Авто

Кросовер Volkswagen T-Roc несподівано став улюбленим кабріолетом європейців

Share

Найпопулярнішим кабріолетом Європи став кросовер Volkswagen. Як повідомляє Automotive News з посиланням на дані Dataforce, лідером сегменту кабріолетів на європейському ринку за підсумками семи місяців 2023 року виявився Volkswagen T-Roc – кросовер зі складним дахом, який продається вже чотири роки. За обсягами реалізації позашляховик несподівано випередив Mazda MX-5 Miata та Alpine A110.

Відкрита версія T-Roс дебютувала у 2019 році як «перший кросовер-кабріолет у компактному класі» та єдиний кабріолет Volkswagen у актуальній модельній лінійці. У ході перетворення зі звичайного кросовера в кабріолет T-Roc втратив задні двері і обзавівся тканинною складкою дахом на чотирьох поперечках, який можна опустити і підняти за 30 секунд на швидкості до 30 кілометрів на годину. У 2021-му модель піддали рестайлінгу, під час якого було переглянуто дизайн оптики, збільшено розмір екрану мультимедійної системи та розширено список опцій.

Західні журналісти скептично ставилися до ринкових перспектив кросовера з відкритим верхом, проте в 2023 продажі T-Roc Сabrio пішли вгору і модель очолила сегмент дводверних кабріолетів, обігнавши Mazda MX-5. Так, за сім місяців 2023 року європейці купили 8732 екземпляри T-Roc Сabrio, що на 9,6 відсотка більше, ніж за аналогічний період минулого року. За той же час Mazda MX-5 розійшлася в Європі в кількості 4570 штук, продемонструвавши зростання продажів на 53,9 відсотка. Замикає трійку лідерів A110 із показником 2155 реалізованих машин (+16,8 відсотка).

Виробництво T-Roc Сabrio налагоджено на заводі Volkswagen у Німеччині, тоді як стандартний T-Roc збирають у Португалії. T-Roc Сabrio – єдиний кросовер з відкидним дахом на ринку з того моменту, як Land Rover зняв з конвеєра кабріолет Range Rover Evoque Convertible.

Комерційний успіх T-Roc Сabrio у 2023 році ще не гарантує, то модель перейде у друге покоління. Однак якщо це і станеться, то на позашляховий кабріолет чекає неминуча електрифікація.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Представлений новий Mercedes-Benz CLE який вражає потужністю та динамікою розгону

Німецька компанія представила нову версію Mercedes-Benz CLE 2025 року. Двохдверне купе дебютувало у виконанні AMG…

03.04.2025

Volkswagen може відмовитись ще від однієї компанії

Компанія Volkswagen має безліч марок автомобілів. Так, до її складу входить іспанський бренд Seat, який…

03.04.2025

Як змінився штраф за недотримання дистанції в Україні у 2025 році

В Україні водії часто ігнорують дотримання безпечної дистанції, що нерідко стає причиною ДТП. Особливо небезпечним…

03.04.2025

Peugeot e-208 отримав нову батарею та запас ходу до 433 км

Peugeot оновив електричну версію хетчбека e-208 . Модель 2025 року тепер оснащується акумулятором на 51…

03.04.2025

Навіщо автовласники додають спирт у паливний бак навесні

Багато водіїв з невеликим досвідом не можуть навіть уявити, що всередині бензобака з часом з'являється…

03.04.2025

Представлено оновлений Renault Austral 2025 з вдосконаленою підвіскою та шумоізоляцією

Компанія Renault представила оновлений кросовер Austral 2025 модельного року, який отримав помітні зміни у зовнішності…

03.04.2025