Автовиробники продовжують шукати способи отримання вищого прибутку. Функції та підписки на вимогу — це нова стратегія в галузі, але реакція на неї поки що неоднозначна. Audi, один з найбільш технологічно просунутих виробників, заявляє, що з наступного року збільшить кількість функцій підписки у своїх автомобілях, але не як новий спосіб заробітку, а як відповідь на існуючий споживчий попит.
На даний момент розширення функціоналу в Audi обмежене моделями бренду E-Tron та E-Tron Sportback, але компанія планує зробити ці оновлення доступними для ширшого спектру моделей у майбутньому. Це дозволить власникам транспортних засобів покращити свої враження від водіння, додаючи нові функції та можливості після первісної покупки, і все це на разовій основі. В даний час можна активувати такі функції, як пакет світлодіодної матриці, який плавно перемикається між ближнім і дальнім світлом, пакет функцій освітлення, який включає світлову анімацію під час блокування та розблокування автомобіля, а також функцію напівавтономного паркування, яке може знайти місце для паркування і самостійно припаркувати автомобіль.
Що відрізняє функції Audi на запит, так це простота інтеграції. Водії можуть розширити функціональність свого автомобіля безпосередньо через додаток myAudi, що усуває необхідність візиту до дилера або встановлення додаткового обладнання.
Багато водіїв отримують штрафи за нібито брудні номерні знаки, хоча закон передбачає відповідальність лише за…
Надійність залишається одним із головних критеріїв під час вибору автомобіля, особливо коли йдеться про кросовери.…
Вибір незамерзаючої рідини важливий не лише для комфорту, а й для безпеки. У хорошій "незамерзайці"…
Toyota продовжує розвивати гібридні технології та планує випуск електромобілів із більшим запасом ходу до 2030…
Toyota RAV4 - найпопулярніший кросовер у світі. Його успіх традиційно пояснюють надійністю та довговічністю, проте…
У Європі зростає суперечка через плани заборонити продаж нових авто з двигунами внутрішнього згоряння з…
Leave a Comment