Автовиробники продовжують шукати способи отримання вищого прибутку. Функції та підписки на вимогу — це нова стратегія в галузі, але реакція на неї поки що неоднозначна. Audi, один з найбільш технологічно просунутих виробників, заявляє, що з наступного року збільшить кількість функцій підписки у своїх автомобілях, але не як новий спосіб заробітку, а як відповідь на існуючий споживчий попит.
На даний момент розширення функціоналу в Audi обмежене моделями бренду E-Tron та E-Tron Sportback, але компанія планує зробити ці оновлення доступними для ширшого спектру моделей у майбутньому. Це дозволить власникам транспортних засобів покращити свої враження від водіння, додаючи нові функції та можливості після первісної покупки, і все це на разовій основі. В даний час можна активувати такі функції, як пакет світлодіодної матриці, який плавно перемикається між ближнім і дальнім світлом, пакет функцій освітлення, який включає світлову анімацію під час блокування та розблокування автомобіля, а також функцію напівавтономного паркування, яке може знайти місце для паркування і самостійно припаркувати автомобіль.
Що відрізняє функції Audi на запит, так це простота інтеграції. Водії можуть розширити функціональність свого автомобіля безпосередньо через додаток myAudi, що усуває необхідність візиту до дилера або встановлення додаткового обладнання.
Bugatti встановила новий рекорд швидкості для родстерів, розігнавши W16 Mistral до 454 км/год на німецькому…
Chevrolet планує швидке оновлення свого популярного кросовера Tracker. Нещодавно машину підловили під час випробувань на…
У 2024 році були визначені найбезпечніші автомобілі, ґрунтуючись на чотирьох ключових умовах оцінки. Оцінювалися показники…
Їздити без фар не можна, в принципі: ні вдень, ні тим більше вночі. Нині часто…
Компанія Abarth, яка перш за все відома розробкою високопродуктивних версій серійних автомобілів Fiat, вирішила припинити…
Компанія Nissan завершує розробку електричної моделі, що прийде на зміну моделі Leaf у 2025 році.…
Leave a Comment