Новини

Китай вийде на європейський ринок, купуючи автовиробників

Автомобільна промисловість Китаю переживає бум, і місцеві бренди заробляють гроші у себе вдома, водночас старанно працюючи над планом переманювання клієнтів у західних брендів в інших країнах. Але нове дослідження Jato показало, що просто спробувати збільшити кількість автомобілів, які експортуються в такі регіони, як ЄС, буде недостатньо, щоб подолати бар’єр сприйняття, який обмежуватиме зростання продажів на Заході.

За даними Jato , претензії до китайських автомобілів мають переважно розвинені західні країни. У той час як китайські покупці вже не вважають західні іномарки кращими, а у покупців у багатьох чутливих до ціни країнах, що розвиваються, схоже, немає проблем з переключенням на китайські бренди, які можуть бути на 36% дешевшими, наприклад, Toyota, західні споживачі і Уряди в розвинених країнах бачать китайські автомобілі в негативному світлі.

10-15 років тому цей негатив міг бути викликаний (багато в чому вірним) переконанням, що китайські автомобілі більш низької якості і менш просунуті, ніж автомобілі, які пропонують відомі західні бренди. Але в наші дні ці аргументи не витримують критики. Натомість більшу частину сьогоднішніх негативних настроїв можна пояснити бажанням захистити місцеву промисловість і робочі місця, що нещодавно спонукало ЄС вивчити питання, чи слід обкладати китайський імпорт додатковими податками.

То що робити китайському автовиробнику, який мріє про світове панування? Старший аналітик Jato Феліпе Муньос вважає яскравим прикладом того, як китайські бренди можуть прорватися і завоювати прихильність Заходу, що належить SAIC MG . Цілком очевидно, що хоча автомобілі MG проектуються і виробляються в КНР з використанням китайських технологій, вони мають знак західного бренду, про який чула більшість європейців. А поєднання традиційних седанів, орієнтованих на китайських споживачів, та недорогих компактних позашляховиків та хетчбеків, створених для міжнародних покупців, також допомогло його продажам злетіти. У 2015 році дилери MG реалізували лише 75 000 автомобілів, а в 2022 році – 450 000.

Lotus і Volvo тепер також належать китайським компаніям, і Jato стверджує, що цілком можливо, що інші західні автовиробники можуть бути викуплені, щоб допомогти Піднебесній досягти визнання та довіри на експортних ринках. Дослідники також очікують на співпрацю в галузі технологій та зарядної інфраструктури між китайськими та західними брендами.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман

Останні записи

Електромобілі з генератором стають дедалі популярнішими

Електромобілі з розширеним запасом ходу (EREV) поступово перестають бути нішевим рішенням і стають реальною альтернативою…

16.12.2025

Audi зніме з виробництва RS 3 та RS Q3 у 2026 році

Audi готується скоротити спортивну лінійку моделей і відмовитися від кількох культових авто. Під скорочення потраплять…

16.12.2025

Чи шкодить кондиціонер холодному двигуну: пояснення для водіїв

Кондиціонер сьогодні є майже в кожному новому автомобілі - його отримують навіть бюджетні моделі. Водночас…

16.12.2025

Експерт пояснив, чому автогаз у грудні став дорожчим

Причинами подорожчання автогазу у грудні стали затримки постачання пального та зниження температури, повідомив директор консалтингової…

16.12.2025

Чи повинен водій показувати аптечку поліції: пояснення законодавства

Водії часто плутаються щодо обов'язку показувати медичну аптечку поліцейському. Законодавство визначає, що аптечка є обов'язковим…

16.12.2025

Tesla готує заводське рішення для супутникового інтернету у своїх авто

Tesla планує інтегрувати супутниковий інтернет у свої автомобілі, заклавши цю можливість на рівні конструкції даху.…

16.12.2025