Кросоверу BMW iX3, першому електромобілю німецької марки з технологією еDrive п’ятого покоління, дістанеться комплект аеродинамічних коліс. У них, як не дивно, є сенс, тому що збільшується енергоефективність автомобіля
Власне, колеса являють собою стандартні алюмінієві диски з V-подібними спицями, доповнені композитними вставками. Колеса на 15 відсотків легшы звичайних, які дозволяють на п’ять відсотків знизити коефіцієнт лобового опору (в порівнянні з X3) і на два відсотки витрата електроенергії, що в цифровому вираженні буде відповідати 0,4 кіловат на кожні сто кілометрів пробігу (загальний приріст дальності ходу складе 10 кілометрів). Такі ж колеса отримають майбутні BMW iNext і i4, дебют яких заплановано на наступний рік.
Цікаво, що компанія BMW раніше вже розкрила технічні характеристики iX3. У кросовера буде один електромотор, змонтований на задній осі. Його потужність складе 286 кінських сил і 400 Нм крутного моменту. Тягова батарея на 74 кіловат-години дозволить показати номінальний пробіг в 440 кілометрів (WLTP).
Toyota продовжує розвивати гібридні технології та планує випуск електромобілів із більшим запасом ходу до 2030…
Toyota RAV4 - найпопулярніший кросовер у світі. Його успіх традиційно пояснюють надійністю та довговічністю, проте…
У Європі зростає суперечка через плани заборонити продаж нових авто з двигунами внутрішнього згоряння з…
На початку грудня автомобільні видання повідомили про прорив: компанія YASA, що належить Mercedes-Benz, показала прототип…
Land Rover, Volkswagen і Peugeot часто потрапляють у списки найненадійніших кросоверів, і автоексперт пояснює чому.…
Німецький виробник Mercedes продовжує розширювати лінійку електрокарів: помічено прототип нового семимісного електрокросовера з трьома рядами…
Leave a Comment