Компанія Tesla має одні з найвищих показників лояльності на сьогодні, але, попри це, у компанії починають трохи втрачати клієнтів. Відповідну тенденцію визначило опитування від S&P Global Mobility. Автомобілем, через який у бренду спостерігаються серйозні проблеми з лояльністю, є Tesla Model Y.
Як показало опитування, приблизно третина власників компактного кросовера від Tesla як наступне авто вибирають бензинові кросовери, пікапи або позашляховики. Сам американський виробник електрокарів розраховує, що ситуація зміниться після того, як ринок запустять модель Cybertruck.
Також трохи страждає і лояльність власників Model S, але тут все пов’язане з віком. Чим старша модель — тим менша лояльність клієнтів. Після електроседана від Tesla власники вибирають Lucid Air, Rivian R1T, Mercedes-Benz EQS чи Rivian R1S. Близько 11,7% пересідають на Model X, а 7,9% – на Model 3.
На цей час найбільш проблемними сегментами для Tesla є великі пікапи та позашляховики, адже в цих сегментах компанії поки що нема чого запропонувати своїм клієнтам. У компанії покладають великі надії на серійне виробництво пікапа Cybertruck, яке має стартувати вже найближчим часом.
Баварський автовиробник продовжує зміцнювати свої позиції у преміальному сегменті електрокарів. У 2024 році BMW реалізувала…
Volvo розширює лінійку своїх кросоверів і готується вивести на ринок нову модель Volvo EX30 2025…
З приходом весни автомобілістам слід замислитись не тільки про зміну шин, а й про технічне…
Кросовер Mazda CX-5, що з'явився в 2011 році, відразу ж завоював звання популярної моделі, а…
Незважаючи на те, що Mitsubishi ще не підтвердила це офіційно, позашляховик Pajero повертається. Розробка автомобіля…
Компанія Mercedes вирішила припинити виробництво свого єдиного хетчбека A-Class, зосередивши увагу на випуску позашляховиків. Підтвердженням…
Leave a Comment