Автомобільна промисловість Китаю переживає бум, і місцеві бренди заробляють гроші у себе вдома, водночас старанно працюючи над планом переманювання клієнтів у західних брендів в інших країнах. Але нове дослідження Jato показало, що просто спробувати збільшити кількість автомобілів, які експортуються в такі регіони, як ЄС, буде недостатньо, щоб подолати бар’єр сприйняття, який обмежуватиме зростання продажів на Заході.
За даними Jato , претензії до китайських автомобілів мають переважно розвинені західні країни. У той час як китайські покупці вже не вважають західні іномарки кращими, а у покупців у багатьох чутливих до ціни країнах, що розвиваються, схоже, немає проблем з переключенням на китайські бренди, які можуть бути на 36% дешевшими, наприклад, Toyota, західні споживачі і Уряди в розвинених країнах бачать китайські автомобілі в негативному світлі.
10-15 років тому цей негатив міг бути викликаний (багато в чому вірним) переконанням, що китайські автомобілі більш низької якості і менш просунуті, ніж автомобілі, які пропонують відомі західні бренди. Але в наші дні ці аргументи не витримують критики. Натомість більшу частину сьогоднішніх негативних настроїв можна пояснити бажанням захистити місцеву промисловість і робочі місця, що нещодавно спонукало ЄС вивчити питання, чи слід обкладати китайський імпорт додатковими податками.
То що робити китайському автовиробнику, який мріє про світове панування? Старший аналітик Jato Феліпе Муньос вважає яскравим прикладом того, як китайські бренди можуть прорватися і завоювати прихильність Заходу, що належить SAIC MG . Цілком очевидно, що хоча автомобілі MG проектуються і виробляються в КНР з використанням китайських технологій, вони мають знак західного бренду, про який чула більшість європейців. А поєднання традиційних седанів, орієнтованих на китайських споживачів, та недорогих компактних позашляховиків та хетчбеків, створених для міжнародних покупців, також допомогло його продажам злетіти. У 2015 році дилери MG реалізували лише 75 000 автомобілів, а в 2022 році – 450 000.
Lotus і Volvo тепер також належать китайським компаніям, і Jato стверджує, що цілком можливо, що інші західні автовиробники можуть бути викуплені, щоб допомогти Піднебесній досягти визнання та довіри на експортних ринках. Дослідники також очікують на співпрацю в галузі технологій та зарядної інфраструктури між китайськими та західними брендами.
В Україні водії все частіше потрапляють під адміністративну відповідальність не лише через штрафи, а й…
Японська компанія нещодавно представила кросовер Toyota RAV4 2026 нового покоління. Тепер виробник розпочав підготовку автомобіля…
Преміальні позашляховики поєднують комфорт, продуктивність і престиж, але для багатьох покупців вирішальним фактором залишається надійність.…
Volkswagen готує до прем’єри новий електричний кросовер, який стане найдоступнішим SUV у лінійці бренду. Його…
У житті водія трапляються ситуації, коли світлофор не працює або показує одночасно кілька сигналів, створюючи…
Opel готує світову прем'єру концептуальної моделі Corsa GSE Vision Gran Turismo 2025, яку представлять на…
Leave a Comment