Categories: Концепти

Audi представила свій найбільш потужний кросовер (Фото)

Share

Перед вами новий рекордсмен Нюрбургринга: ще до своєї прем’єри кросовер Audi RS Q8 під керуванням Френка Стіплера (він виступає за Audi в гонках GT) проїхав майже 21-кілометрове коло за 7 хвилин і 42 секунди. Показник аж ніяк не суперкаровський, але майже в темпі BMW M5 і Porsche Panamera Turbo. Непогано для великої машини масою за 2 тонни!

Для цього відділення Audi Sport не довелося дуже старанно працювати – технічно Audi RS Q8 успадкував багато від одноплатформеного суперкроссовера Lamborghini Urus (втім, ми ж знаємо, що він був розроблений за активної участі інженерів Audi). Під капотом – той же 4-літровий V8, але потужність знизили з 650 до 600 к.с., а крутний момент – з 850 до 800 Нм.

Але і цього достатньо, щоб розігнатися до сотні за 3,8 секунди. 200 км/год повнопривідний RS Q8 з восьмиступінчастим автоматом набирає за 13,7 секунди, а при знятті «нашийника» максимальна швидкість збільшується з 250 до 305 км/год. Правда, для цього буде потрібно замовити опціональні вуглецево-керамічні гальма. І навіть вони губляться у величезних 23-дюймових колесах, за які доплачувати не знадобиться!

Виглядає RS Q8 набагато брутальніше звичайної «вісімки», і справа не тільки в колесах, але і в агресивному дизайні аеродинамічного обвіса і фірмових овальних патрубках по краях заднього бампера. При цьому RS Q8 майже обійшовся без бутафорських елементів, чим грішить Urus.

Зрозуміло, RS Q8 отримав всі новітні технології, доступні для цієї платформу – 48-вольтову допоміжну електромережу, активні стабілізатори, пневмопідвіску з адаптивними амортизаторами, поворотну задню вісь і керований електронікою задній диференціал. Водієві доступні аж сім режимів роботи силової установки, повного приводу і електронних систем – крім п’яти основних, є настроюваны RS1 і RS2.

При цьому Audi RS Q8 набагато дешевше, ніж Lamborghini Urus – ціна починається з 127 тисяч євро. Тобто, при схожій «начинці» і характеристиках він виявиться в півтора рази дешевше. Але почекати доведеться мінімум до літа 2020 року.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Audi

Останні записи

Вартість вживаних авто в Європі: тенденції та зміни

У першому кварталі 2025 року оптові ціни на автомобілі в ЄС зросли, що зумовлено підвищеним…

01.04.2025

Чи потрібно вимикати двигун при зупинці поліцією

Останнім часом на дорогах України почастішали випадки, коли водії після зупинки патрульними одразу глушать двигун.…

01.04.2025

Компанія Toyota не встигає постачати автомобілі – очікування до 2,5 років

Попит на гібридні автомобілі у світі продовжує стрімко зростати, і компанія Toyota впевнено зберігає лідерство…

01.04.2025

Названо слабкі сторони Toyota Corolla, про які варто знати

Toyota Corolla заслужено вважається однією з найпопулярніших моделей японського бренду у світі, здобувши репутацію надійного…

01.04.2025

Dacia готує недорогого конкурента Volkswagen Golf

Оновивши весь свій модельний ряд румунський суббренд Renault, відомий як Dacia, розпочав роботу над абсолютно…

01.04.2025

ТОП-10 авто з пробігом, які майже не втрачають у ціні

Експерти iSeeCars опублікували рейтинг автомобілів, які найбільше та найменше втрачають у ціні з роками. В…

01.04.2025