Авто

У Китаї з’явився кросовер із запасом ходу до 1350 км

Учора, 9 липня, Dongfeng оголосила, що її новий компактний позашляховик під назвою Haohan під брендом Aeolus офіційно відкритий для попередніх замовлень, прийом яких триватиме до 8 серпня. Автомобіль доступний як з ДВС, так і в гібридних версіях. Aeolus Haohan заснований на платформі DSMA 2.0 , розробленій Dongfeng для автомобілів з ДВЗ та PHEV.

У квітні цього року компанія Dongfeng опублікувала нову стратегію трансформації « 1258 ». “2” означає, що Dongfeng Aeolus продовжить інвестувати в гібридні та чисті електромобілі. “8” відноситься до запуску не менше 8 нових електричних транспортних засобів у найближчі три роки. Aeolus Haohan є першою моделлю в рамках цього плану, а також першою моделлю, що базується на платформі DSMA 2.0 від Dongfeng, орієнтованої на молодші групи клієнтів.

Загалом, Aeolus Haohan виглядає спортивно. Тонкі фари і перевернуті трапецієподібні грати радіатора, прикрашені зоряним матричним дизайном у передній частині, роблять автомобіль дуже впізнаваним. Крім того, днище оснащене трикутним декоративним підсвічуванням з обох боків, що додає відчуття новизни.

Цікаво, що версія PHEV має закриті передні ґрати.

Задня частина має великий спойлер на даху, дифузор та чотири вихлопні патрубки, що ще більше підкреслює спортивність автомобіля.

Розмір Aeolus Haohan складає 4653/1886/1730 мм, з колісною базою 2738 мм. Збоку почорнілий дах злегка нахиляється вниз і створює ефект ширяння. Популярні приховані дверні ручки також є.

Всі версії Aeolus Haohan оснащені системою Dongfeng Mach , що пропонує варіанти з ДВС, що підключається та просто гібридним агрегатами. Версія з ДВЗ заснована на двигуні 1,5 т потужністю 150 кВт. Обидві гібридні версії мають той же бензиновий двигун в основі, якому допомагає електродвигун у парі з 4-ступінчастою коробкою передач DHT. Версія HEV має комбіновану потужність 215 кВт і піковий момент, що крутить, 565 Нм. Версія PHEV має комбіновану потужність 265 кВт і піковий момент, що крутить, 615 Нм.

Згідно з офіційними даними Dongfeng , гібридний силовий агрегат  Mach DH-i може розганяти кросовер від 0 до 100 км/год за 6 секунд , а повний запас ходу HEV і PHEV (NEDC) може досягати 1200 км і 1350 км відповідно.

Очікується, що більш детальна інформація про потужність та інтер’єр буде опублікована пізніше.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Dongfeng

Останні записи

Nissan готує електричний Juke EV: перші фото прототипу на тестах у Європі

Nissan готує дебют свого найменшого електрокросовера - нового Juke EV, який помічено на тестах у…

10.12.2025

Експерт розвіяв головний міф про гальма в автомобілі взимку

Взимку існує міф, що якщо довго не натискати на педаль, гальма "замерзнуть". Насправді це неправда…

10.12.2025

Автоексперт пояснив, як часто взимку потрібно мити машину

При зимовому митті автомобіля корисно щоразу наносити воскове покриття. Експерт пояснює, що холодна пора вимагає…

10.12.2025

Toyota зберігає лідерство на світовому авторинку у 2025 році

У 2025 році світовий авторинок демонструє зміцнення лідерів і посилення конкуренції, особливо в сегменті електромобілів.…

10.12.2025

Новий Nissan Versa 2027 помічений на дорозі (ФОТО)

Новий Nissan Versa 2027 несподівано з'явився в Мексиці під час зйомки, підтвердивши, що дебют моделі…

10.12.2025

Поліцейський пояснив, які авто зупиняють найчастіше та чому

Деякі автомобілі інспектори зупиняють частіше, ніж інші, і водії часто запитують, чи можна цього уникнути.…

10.12.2025