Компанія Tesla має одні з найвищих показників лояльності на сьогодні, але, попри це, у компанії починають трохи втрачати клієнтів. Відповідну тенденцію визначило опитування від S&P Global Mobility. Автомобілем, через який у бренду спостерігаються серйозні проблеми з лояльністю, є Tesla Model Y.
Як показало опитування, приблизно третина власників компактного кросовера від Tesla як наступне авто вибирають бензинові кросовери, пікапи або позашляховики. Сам американський виробник електрокарів розраховує, що ситуація зміниться після того, як ринок запустять модель Cybertruck.
Також трохи страждає і лояльність власників Model S, але тут все пов’язане з віком. Чим старша модель — тим менша лояльність клієнтів. Після електроседана від Tesla власники вибирають Lucid Air, Rivian R1T, Mercedes-Benz EQS чи Rivian R1S. Близько 11,7% пересідають на Model X, а 7,9% – на Model 3.
На цей час найбільш проблемними сегментами для Tesla є великі пікапи та позашляховики, адже в цих сегментах компанії поки що нема чого запропонувати своїм клієнтам. У компанії покладають великі надії на серійне виробництво пікапа Cybertruck, яке має стартувати вже найближчим часом.
BMW готує грандіозний дебют на CES 2025 , представивши новий Panoramic iDrive - систему управління,…
Honda оголосила про будівництво першого заводу водневих паливних елементів. Підприємство, розташоване в японському місті Мока,…
З 1 січня 2025 року в Україні починають діяти нові правила обов'язкового автострахування, які суттєво…
2025 стане ключовим для KIA, яка готує цілу лінійку новинок. Серед них – оновлений Sportage,…
Новий кросовер, створений спільними зусиллями китайських компаній Huawei та Chery, близький до офіційного дебюту. Прем'єра…
Honda розкрила подробиці про Prelude нового покоління. Днями компанія підтвердила, що збирається воскресити Prelude, знятий…
Leave a Comment