Авто

У Китаї з’явився кросовер із запасом ходу до 1350 км

Учора, 9 липня, Dongfeng оголосила, що її новий компактний позашляховик під назвою Haohan під брендом Aeolus офіційно відкритий для попередніх замовлень, прийом яких триватиме до 8 серпня. Автомобіль доступний як з ДВС, так і в гібридних версіях. Aeolus Haohan заснований на платформі DSMA 2.0 , розробленій Dongfeng для автомобілів з ДВЗ та PHEV.

У квітні цього року компанія Dongfeng опублікувала нову стратегію трансформації « 1258 ». “2” означає, що Dongfeng Aeolus продовжить інвестувати в гібридні та чисті електромобілі. “8” відноситься до запуску не менше 8 нових електричних транспортних засобів у найближчі три роки. Aeolus Haohan є першою моделлю в рамках цього плану, а також першою моделлю, що базується на платформі DSMA 2.0 від Dongfeng, орієнтованої на молодші групи клієнтів.

Загалом, Aeolus Haohan виглядає спортивно. Тонкі фари і перевернуті трапецієподібні грати радіатора, прикрашені зоряним матричним дизайном у передній частині, роблять автомобіль дуже впізнаваним. Крім того, днище оснащене трикутним декоративним підсвічуванням з обох боків, що додає відчуття новизни.

Цікаво, що версія PHEV має закриті передні ґрати.

Задня частина має великий спойлер на даху, дифузор та чотири вихлопні патрубки, що ще більше підкреслює спортивність автомобіля.

Розмір Aeolus Haohan складає 4653/1886/1730 мм, з колісною базою 2738 мм. Збоку почорнілий дах злегка нахиляється вниз і створює ефект ширяння. Популярні приховані дверні ручки також є.

Всі версії Aeolus Haohan оснащені системою Dongfeng Mach , що пропонує варіанти з ДВС, що підключається та просто гібридним агрегатами. Версія з ДВЗ заснована на двигуні 1,5 т потужністю 150 кВт. Обидві гібридні версії мають той же бензиновий двигун в основі, якому допомагає електродвигун у парі з 4-ступінчастою коробкою передач DHT. Версія HEV має комбіновану потужність 215 кВт і піковий момент, що крутить, 565 Нм. Версія PHEV має комбіновану потужність 265 кВт і піковий момент, що крутить, 615 Нм.

Згідно з офіційними даними Dongfeng , гібридний силовий агрегат  Mach DH-i може розганяти кросовер від 0 до 100 км/год за 6 секунд , а повний запас ходу HEV і PHEV (NEDC) може досягати 1200 км і 1350 км відповідно.

Очікується, що більш детальна інформація про потужність та інтер’єр буде опублікована пізніше.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Dongfeng

Останні записи

BMW X5 проходить тести з новими фарами та гігантським панорамним дисплеєм

Новий BMW X5 знову вийшов на дорожні тести, і цього разу камуфляж майже не приховує…

16.11.2025

В Україні планують різко підвищити штрафи за літні шини взимку

З настанням холодів українських водіїв очікують помітні зміни - держава планує посилити контроль за технічним…

16.11.2025

Топ-3 сімейні автомобілі, що гідно конкурують із Volkswagen і Toyota

Volkswagen і Toyota давно вважаються еталоном серед сімейних автомобілів. Варто лише запитати знайомих чи зайти…

16.11.2025

Mercedes-Benz очолила рейтинг довговічності гібридів

Німецький автоклуб ADAC опублікував результати масштабного дослідження, у якому фахівці порівняли довговічність акумуляторів у підзаряджуваних…

16.11.2025

Експерти пояснили, як авто реагує на включення задньої передачі на ходу

Багато водіїв досі бояться випадково ввімкнути задню передачу під час руху, уявляючи, що коробка миттєво…

16.11.2025

Топ-9 культових автомобілів, які покинуть ринок у 2025 році

Автомобільний світ змінюється неймовірно швидко. За останнє десятиліття те, що здавалося вічним - рев моторів,…

16.11.2025