У Європейському Союзі (ЄС) ведуться дебати з приводу запропонованого компромісного проекту нових правил викидів для транспортних засобів, оснащених двигунами внутрішнього згоряння. Цей документ має послабити існуючі обмеження.
Європейські автовиробники не згодні з пропонованими жорсткими правилами нового «Євро-7», стверджуючи, що вони спричиняють надмірні витрати за мінімальної екологічної вигоди. Іспанія, яка нині головує в ЄС, мала амбітні плани подати компромісний проект на майбутньому засіданні Ради з конкурентоспроможності. Однак, згідно з дипломатичними джерелами, досягнення консенсусу між країнами-членами виявилося складним завданням.
У пропозиції Іспанії прогнозовані терміни впровадження стандартів Євро-7 будуть перенесені. Тобто нові стандарти набудуть чинності не 2025 року, а 2027 року. Цього часу вистачить, щоби автокомпанії могли нормально доопрацювати свої машини. Однак інші країни ЄС поки що тільки розглядають цю пропозицію.
Автовиробники все частіше повертаються до класичних двигунів внутрішнього згоряння, а французький парламент підтримав цю тенденцію,…
Зчеплення є одним із ключових елементів трансмісії, що забезпечує ефективну роботу двигуна та коробки передач.…
В Україні застосовуються два основні способи штрафування водіїв за перевищення швидкості: автоматичні камери та портативні…
Моторна олива — ключовий елемент для нормальної роботи двигуна, оскільки вона зменшує тертя між деталями…
У січні 2025 року в Україні сталося 1657 дорожньо-транспортних пригод, у яких загинуло 235 осіб…
Поява актуального четвертого покоління моделі Mazda 3 (BP) датована кінцем 2018 року. Головним ринком збуту…
Leave a Comment