Новини

Volkswagen згортає виробництво електромобілів у Дрездені: у чому причина

Share

Volkswagen планує зупинити виробництво автомобілів на своїй Скляній мануфактурі в Дрездені, де наразі збирають ID.3, первший серійний електромобіль бренду. Про це з посиланням на власні джерела в компанії повідомило Automobilwoche, але без уточнення термінів та конкретних дат.

 

 

З моменту запуску Gläserne Manufaktur навесні 2002 року в Дрездені збудовано понад 150 000 автомобілів VW Phaeton, Bentley Flying Spur, VW e-Golf та ID.3. Торік із конвеєра зійшло 6500 автомобілів ID.3.

Інформація про згортання автовиробництва на «Скляній мануфактурі» перегукується із заявою Volkswagen про скорочення робочих місць на заводі з виробництва електромобілів у Цвіккау. Як повідомилялося минулого тижня, через «поточну ситуацію на ринку» контракти не продовжать із сотнями співробітників.

На даний момент майданчик у Цвіккау випускає електромобілі Volkswagen ID.4, ID.5 та ID.3, Cupra Born, а також Audi Q4 e-tron та Sportback. Варто зазначити, що завод працює не на повну потужність, і, ймовірно, не працюватиме найближчим часом.

Водночас Volkswagen та Audi мають намір і надалі розширювати виробництво на інші майданчики. Відповідно до цього плану з кінця 2023 року Audi Q4 e-tron також буде вироблятися у Брюсселі. А вже восени на конвеєр заводу у Вольфсбурзі стане Volkswagen ID.3, але «спочатку тільки в невеликій кількості».

Як повідомляв у середині липня німецький Manager Magazin, недавнє помітне зниження попиту на електромобілі стало ударом для Volkswagen. Якщо на початок 2023 року портфель замовлень заводу в Цвіккау нараховував трохи менше 300 000 одиниць, то в липні кількість завовленя скоротилася вдвічі. Це спричинило перехід майданчика з тризмінної роботи на двозмінну.

Наприкінці червня також повідомлялося, що VW тимчасово скорочує виробництво електромобілів на своєму заводі в Емдені, оскільки попит на них упав не лише у Німеччині, а й у всій Європі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Volkswagen

Останні записи

Ціни на електромобілі зрівняються з бензиновими до 2026 року

Згідно з дослідженням BloombergNEF, вартість акумуляторів для електромобілів досягла найнижчого рівня за останні сім років.…

15.12.2024

Чому водії продають автомобілі, ледь досягнувши 80 000 км пробігу

Ох, як тільки одометр підкрадається до цих злощасних 100 тисяч кілометрів, у багатьох одразу починається…

15.12.2024

Які кросовери та позашляховики не радять купувати механіки

SUV зараз на піку популярності, і я розумію, чому люди їх так люблять. Прохідність, комфорт,…

15.12.2024

Вартість газу в Україні перевищила ціни в Польщі та ЄС

На сьогодні автомобільний газ залишається найдешевшим паливом в Україні, однак його вартість виявилася вищою, ніж…

15.12.2024

Зимова підготовка авто: як уникнути серйозних поломок в холодну погоду

Зима — це справжній тест для авто. Холод і погана погода можуть спричинити купу проблем,…

15.12.2024

Україна змінює правила імпорту авто: що чекає з 1 січня

З 1 січня 2025 року в Україні змінюються правила імпорту автомобілів, і це справді серйозна…

15.12.2024