Компанія Tesla має одні з найвищих показників лояльності на сьогодні, але, попри це, у компанії починають трохи втрачати клієнтів. Відповідну тенденцію визначило опитування від S&P Global Mobility. Автомобілем, через який у бренду спостерігаються серйозні проблеми з лояльністю, є Tesla Model Y.
Як показало опитування, приблизно третина власників компактного кросовера від Tesla як наступне авто вибирають бензинові кросовери, пікапи або позашляховики. Сам американський виробник електрокарів розраховує, що ситуація зміниться після того, як ринок запустять модель Cybertruck.
Також трохи страждає і лояльність власників Model S, але тут все пов’язане з віком. Чим старша модель — тим менша лояльність клієнтів. Після електроседана від Tesla власники вибирають Lucid Air, Rivian R1T, Mercedes-Benz EQS чи Rivian R1S. Близько 11,7% пересідають на Model X, а 7,9% – на Model 3.
На цей час найбільш проблемними сегментами для Tesla є великі пікапи та позашляховики, адже в цих сегментах компанії поки що нема чого запропонувати своїм клієнтам. У компанії покладають великі надії на серійне виробництво пікапа Cybertruck, яке має стартувати вже найближчим часом.
Рано чи пізно майже кожному водієві доводиться продавати свій старий автомобіль, щоб придбати інший -…
Заміські подорожі влітку міцно увійшли в традицію проведення вихідних і відпусток в Україні. Нерідко шлях…
Американська Tesla, яка ще недавно лідирувала в європейських рейтингах продажів електромобілів, продовжує втрачати позиції. Лише…
Поїздки на дачу давно стали для багатьох справжнім літнім ритуалом. Але навіть коротка дорога по…
Німецький бренд готується вивести на ринок чергове покоління свого популярного середньорозмірного кросовера X5 - і…
У щільному міському трафіку уникнути дорожньо-транспортних пригод буває майже неможливо. Навіть найдосвідченіші водії хоч раз…
Leave a Comment