На Фестивалі швидкості в Гудвуді компанія Hyundai представила перший електромобіль від свого спортивного N-підрозділу – «заряджену» версію крос-хетчу Ioniq 5. Крім розвиненого аеродинамічного обвісу і суттєвого збільшення потужності, новинка отримала низку технічних рішень зі світу автоспорту. Під час презентації виробник підтвердив намір випустити й інші електромобілі шильдом N.
Габарити Hyundai Ioniq 5 N – 4715x1940x1585 мм, тобто він на 80 мм довший, на 50 мм ширший і на 20 мм нижчий від стандартної моделі. Новий обвіс включає спліттер, бічні юбки, дифузор і збільшений спойлер на даху з третім стоп-сигналом. П’ятидверка оснащена 21-дюймовими кованими дисками, що взуті у «особливо чіпку» гуму Pirelli P-Zero. На вибір покупцям запропонують десять відтінків кузова, включно з синім ексклюзивним Performance Blue.
У салоні, який може бути лише чорним із синіми акцентами, — спортивні крісла з інтегрованими підголовниками, кермо з логотипом N та кнопками, функціонал яких можна міняти, нова центральна консоль, у яку можна буде впертись при проходженні поворотів на треку, новий педальний вузол, особливе оздоблення дверей.
На кожній осі встановлено електромотор. За замовчуванням передній розвиває 226 к.с., задній – 383 к.с., що в сумі дає 609 сил. Для порівняння, найпотужніший «цивільний» Ioniq 5 – 325-сильний, і навіть у співплатформного Kia EV6 у спортивній версії GT двомоторна установка розвиває лише 589 к.с. У разі активації функції N Grip Boost потужність Ioniq 5 N на 10 секунд підвищується до 650 сил. У такому режимі розгін до сотні займе 3,4 секунди. Максимальна швидкість обмежена на позначці 260 км/год.
Також «гарячий» електромобіль отримав найбільшу в цьому сімействі батарею – на 84 кіловат-години (у розпорядженні звичайного Ioniq 5 – максимум 77,4 кіловат-години). Запас ходу компанія розкриє тільки під час ринкового запуску, поки вона розповіла про просунуту систему попереднього охолодження: в режимі Drag блок акумуляторів видасть максимум потужності для швидкого заїзду, в режимі Track дозволить проїхати якнайбільше кіл на одному заряді.
Hyundai Ioniq 5 N отримав найпотужніші в лінійці бренду гідравлічні гальма – з 400-міліметровими дисками спереду та 380-міліметровими ззаду. Водночас задіяні вони лише за необхідністю: у більшості сценаріїв електромобіль обходиться рекуперативним гальмуванням, яке також допрацювали для «енки».
Спорткар має посилений за допомогою додаткових зварних точок та клейових швів кузов, посилені підрамники, кріплення електромоторів, батареї та кермового механізму. Електронні системи імітують блокування заднього міжколесного диференціала, восьмиступіневу роботизовану коробку передач, звук двигуна внутрішнього згоряння. Нарешті, передбачено дрифт-режим. Дату початку продажу та ціну компанія поки не оголосила.
Porsche готує до виходу нове покоління свого культового спорткара 718 Cayman 2026, і, хоча до…
Коли виробник обіцяє запас ходу 600 або 700 км, насправді електромобіль проїжджає менше. Причина —…
За підсумками вересня 2025 року Tesla Model Y знову очолила рейтинг найпопулярніших нових автомобілів у…
Багатьох водіїв хвилює питання, чому подушки безпеки іноді не спрацьовують під час аварії. Суть у…
Питання переобладнання фар регулюється пунктом 31.4.7 Правил дорожнього руху, який забороняє встановлення світлових приладів, не…
Toyota, як і її конкуренти, активно рухається в бік електрифікації та поступово розширює лінійку моделей…
Leave a Comment