Автомобільна промисловість Китаю переживає бум, і місцеві бренди заробляють гроші у себе вдома, водночас старанно працюючи над планом переманювання клієнтів у західних брендів в інших країнах. Але нове дослідження Jato показало, що просто спробувати збільшити кількість автомобілів, які експортуються в такі регіони, як ЄС, буде недостатньо, щоб подолати бар’єр сприйняття, який обмежуватиме зростання продажів на Заході.
За даними Jato , претензії до китайських автомобілів мають переважно розвинені західні країни. У той час як китайські покупці вже не вважають західні іномарки кращими, а у покупців у багатьох чутливих до ціни країнах, що розвиваються, схоже, немає проблем з переключенням на китайські бренди, які можуть бути на 36% дешевшими, наприклад, Toyota, західні споживачі і Уряди в розвинених країнах бачать китайські автомобілі в негативному світлі.
10-15 років тому цей негатив міг бути викликаний (багато в чому вірним) переконанням, що китайські автомобілі більш низької якості і менш просунуті, ніж автомобілі, які пропонують відомі західні бренди. Але в наші дні ці аргументи не витримують критики. Натомість більшу частину сьогоднішніх негативних настроїв можна пояснити бажанням захистити місцеву промисловість і робочі місця, що нещодавно спонукало ЄС вивчити питання, чи слід обкладати китайський імпорт додатковими податками.
То що робити китайському автовиробнику, який мріє про світове панування? Старший аналітик Jato Феліпе Муньос вважає яскравим прикладом того, як китайські бренди можуть прорватися і завоювати прихильність Заходу, що належить SAIC MG . Цілком очевидно, що хоча автомобілі MG проектуються і виробляються в КНР з використанням китайських технологій, вони мають знак західного бренду, про який чула більшість європейців. А поєднання традиційних седанів, орієнтованих на китайських споживачів, та недорогих компактних позашляховиків та хетчбеків, створених для міжнародних покупців, також допомогло його продажам злетіти. У 2015 році дилери MG реалізували лише 75 000 автомобілів, а в 2022 році – 450 000.
Lotus і Volvo тепер також належать китайським компаніям, і Jato стверджує, що цілком можливо, що інші західні автовиробники можуть бути викуплені, щоб допомогти Піднебесній досягти визнання та довіри на експортних ринках. Дослідники також очікують на співпрацю в галузі технологій та зарядної інфраструктури між китайськими та західними брендами.
Деякі водії віддають перевагу плавному стилю водіння, оскільки вважають, що це допомагає зберегти мотор автомобіля…
Автовиробники все частіше повертаються до класичних двигунів внутрішнього згоряння, а французький парламент підтримав цю тенденцію,…
Зчеплення є одним із ключових елементів трансмісії, що забезпечує ефективну роботу двигуна та коробки передач.…
В Україні застосовуються два основні способи штрафування водіїв за перевищення швидкості: автоматичні камери та портативні…
Моторна олива — ключовий елемент для нормальної роботи двигуна, оскільки вона зменшує тертя між деталями…
У січні 2025 року в Україні сталося 1657 дорожньо-транспортних пригод, у яких загинуло 235 осіб…
Leave a Comment