Повністю електричні моделі Audi, які збиратимуться в Китаї в рамках спільного підприємства компанії з FAW, використовуватимуть акумуляторні батареї, що поставляються BYD та CATL. Німецький автовиробник збиратиме на місці кросовери Q6 L e-tron, Q6 L Sportback e-tron та A6 L e-tron, кожен з яких відрізняється від звичайних моделей своєю подовженою колісною базою.
Передбачається, що Audi використовуватиме літій-іонно-фосфатні АКБ від BYD у дешевших комплектаціях, тоді як найдорожчі отримають батареї NMC з більш високою щільністю енергії від CATL. У цих осередках використовується нікель-марганцево-кобальтова хімія з графітовим анодом.
При цьому наголошується, що місцеве виробництво цих трьох моделей здійснюватиметься спільним підприємством, яке зараз будується за підтримки FAW. Цей завод вартістю 2,6 млрд євро у Чанчуні, провінція Цзілінь, займатиме площу 2,46 млн кв. м та мати річну виробничу потужність 150 000 автомобілів. Очікується, що роботи на майданчику буде завершено у грудні 2024 року, а незабаром після цього має розпочатися виробництво Q6 L e-tron.
В основі електромобілів, що створюються на цьому майданчику, лежатиме архітектура Premium Platform Electric (PPE), розроблена Audi спільно з Porsche.
Коли Dacia Jogger вперше протестували на Euro NCAP, він отримав лише одну зірку, бо виробник…
В останні роки інтернет перетворився на справжнє поле діяльності шахраїв, які навчилися майстерно підробляти сайти…
Toyota завершила модернізацію поточного покоління свого культового седана перед виходом нової генерації наприкінці 2026 року.…
Ford готує масштабне оновлення своєї електричної лінійки, створюючи платформу Universal EV Platform (UEV) для більш…
В Україні поступово завершується епоха, коли правила дорожнього руху вважалися обов'язковими лише для водіїв. Довгі…
Електромобілі вже міцно закріпилися на ринку, і різні бренди реагують на цю зміну по-різному. Skoda…
Leave a Comment