Компанія Jeep офіційно представила нове покоління позашляховика Jeep Grand Cherokee. Поки флагман дебютував лише в подовженій версії з приставкою WL і трьома рядами сидінь, але оцінити зовнішність, інтер’єр і нововведення в оснащенні це не заважає.
Екстер’єр «п’ятого» Grand Cherokee витриманий у фірмовому стилі Jeep – з класичним Двохоб’ємний профілем і масивним горизонтальним капотом. Освіжити вигляд вдалося за рахунок зміненої решітки радіатора зі зменшеними елементами, переробленим бамперах і більш простим за формою фарам, в структурі яких з’явилися світлодіодні смужки денних ходових вогнів.
Салон, в свою чергу, змінився майже до невпізнання. Всьому виною – абсолютно нова архітектура передньої панелі і центральної консолі, а також два великих дисплея, один з яких представляє собою приладову панель (діагоналлю 10,25 дюйма), а в іншій «імплантований» передовий інформаційно-мультимедійний комплекс, який може «роздавати» 4G-інтернет і підключатися до смартфонів по Apple CarPlay і Android Auto.
Технічно новий Grand Cherokee серйозно відрізняється від себе колишнього. Причому не тільки підросли через третього ряду сидінь габаритів (на 40 см в довжині і на 18 см в колісній базі), але і платформою. Тепер в його основі лежить сучасна «візок» Giorgio від Alfa Romeo, відмінна від попередньої розширеним застосуванням алюмінію і високоміцних сталей, нової електронікою і підтримкою більш складних систем безпеки.
У США у флагманського Jeep буде відразу два варіанти підвіски – пружинна з дорожнім просвітом в 21,6 см, і пневматична, кліренс якої може змінюватися від 21 до 25,5 см в залежності від дорожніх умов і переваг водія.
Крім того, новинка отримає відразу три варіанти повного приводу. Базовим став Quadra-Trac I – з автоматичним підключенням передньої осі. Проміжним виявився доповнений заниженою передачею Quadra-Trac II, а найдорожчим – Quadra-Drive II, у якого, крім «поніжайкі», також є блокування заднього диференціала з електронним управлінням.
Набір двигунів залишився колишнім. У нього, як і раніше, входять два класичних «атмосферника»: 3,6-літровим V6 потужністю 294 к.с. або 5,7-літровим V8 на 362 к.с. Пару їм становить безальтернативний восьмиступінчастою “автомат”.
Старт продажів семимісного Jeep Grand Cherokee нового покоління намічений в США на весну – початок літа, а стандартну версію позашляховика (з п’ятимісцевим салоном) доведеться почекати як мінімум до 2022 року.
Кілька днів тому в Мережу вибігла серія шпигунських фотографів та прототипів «зарядженої» версії електромобіля Hyundai…
Неупереджене ставлення до репутації того чи іншого автомобільного бренду, що ґрунтується на зовнішньому вигляді його…
Федерали з NHTSA (це управління безпеки дорожнього руху в США) розпочали тотальну перевірку після численних…
Деяким українським водіям доведеться повторно складати іспити, навіть якщо вони вже мають водійське посвідчення. Як…
Toyota випускає одні з найнадійніших автомобілів на ринку. Незважаючи на те, що останнім часом репутація…
Mazda представила тизер свого нового електричного кросовера - Mazda EZ-60 2026. Судячи з усього, машина…
Leave a Comment