Компанія Tesla має одні з найвищих показників лояльності на сьогодні, але, попри це, у компанії починають трохи втрачати клієнтів. Відповідну тенденцію визначило опитування від S&P Global Mobility. Автомобілем, через який у бренду спостерігаються серйозні проблеми з лояльністю, є Tesla Model Y.
Як показало опитування, приблизно третина власників компактного кросовера від Tesla як наступне авто вибирають бензинові кросовери, пікапи або позашляховики. Сам американський виробник електрокарів розраховує, що ситуація зміниться після того, як ринок запустять модель Cybertruck.
Також трохи страждає і лояльність власників Model S, але тут все пов’язане з віком. Чим старша модель — тим менша лояльність клієнтів. Після електроседана від Tesla власники вибирають Lucid Air, Rivian R1T, Mercedes-Benz EQS чи Rivian R1S. Близько 11,7% пересідають на Model X, а 7,9% – на Model 3.
На цей час найбільш проблемними сегментами для Tesla є великі пікапи та позашляховики, адже в цих сегментах компанії поки що нема чого запропонувати своїм клієнтам. У компанії покладають великі надії на серійне виробництво пікапа Cybertruck, яке має стартувати вже найближчим часом.
Американський бренд анонсував новий трирядний електричний позашляховик Cadillac Vistiq 2026 року. Це модель SUV преміум-класу…
Експерти протягом чотирьох років досліджували понад 130 тисяч транспортних засобів. Кожна машина була перевірена по…
У рамках Міжнародного автосалону в Гуанчжоу 2024 компанія Xiaomi публічно представила електроседан SU7 в екстремальній…
На автосалоні в Гуанчжоу Audi показала свою нову модель A5L, і це не те, що…
Як на мене, залишати машину без нагляду під час прогріву – це така собі ідея.…
Автоексперти, формуючи рейтинг автомобілів, розглядають сукупність факторів, до яких входить клас, бренд виробника, вік ТЗ,…
Leave a Comment