Авто

Кросовер Volkswagen T-Roc несподівано став улюбленим кабріолетом європейців

Найпопулярнішим кабріолетом Європи став кросовер Volkswagen. Як повідомляє Automotive News з посиланням на дані Dataforce, лідером сегменту кабріолетів на європейському ринку за підсумками семи місяців 2023 року виявився Volkswagen T-Roc – кросовер зі складним дахом, який продається вже чотири роки. За обсягами реалізації позашляховик несподівано випередив Mazda MX-5 Miata та Alpine A110.

Відкрита версія T-Roс дебютувала у 2019 році як «перший кросовер-кабріолет у компактному класі» та єдиний кабріолет Volkswagen у актуальній модельній лінійці. У ході перетворення зі звичайного кросовера в кабріолет T-Roc втратив задні двері і обзавівся тканинною складкою дахом на чотирьох поперечках, який можна опустити і підняти за 30 секунд на швидкості до 30 кілометрів на годину. У 2021-му модель піддали рестайлінгу, під час якого було переглянуто дизайн оптики, збільшено розмір екрану мультимедійної системи та розширено список опцій.

Західні журналісти скептично ставилися до ринкових перспектив кросовера з відкритим верхом, проте в 2023 продажі T-Roc Сabrio пішли вгору і модель очолила сегмент дводверних кабріолетів, обігнавши Mazda MX-5. Так, за сім місяців 2023 року європейці купили 8732 екземпляри T-Roc Сabrio, що на 9,6 відсотка більше, ніж за аналогічний період минулого року. За той же час Mazda MX-5 розійшлася в Європі в кількості 4570 штук, продемонструвавши зростання продажів на 53,9 відсотка. Замикає трійку лідерів A110 із показником 2155 реалізованих машин (+16,8 відсотка).

Виробництво T-Roc Сabrio налагоджено на заводі Volkswagen у Німеччині, тоді як стандартний T-Roc збирають у Португалії. T-Roc Сabrio – єдиний кросовер з відкидним дахом на ринку з того моменту, як Land Rover зняв з конвеєра кабріолет Range Rover Evoque Convertible.

Комерційний успіх T-Roc Сabrio у 2023 році ще не гарантує, то модель перейде у друге покоління. Однак якщо це і станеться, то на позашляховий кабріолет чекає неминуча електрифікація.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Як підготувати автомобіль до осені та морозів: поради експертів

Осінь для автомобіля в Україні – справжнє випробування: різкі зміни температури, дощі, бруд та наслідки…

28.08.2025

Новий Audi RS 6 Avant з гібридною установкою готують до прем’єри у 2027 році

Audi завершує підготовку нового покоління RS 6 Avant, і вже майже без камуфляжу прототипи моделі…

28.08.2025

Чи можна їздити без бампера: що говорить закон

Закон забороняє їздити на автомобілі без передбаченого конструкцією бампера за звичайних умов. Відповідно до пункту…

28.08.2025

Чому задній і повний привід стають менш популярними

В останні роки все більше виробників випускають автомобілі з переднім приводом, а частка моделей із…

28.08.2025

Топ-5 надійних автомобілів з пробігом за 1 млн гривень

У останні роки вживані автомобілі значно подорожчали, і їхня ціна часом порівнюється з вартістю нерухомості.…

28.08.2025

Європа стала головним ринком для електрифікованих BMW

BMW Group продовжує впевнено рухатися шляхом електрифікації, досягнувши важливої ​​віхи - компанія продала тримільйонний автомобіль…

28.08.2025