Авто

Найпотужнішим серійним Hyundai став 650-сильний електромобіль Ioniq 5 N

Share

На Фестивалі швидкості в Гудвуді компанія Hyundai представила перший електромобіль від свого спортивного N-підрозділу – «заряджену» версію крос-хетчу Ioniq 5. Крім розвиненого аеродинамічного обвісу і суттєвого збільшення потужності, новинка отримала низку технічних рішень зі світу автоспорту. Під час презентації виробник підтвердив намір випустити й інші електромобілі шильдом N.

Габарити Hyundai Ioniq 5 N – 4715x1940x1585 мм, тобто він на 80 мм довший, на 50 мм ширший і на 20 мм нижчий від стандартної моделі. Новий обвіс включає спліттер, бічні юбки, дифузор і збільшений спойлер на даху з третім стоп-сигналом. П’ятидверка оснащена 21-дюймовими кованими дисками, що взуті у «особливо чіпку» гуму Pirelli P-Zero. На вибір покупцям запропонують десять відтінків кузова, включно з синім ексклюзивним Performance Blue.

У салоні, який може бути лише чорним із синіми акцентами, — спортивні крісла з інтегрованими підголовниками, кермо з логотипом N та кнопками, функціонал яких можна міняти, нова центральна консоль, у яку можна буде впертись при проходженні поворотів на треку, новий педальний вузол, особливе оздоблення дверей.

На кожній осі встановлено електромотор. За замовчуванням передній розвиває 226 к.с., задній – 383 к.с., що в сумі дає 609 сил. Для порівняння, найпотужніший «цивільний» Ioniq 5 – 325-сильний, і навіть у співплатформного Kia EV6 у спортивній версії GT двомоторна установка розвиває лише 589 к.с. У разі активації функції N Grip Boost потужність Ioniq 5 N на 10 секунд підвищується до 650 сил. У такому режимі розгін до сотні займе 3,4 секунди. Максимальна швидкість обмежена на позначці 260 км/год.

Також «гарячий» електромобіль отримав найбільшу в цьому сімействі батарею – на 84 кіловат-години (у розпорядженні звичайного Ioniq 5 – максимум 77,4 кіловат-години). Запас ходу компанія розкриє тільки під час ринкового запуску, поки вона розповіла про просунуту систему попереднього охолодження: в режимі Drag блок акумуляторів видасть максимум потужності для швидкого заїзду, в режимі Track дозволить проїхати якнайбільше кіл на одному заряді.

Hyundai Ioniq 5 N отримав найпотужніші в лінійці бренду гідравлічні гальма – з 400-міліметровими дисками спереду та 380-міліметровими ззаду. Водночас задіяні вони лише за необхідністю: у більшості сценаріїв електромобіль обходиться рекуперативним гальмуванням, яке також допрацювали для «енки».

Спорткар має посилений за допомогою додаткових зварних точок та клейових швів кузов, посилені підрамники, кріплення електромоторів, батареї та кермового механізму. Електронні системи імітують блокування заднього міжколесного диференціала, восьмиступіневу роботизовану коробку передач, звук двигуна внутрішнього згоряння. Нарешті, передбачено дрифт-режим. Дату початку продажу та ціну компанія поки не оголосила.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Hyundai

Останні записи

Новий BMW X5M показали на перших рендерах

Німецький бренд готується вивести на ринок чергове покоління свого популярного середньорозмірного кросовера X5 - і…

28.06.2025

Важливі поради: що робити після ДТП, щоб не ускладнити ситуацію

У щільному міському трафіку уникнути дорожньо-транспортних пригод буває майже неможливо. Навіть найдосвідченіші водії хоч раз…

28.06.2025

Новий Audi RS5 2026 помічений на Нюрбургринзі (ФОТО)

27 червня на трасі Північної петлі Нюрбургринга був помічений прототип нового Audi RS5 2026 року,…

28.06.2025

Lamborghini готує обмежений суперкар Fenomeno на базі гібрида Revuelto

Італійський бренд Lamborghini анонсував дебют нового спортивного автомобіля, дизайн якого поки що ретельно приховується. Днями…

28.06.2025

Кольорові кружечки на шинах: що вони означають і чому важливі

На боковинах шин іноді можна помітити кружечки або інші геометричні позначки різних кольорів - червоного,…

28.06.2025

Mazda CX-30 отримає новий гібрид і дизайн у стилі CX-5

Найпопулярнішим кросовером Mazda залишається CX-5, який цього року отримає третє покоління. Однак у модельній гамі…

28.06.2025