Повністю електричні моделі Audi, які збиратимуться в Китаї в рамках спільного підприємства компанії з FAW, використовуватимуть акумуляторні батареї, що поставляються BYD та CATL. Німецький автовиробник збиратиме на місці кросовери Q6 L e-tron, Q6 L Sportback e-tron та A6 L e-tron, кожен з яких відрізняється від звичайних моделей своєю подовженою колісною базою.
Передбачається, що Audi використовуватиме літій-іонно-фосфатні АКБ від BYD у дешевших комплектаціях, тоді як найдорожчі отримають батареї NMC з більш високою щільністю енергії від CATL. У цих осередках використовується нікель-марганцево-кобальтова хімія з графітовим анодом.
При цьому наголошується, що місцеве виробництво цих трьох моделей здійснюватиметься спільним підприємством, яке зараз будується за підтримки FAW. Цей завод вартістю 2,6 млрд євро у Чанчуні, провінція Цзілінь, займатиме площу 2,46 млн кв. м та мати річну виробничу потужність 150 000 автомобілів. Очікується, що роботи на майданчику буде завершено у грудні 2024 року, а незабаром після цього має розпочатися виробництво Q6 L e-tron.
В основі електромобілів, що створюються на цьому майданчику, лежатиме архітектура Premium Platform Electric (PPE), розроблена Audi спільно з Porsche.
Багато водіїв досі вважають, що поліцейський може зупиняти автомобіль лише маханням жезлом, проте це помилка,…
У 2025 році закордонні експерти провели масштабне дослідження, щоб визначити, які автомобілі доставляють найбільше проблем…
Honda продовжує зміцнювати свої позиції на ринках, що розвиваються, і готує новий компактний кросовер початкового…
Вибір уживаного автомобіля - серйозний крок, і одним із ключових показників при оцінці машини є…
Взимку багато водіїв помічають, що їхній автомобіль починає витрачати більше пального. Здається, що маршрути ті…
Рівень надійності сучасних автомобілів суттєво відрізняється залежно від виробника. Експерти порталу WhatCar провели масштабне дослідження,…
Leave a Comment