Авто

Кросовер Volkswagen T-Roc несподівано став улюбленим кабріолетом європейців

Share

Найпопулярнішим кабріолетом Європи став кросовер Volkswagen. Як повідомляє Automotive News з посиланням на дані Dataforce, лідером сегменту кабріолетів на європейському ринку за підсумками семи місяців 2023 року виявився Volkswagen T-Roc – кросовер зі складним дахом, який продається вже чотири роки. За обсягами реалізації позашляховик несподівано випередив Mazda MX-5 Miata та Alpine A110.

Відкрита версія T-Roс дебютувала у 2019 році як «перший кросовер-кабріолет у компактному класі» та єдиний кабріолет Volkswagen у актуальній модельній лінійці. У ході перетворення зі звичайного кросовера в кабріолет T-Roc втратив задні двері і обзавівся тканинною складкою дахом на чотирьох поперечках, який можна опустити і підняти за 30 секунд на швидкості до 30 кілометрів на годину. У 2021-му модель піддали рестайлінгу, під час якого було переглянуто дизайн оптики, збільшено розмір екрану мультимедійної системи та розширено список опцій.

Західні журналісти скептично ставилися до ринкових перспектив кросовера з відкритим верхом, проте в 2023 продажі T-Roc Сabrio пішли вгору і модель очолила сегмент дводверних кабріолетів, обігнавши Mazda MX-5. Так, за сім місяців 2023 року європейці купили 8732 екземпляри T-Roc Сabrio, що на 9,6 відсотка більше, ніж за аналогічний період минулого року. За той же час Mazda MX-5 розійшлася в Європі в кількості 4570 штук, продемонструвавши зростання продажів на 53,9 відсотка. Замикає трійку лідерів A110 із показником 2155 реалізованих машин (+16,8 відсотка).

Виробництво T-Roc Сabrio налагоджено на заводі Volkswagen у Німеччині, тоді як стандартний T-Roc збирають у Португалії. T-Roc Сabrio – єдиний кросовер з відкидним дахом на ринку з того моменту, як Land Rover зняв з конвеєра кабріолет Range Rover Evoque Convertible.

Комерційний успіх T-Roc Сabrio у 2023 році ще не гарантує, то модель перейде у друге покоління. Однак якщо це і станеться, то на позашляховий кабріолет чекає неминуча електрифікація.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

У мережу просочилися подробиці про майбутні BMW i3 та iM3

BMW готує масштабне оновлення для 3-ї серії: вже у 2026 році з'явиться повністю електрична версія…

24.06.2025

Експерт розповів, як зробити літні поїздки комфортними для водія

Щоб літні поїздки не перетворилися на проблеми, важливо заздалегідь підготувати автомобіль. Особливо варто звернути увагу…

24.06.2025

Mazda підтвердила розробку нового спорткара з роторним двигуном

Mazda офіційно підтвердила розробку нового спортивного автомобіля з роторним двигуном, який буде представлений одночасно з…

24.06.2025

Mercedes представив потужний кросовер із чотирициліндровим двигуном (ФОТО)

Кросовери, особливо оснащені 4-циліндровим двигуном, не можуть їхати так само, як суперкари, а тим паче…

24.06.2025

Tesla запустила тестування роботаксі в Остіні: без водія, але з оператором

Tesla без зайвого шуму запустила тестування свого сервісу роботаксі в Остіні (Техас), проте поки що…

24.06.2025

Що загрожує водієві за ігнорування вимоги поліції зупинитися

В Україні передбачена відповідальність за ігнорування вимоги поліцейського зупинити транспортний засіб. У 2025 році за…

24.06.2025