Компанія Jeep офіційно представила нове покоління позашляховика Jeep Grand Cherokee. Поки флагман дебютував лише в подовженій версії з приставкою WL і трьома рядами сидінь, але оцінити зовнішність, інтер’єр і нововведення в оснащенні це не заважає.
Екстер’єр «п’ятого» Grand Cherokee витриманий у фірмовому стилі Jeep – з класичним Двохоб’ємний профілем і масивним горизонтальним капотом. Освіжити вигляд вдалося за рахунок зміненої решітки радіатора зі зменшеними елементами, переробленим бамперах і більш простим за формою фарам, в структурі яких з’явилися світлодіодні смужки денних ходових вогнів.
Салон, в свою чергу, змінився майже до невпізнання. Всьому виною – абсолютно нова архітектура передньої панелі і центральної консолі, а також два великих дисплея, один з яких представляє собою приладову панель (діагоналлю 10,25 дюйма), а в іншій «імплантований» передовий інформаційно-мультимедійний комплекс, який може «роздавати» 4G-інтернет і підключатися до смартфонів по Apple CarPlay і Android Auto.
Технічно новий Grand Cherokee серйозно відрізняється від себе колишнього. Причому не тільки підросли через третього ряду сидінь габаритів (на 40 см в довжині і на 18 см в колісній базі), але і платформою. Тепер в його основі лежить сучасна «візок» Giorgio від Alfa Romeo, відмінна від попередньої розширеним застосуванням алюмінію і високоміцних сталей, нової електронікою і підтримкою більш складних систем безпеки.
У США у флагманського Jeep буде відразу два варіанти підвіски – пружинна з дорожнім просвітом в 21,6 см, і пневматична, кліренс якої може змінюватися від 21 до 25,5 см в залежності від дорожніх умов і переваг водія.
Крім того, новинка отримає відразу три варіанти повного приводу. Базовим став Quadra-Trac I – з автоматичним підключенням передньої осі. Проміжним виявився доповнений заниженою передачею Quadra-Trac II, а найдорожчим – Quadra-Drive II, у якого, крім «поніжайкі», також є блокування заднього диференціала з електронним управлінням.
Набір двигунів залишився колишнім. У нього, як і раніше, входять два класичних «атмосферника»: 3,6-літровим V6 потужністю 294 к.с. або 5,7-літровим V8 на 362 к.с. Пару їм становить безальтернативний восьмиступінчастою “автомат”.
Старт продажів семимісного Jeep Grand Cherokee нового покоління намічений в США на весну – початок літа, а стандартну версію позашляховика (з п’ятимісцевим салоном) доведеться почекати як мінімум до 2022 року.
Кілька власників Tesla Cybertruck повідомили про небезпечні випадки, коли металеві панелі кузова відривалися під час…
Представницький седан Mercedes-Benz S-Class наступного року очікує на велике оновлення. Про це повідомив сам німецький…
Експерти TopSpeed назвали 10 найнадійніших автомобілів, здатних без проблем проїхати понад 320 тис. км. Хто…
На заході Tech Days у Ландсхуті марка BMW поділилася першими подробицями щодо розробки нових електричних…
Шанхайське видання Leixing Pindao склало рейтинг електромобілів за швидкістю зарядки, протестувавши 26 моделей із пробігом…
BMW представила прототип Vision Vehicle із передовою системою управління Heart of Joy, яку компанія вважає…
Leave a Comment