Повністю електричні моделі Audi, які збиратимуться в Китаї в рамках спільного підприємства компанії з FAW, використовуватимуть акумуляторні батареї, що поставляються BYD та CATL. Німецький автовиробник збиратиме на місці кросовери Q6 L e-tron, Q6 L Sportback e-tron та A6 L e-tron, кожен з яких відрізняється від звичайних моделей своєю подовженою колісною базою.
Передбачається, що Audi використовуватиме літій-іонно-фосфатні АКБ від BYD у дешевших комплектаціях, тоді як найдорожчі отримають батареї NMC з більш високою щільністю енергії від CATL. У цих осередках використовується нікель-марганцево-кобальтова хімія з графітовим анодом.
При цьому наголошується, що місцеве виробництво цих трьох моделей здійснюватиметься спільним підприємством, яке зараз будується за підтримки FAW. Цей завод вартістю 2,6 млрд євро у Чанчуні, провінція Цзілінь, займатиме площу 2,46 млн кв. м та мати річну виробничу потужність 150 000 автомобілів. Очікується, що роботи на майданчику буде завершено у грудні 2024 року, а незабаром після цього має розпочатися виробництво Q6 L e-tron.
В основі електромобілів, що створюються на цьому майданчику, лежатиме архітектура Premium Platform Electric (PPE), розроблена Audi спільно з Porsche.
Дебют електричної Skoda Octavia 2027 модельного року відбудеться вже досить скоро. Однак, як стало відомо,…
У міру збільшення виробничих потужностей Bentley збільшується ймовірність того, що її клієнти їздитимуть на однакових…
Кросовери сьогодні дуже популярні в Україні, проте їхня ціна часто стає викликом для покупців. Саме…
У Німеччині вартість зарядки електромобілів наразі перевищує ціну бензину та дизельного палива, що може уповільнити…
У правилах дорожнього руху прямо не прописано обов'язкове використання ручного гальма під час зупинки автомобіля.…
Будь-який автомобіль з автоматичною трансмісією - чи то робот, АКПП або варіатор - окрім стандартних…
Leave a Comment