Categories: Авто

В Україні відкрито презентували новинку російського автопрому

Сьогодні, 6 червня, в Києві стартувала Міжнародна агропромислова виставка АГРО-2018, де група компаній “АІС” презентувала новинку російського автопрому “УАЗ Профі”.

“УАЗ Профі – новий комерційний автомобіль, вперше буде презентовано в Україні. Автомобіль адаптований під вантажні перевезення на дорогах всіх типів покриттів. Його прохідність набагато вище аналогів навіть в базовій версії із заднім приводом. Також УАЗ Профі оснащений новим двигуном ZMZ PRO з підвищеною потужністю і паливною ефективністю, який вигідно відрізняється невибагливістю до палива”, – відзначили в “АІС”, додавши, що виставка триватиме до 9 червня.

Цей же “УАЗ Профі”, але в минулому році з “піснями і танцями” презентували в Москві.

“Нову” півторатонку “УАЗ ПРОФІ” (саме так зараз пишуть назви своїх моделей уазівці – по-російськи і великими літерами) офіційно представили в Москві на міжнародній виставці комерційного транспорту Comtrans-2017. З музикою, танцями і навіть репом: “Походу, ти не патріот, а урод, якщо УАЗ ПРОФІ тебе не пре”. Реп – це тепер гостромодний жанр, подивимося, від чого має “перти” покупця цієї машини”, – прокоментував подію редактор розділу Авто “КП” Андрій Гречанник.

УАЗ Профі – це російський малотонажний вантажний автомобіль підвищеної прохідності, вироблений на Ульяновському автомобільному заводі, який в свою чергу належить компанії Sollers. Традиційно авто “УАЗ” тестує особисто президент РФ Володимир Путін.

В Україні продажем цих російських авто займається компанія “АІС”, пов’язана з народним депутатом від групи “Відродження” Дмитром Святашем і екс-регіоналом Василем Поляковим.

Ця ж компанія на майданчиках Prozorro продає комунальним підприємства російські автобуси “ПАЗ”, незважаючи на пряму заборону їх реалізації в країні з боку Ради небезпечно України. Поки в РНБО розбираються, як заборонені автобуси потрапили в Україну, в комунальних підприємствах пояснюють закупівлі “лазівками” в законах.

Джерело: mmr.net.ua

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

ГБО для легкових авто: міфи, страхи та реальна економія

Газове паливо для легкових автомобілів оточене численними міфами та страхами, хоча насправді воно може значно…

01.11.2025

Як захистити кузов автомобіля взимку: поради експертів

Зима для автомобіля - це справжня хімічна війна. Сніг і лід зверху, а знизу -…

31.10.2025

Чому навіть досвідчені водії потрапляють у ДТП і як цього уникнути

З кожним днем дороги стають все більш насиченими, поряд із новачками за кермом їздять водії…

31.10.2025

Toyota вперше показала наживо компактний Land Cruiser FJ (ФОТО)

Наприкінці жовтня Toyota розсекретила свій новий рамний позашляховик компактних розмірів, який має стати не лише…

31.10.2025

Volvo відклала повну відмову від ДВЗ до кінця 2030-х

Volvo скоригувала свої плани щодо повної відмови від двигунів внутрішнього згоряння. Раніше компанія обіцяла перейти…

31.10.2025

Чому майбутнє за електромобілями під питанням: топ-5 непомітних проблем

Ми думали, що електромобілі врятують планету, але що, якщо вони лише приховують нові проблеми? Поки…

31.10.2025