В той час як Renault Captur, Nissan Juke та Peugeot 2008 роками продавалися як гарячі пиріжки, Volkswagen увійшов до сегменту компактних кросоверів тільки до 2018 року. Так було і з T-Cross , який із нами вже майже 5 років, але з останнім оновленням цей компактний кросовер готовий до наступних кількох років життя.
Звичайно, чекати від оновленого кросовера Volkswagen чогось іншого не варто. Він залишається, перш за все, T-Cross , і лише трохи змінюється. З рестайлінгом кросовер обзавівся новими, а тепер стандартними світлодіодними фарами, які мають нове компонування і відрізняються за формою. Модель вперше отримує світлодіодне матричне освітлення IQ Light та безперервну світлодіодну стрічку в радіаторній решітці.
Як і раніше, кожна версія T-Cross має власний бампер. Орнамент навколо протитуманних фар став трикутнішим, нижній повітрозабірник помітно виріс і, як і грати радіатора, отримав іншу сітку. У центрі передньої панелі розташувався перероблений та спрощений логотип Volkswagen.
Також новими є (стандартні) світлодіодні задні ліхтарі. Тут також більше змін, ніж здається на перший погляд. С-подібний світловий підпис поступається місцем хрестоподібній формі. Крім того, частина задніх ліхтарів тепер фактично переходить у задні двері. У нижній частині T-Cross новий бампер, знову ж таки, з новою сіткою.
Volkswagen T-Cross поставляється на ринок у різних версіях. Крім R-Line , буде безіменна базова версія , яку можна буде дізнатися за матово-чорними середніми стійками. У наступному варіанті Life середня стійка виконана у глянсово-чорному кольорі. У T-Cross Life рейлінги чорного кольору, а R-Line — сталевого. Для замовлення доступні нові кольори та нові легкосплавні диски.
Усередині T-Cross також все змінюється. Найяскравіші зміни стосуються інформаційно-розважальної системи, яка вже не інтегрована до центральної консолі, як раніше, а трохи виступає. Крім того, за доплату кросовер тепер доступний із новим 10,2-дюймовим дисплеєм. Аналогові прилади зникли. Версія R-Line отримала стандартний 8-дюймовий екран, безіменна модель початкового рівня – простіший 6,5-дюймовий.
Управління клімат-контролем цілком сенсорне. Верхня частина панелі приладів оновлена: тут використовуються більш м’які матеріали, як і на дверних панелях. Система Travel Assist , яка раніше була опціональною для моделей Style та R-Line , тепер входить до стандартної комплектації версії Life.
Як і раніше, Volkswagen T-Cross оснащений бензиновим двигуном 1.0 TSI потужністю 95 к.с., агрегатованим з механічною коробкою передач. На щабель вище знаходиться відома 115-сильна версія того ж таки трициліндрового двигуна 1.0, яка опціонально доступна з 7-ступінчастою автоматичною коробкою передач DSG. 150-сильний 1.5 TSI, що зник з асортименту в 2021 році, повертається у зв’язці з DSG.
Volkswagen починає прийом замовлень на оновлений кросовер у листопаді, тому ціни будуть оголошені трохи пізніше. Відомо, що перші екземпляри будуть доставлені на початку весни наступного року. Цьогорічний T-Cross доступний у Європі зі знижкою у кілька тисяч євро.
Tesla офіційно зняла з продажу послугу захисного покриття для Cybertruck. Ця опція, запропонована наприкінці 2023…
На вторинному ринку нашої країни почали з'являтися китайські автомобілі, які переступили трирічну межу. На жаль,…
Європейський автопром знову на межі кризи напівпровідників. За словами Томаша Бебена, голови Асоціації виробників автомобільних…
Автомобіль — це вже не просто засіб для пересування, а й частина нашого життя, яка…
Шведський автовиробник представив оновлену версію універсала Volvo V60 2025 модельного року. Лінійка, як і раніше,…
Японські машини зазвичай вважаються надійними, навіть у наших реаліях. Однак є й ті, що не…
Leave a Comment