Попит на дизельні автомобілі неухильно знижується останніми роками після скандалу з дизельним двигуном. В той час, як машини на важкому паливі ніколи не були особливо популярні у Північній Америці, автомобілі з дизельним двигуном та позашляховики були справжнім хітом у Європі близько п’яти років тому. Проте минулого місяця продаж електромобілів вперше в історії перевершив постачання дизельних моделей на Старому континенті, але це не означає, що автовиробники збираються відмовитися від цієї технології. Фактично, Mazda заявляє, що залишить такі агрегати у своїй моторній гамі доти, доки цього хочуть клієнти.
Торік японська компанія здивувала галузь, випустивши два нові рядні шестициліндрові двигуни, у тому числі 3,3-літровий дизель з турбонаддувом. У Європі він доступний для CX-60, де його пікова потужність становить до 251 кінської сили і працює як м’який гібрид. Це великі цифри для середньорозмірного кросовера непреміум-класу в Європі.
«Якщо клієнти хочуть дизельне паливо, доки ми можемо ефективно дотримуватись норм викидів, поки ми можемо це робити, ми хотіли б продовжувати постачати дизельні двигуни», — цитує CarExpert керівника програми Mazda CX-90 Міцуру Вакія.
Історично склалося так, що дизельні двигуни завоювали популярність завдяки своїй паливній економічності та нижчим викидам вуглекислого газу порівняно з бензиновими аналогами. Однак різке зрушення споживчих переваг сприяло зміні цих критеріїв. За даними Європейської асоціації автовиробників (ACEA), у 2017 році на частку дизельних автомобілів припадало приблизно 44 відсотки частки ринку нових автомобілів у Європейському союзі.
Останні місяці європейський ринок автомобілів, особливо сегмент преміальних середньорозмірних седанів, переживає спад. За січень-жовтень цього…
Перше авто завжди має особливе значення - не лише через емоції, а й через практичність.…
Subaru, відома своєю ралійною спадщиною та популярністю серед фанатів японських авто, теж мала проблеми з…
У 2025 році високі ціни на пальне зробили економічність однією з головних вимог при виборі…
Новорічні гірлянди на автомобілі можуть обернутися штрафом у 340 гривень згідно з ч.1 ст.121 КУпАП,…
У Європі знову обговорюють майбутнє автомобілів із двигунами внутрішнього згоряння. Шість країн - Італія, Польща,…
Leave a Comment