Компанія Toyota оприлюднила плани щодо вдосконалення акумуляторів для своїх електрмобілів. Наразі стратегія розрахована до кінця десятиліття, і на останньому етапі Toyota планує розробити батареї, що забезпечують пробіг без підзаряджання до 1200 км. Перші вдосконалені акумулятори з’являться на серійних автомобілях вже у 2026 році.
Батарейна стратегія Toyota передбачає два напрями розвитку – розроблення високотехнологічних акумуляторів з більшим запасом ходу та менш ємних, але доступніших батарей. Очікується, що реалізація програми розпочнеться з акумуляторів із першої лінійки.
У 2026 році Toyota розраховує випустити електромобіль з літій-іонною батареєю на 800 кілометрів, яка буде на 20% дешевша за блоки, що застосовуються зараз на bZ4X. Роком пізніше з’явиться літій-залізо-фосфатний акумулятор, з яким можна буде проїхати 600 кілометрів, але він виявиться доступнішим вже на 40%, хоч і трохи повільніше заряджатиметься — 30 хвилин проти 20.
1000-кілометрову батарею компанія виведе на ринок до 2028 року, і її вартість знизиться ще на 10%. Приблизно в цей самий період виробник перейде на твердотільні акумулятори. Вони виявляться помітно дорожчими, але заряджати їх можна буде лише за 10 хвилин, а запас ходу, за попередніми даними, становитиме від 1 тис. до 1,5 тисячі кілометрів. Водночас термін досягнення останнього результату Toyota поки не афішує.
Досвідчений фахівець поділився рекомендаціями щодо захисту авто від зимових неприємностей. Що ще відомо Багато автовласників…
Новий дешевий електромобіль GAC повністю розкритий до прем’єри. У відкритій базі Мінпромторгу Китаю з'явилися фотографії…
Новий Nissan Micra розкрили до прем'єри: це клон Renault. У Мережі з'явився скріншот брошури альянсу,…
В Україні ми, водії, завжди маємо тримати при собі документи на машину та права, а…
Сучасні автомобілі стали більш технологічними, але це не позбавило їх несподіваних проблем. Багато автомобілістів потрапляли…
Так вийшло, що багато хто з нас, навіть водії зі стажем, недостатньо серйозно ставляться до…
Leave a Comment