Компанія Toyota оприлюднила плани щодо вдосконалення акумуляторів для своїх електрмобілів. Наразі стратегія розрахована до кінця десятиліття, і на останньому етапі Toyota планує розробити батареї, що забезпечують пробіг без підзаряджання до 1200 км. Перші вдосконалені акумулятори з’являться на серійних автомобілях вже у 2026 році.
Батарейна стратегія Toyota передбачає два напрями розвитку – розроблення високотехнологічних акумуляторів з більшим запасом ходу та менш ємних, але доступніших батарей. Очікується, що реалізація програми розпочнеться з акумуляторів із першої лінійки.
У 2026 році Toyota розраховує випустити електромобіль з літій-іонною батареєю на 800 кілометрів, яка буде на 20% дешевша за блоки, що застосовуються зараз на bZ4X. Роком пізніше з’явиться літій-залізо-фосфатний акумулятор, з яким можна буде проїхати 600 кілометрів, але він виявиться доступнішим вже на 40%, хоч і трохи повільніше заряджатиметься — 30 хвилин проти 20.
1000-кілометрову батарею компанія виведе на ринок до 2028 року, і її вартість знизиться ще на 10%. Приблизно в цей самий період виробник перейде на твердотільні акумулятори. Вони виявляться помітно дорожчими, але заряджати їх можна буде лише за 10 хвилин, а запас ходу, за попередніми даними, становитиме від 1 тис. до 1,5 тисячі кілометрів. Водночас термін досягнення останнього результату Toyota поки не афішує.
Carscoops повідомляє , що під час дорожньої пригоди прототип BMW iX3 зіткнувся лоб у лоб…
Volkswagen готує для шанувальників "гарячих" хетчбеків справжню сенсацію: підрозділ R розробляє екстремальну версію Golf R…
Кожен водій знає, що співробітники поліції часто спостерігають за потенційними п'яними водіями за кермом у…
Осінь для автомобіля в Україні – справжнє випробування: різкі зміни температури, дощі, бруд та наслідки…
Audi завершує підготовку нового покоління RS 6 Avant, і вже майже без камуфляжу прототипи моделі…
Закон забороняє їздити на автомобілі без передбаченого конструкцією бампера за звичайних умов. Відповідно до пункту…
Leave a Comment