Авто

Популярний корейський електромобіль виявився пожежонебезпечним

З моменту свого запуску Hyundai Ioniq 5 став величезним хітом. Сміливий дизайн кросовера, натхненний цифровими технологіями, із пропорціями, які грають із зором глядача, та гарним салоном штурмом захопив світову сцену електромобілів. Таким чином він завоював безліч призів, у тому числі бажану нагороду World Car of the Year. Але, схоже, його не оминули всі стандартні проблеми.

Після тренду TikTok «Kia Boyz», звинувачень у втраті потужності та проблем з двигуном Theta II у Ioniq 5 на базі E-GMP є чимало проблем, які є потенційно небезпечними. Декілька власників з Північної Америки повідомили, що їх повністю електричні кросовери починають перегріватися при підключенні до мережі будинку. Ioniq 5 може поповнювати свою АКБ на максимальній потужності 11 кВт за допомогою зарядного пристрою для електромобілів на 48 ампер . Тим не менш, схоже, що, здавалося б, поширена проблема не дозволяє деяким з цих транспортних засобів повною мірою використовувати свої розширені можливості зарядки.

Коли вилка вставляється у вхідний отвір електромобіля, температура порту підвищується, коли починається зарядка. За зовнішньої температури 27 градусів за Цельсієм температура на вході становить близько 38 градусів за Цельсієм. Але всього через 38 хвилин температура порту збільшилася більш ніж удвічі, досягнувши 99 градусів за Цельсієм. За три хвилини зарядка переривається.

Дедалі більше власників Ioniq 5 у США із приходом літа скаржаться на цю проблему. Вони не можуть заряджати ці електромобілі Hyundai більше півгодини у 48 А без перегріву вхідного порту автомобіля.

Деякі власники електрокара подали скарги до Національної адміністрації безпеки дорожнього руху ( NHTSA ). Але навряд чи це питання безпеки, тому що автомобіль не дозволяє порту перегріватися, запобігаючи спалаху. Він вимикає заряджання за дуже високої температури.

У квітні Hyundai випустила бюлетень технічного обслуговування (TSB), який також розповсюджується на агрегати Kia на базі E-GMP . Додаткове рішення полягає в тому, щоб знизити швидкість зарядки з 48 А/11 кВт до половини або менше, щоб заряджання могло продовжуватися доти, поки не буде досягнутий бажаний рівень заряду акумулятора. Ще одне можливе рішення для власників, які зіткнулися з цією проблемою, – встановлення сили струму на 32 А замість 48 А. Зарядка впаде з 11 кВт на годину до приблизно 7 кВт на годину , чого більш ніж достатньо, щоб зарядити акумулятор до 100% приблизно за 11 годин. Однак це не влаштувало більшість власників Ioniq 5.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Розкрито подробиці першого безрамного Toyota Land Cruiser (ФОТО)

Позашляховики Toyota Land Cruiser завжди асоціювалися з потужними двигунами, міцною сходовою рамою та справжнім позашляховим…

04.10.2025

Названо 2 прості способи зберегти чистоту авто восени

З приходом осені автомобілі стикаються з традиційною проблемою - кузов і оптика швидко забруднюються. Це…

04.10.2025

Імпортні обмеження та зростання акцизів: бензин скоро може коштувати 70 грн

На початку жовтня український ринок пального опинився під тиском. Середня ціна бензину А-95 становила 58,7…

03.10.2025

Новий Lexus NX показали на якісних зображеннях

Компактний преміальний кросовер Lexus NX, який дебютував у 2014 році та отримав другу генерацію чотири…

03.10.2025

Що робити, якщо поліція зупинила вас незаконно

Зупинка автомобіля поліцейським без чіткої законної підстави є грубим порушенням права на свободу пересування. Такі…

03.10.2025

Власник Tesla Model X перевірив, скільки ще можна проїхати після 0% заряду

Електрокар Tesla Model X, який з'явився ще у 2015 році та відомий своїм великим запасом…

03.10.2025