Компанія Tesla має одні з найвищих показників лояльності на сьогодні, але, попри це, у компанії починають трохи втрачати клієнтів. Відповідну тенденцію визначило опитування від S&P Global Mobility. Автомобілем, через який у бренду спостерігаються серйозні проблеми з лояльністю, є Tesla Model Y.
Як показало опитування, приблизно третина власників компактного кросовера від Tesla як наступне авто вибирають бензинові кросовери, пікапи або позашляховики. Сам американський виробник електрокарів розраховує, що ситуація зміниться після того, як ринок запустять модель Cybertruck.
Також трохи страждає і лояльність власників Model S, але тут все пов’язане з віком. Чим старша модель — тим менша лояльність клієнтів. Після електроседана від Tesla власники вибирають Lucid Air, Rivian R1T, Mercedes-Benz EQS чи Rivian R1S. Близько 11,7% пересідають на Model X, а 7,9% – на Model 3.
На цей час найбільш проблемними сегментами для Tesla є великі пікапи та позашляховики, адже в цих сегментах компанії поки що нема чого запропонувати своїм клієнтам. У компанії покладають великі надії на серійне виробництво пікапа Cybertruck, яке має стартувати вже найближчим часом.
Багато водіїв стикаються з несправедливими штрафами через незнання правил або вимог до авто. Однією з…
Згідно з дослідженням TÜV, кожен п'ятий автомобіль у Німеччині не проходить техогляд з першого разу.…
Багато людей зараз обирають автомобілі з пробігом, оскільки нові машини постійно дорожчають і стають менш…
Renault готує нове покоління легких комерційних електромобілів, створених спільно з Volvo і CMA CGM через…
Попри економічні труднощі, викликані війною, ринок нових автомобілів в Україні продовжує функціонувати і навіть демонструє…
Для тих, хто лише знайомиться з електромобілями, найбільше хвилювання зазвичай викликає уявна "повільність" зарядки. Та…
Leave a Comment