Автовиробники продовжують шукати способи отримання вищого прибутку. Функції та підписки на вимогу — це нова стратегія в галузі, але реакція на неї поки що неоднозначна. Audi, один з найбільш технологічно просунутих виробників, заявляє, що з наступного року збільшить кількість функцій підписки у своїх автомобілях, але не як новий спосіб заробітку, а як відповідь на існуючий споживчий попит.
На даний момент розширення функціоналу в Audi обмежене моделями бренду E-Tron та E-Tron Sportback, але компанія планує зробити ці оновлення доступними для ширшого спектру моделей у майбутньому. Це дозволить власникам транспортних засобів покращити свої враження від водіння, додаючи нові функції та можливості після первісної покупки, і все це на разовій основі. В даний час можна активувати такі функції, як пакет світлодіодної матриці, який плавно перемикається між ближнім і дальнім світлом, пакет функцій освітлення, який включає світлову анімацію під час блокування та розблокування автомобіля, а також функцію напівавтономного паркування, яке може знайти місце для паркування і самостійно припаркувати автомобіль.
Що відрізняє функції Audi на запит, так це простота інтеграції. Водії можуть розширити функціональність свого автомобіля безпосередньо через додаток myAudi, що усуває необхідність візиту до дилера або встановлення додаткового обладнання.
У травні цього року Toyota презентувала нове покоління кросовера RAV4, який отримав помітні зміни в…
BMW готує до виходу нове покоління компактного кросовера X1 2027, і свіжі «шпигунські» знімки розкривають…
Багато водіїв сприймають свій автомобіль як другий дім. І це не дивно, враховуючи вартість машин…
Думка, що олива в металевій банці краща, ніж у пластиковій каністрі, широко поширена серед автомобілістів.…
У умовах постійного зростання цін на пальне економія стає актуальною для багатьох водіїв. Власник автосервісу…
Хетчбек Nissan Micra протягом п'яти поколінь, починаючи з 1982 року, майже ніколи не робив акцент…
Leave a Comment