

В Україні зростає попит на дизельні авто: Renault знову в лідерах

На українському авторинку поступово відновлюється інтерес до дизельних автомобілів, і протягом останніх кількох місяців попит…

19.12.2025

Провідні автовиробники масово відкликають авто через проблеми з двигунами

Цього року багато автовиробників зіткнулися з проблемами в роботі двигунів. За даними Autonews, найбільше скарг…

19.12.2025