Авто

Популярний корейський електромобіль виявився пожежонебезпечним

Share

З моменту свого запуску Hyundai Ioniq 5 став величезним хітом. Сміливий дизайн кросовера, натхненний цифровими технологіями, із пропорціями, які грають із зором глядача, та гарним салоном штурмом захопив світову сцену електромобілів. Таким чином він завоював безліч призів, у тому числі бажану нагороду World Car of the Year. Але, схоже, його не оминули всі стандартні проблеми.

Після тренду TikTok «Kia Boyz», звинувачень у втраті потужності та проблем з двигуном Theta II у Ioniq 5 на базі E-GMP є чимало проблем, які є потенційно небезпечними. Декілька власників з Північної Америки повідомили, що їх повністю електричні кросовери починають перегріватися при підключенні до мережі будинку. Ioniq 5 може поповнювати свою АКБ на максимальній потужності 11 кВт за допомогою зарядного пристрою для електромобілів на 48 ампер . Тим не менш, схоже, що, здавалося б, поширена проблема не дозволяє деяким з цих транспортних засобів повною мірою використовувати свої розширені можливості зарядки.

Коли вилка вставляється у вхідний отвір електромобіля, температура порту підвищується, коли починається зарядка. За зовнішньої температури 27 градусів за Цельсієм температура на вході становить близько 38 градусів за Цельсієм. Але всього через 38 хвилин температура порту збільшилася більш ніж удвічі, досягнувши 99 градусів за Цельсієм. За три хвилини зарядка переривається.

Дедалі більше власників Ioniq 5 у США із приходом літа скаржаться на цю проблему. Вони не можуть заряджати ці електромобілі Hyundai більше півгодини у 48 А без перегріву вхідного порту автомобіля.

Деякі власники електрокара подали скарги до Національної адміністрації безпеки дорожнього руху ( NHTSA ). Але навряд чи це питання безпеки, тому що автомобіль не дозволяє порту перегріватися, запобігаючи спалаху. Він вимикає заряджання за дуже високої температури.

У квітні Hyundai випустила бюлетень технічного обслуговування (TSB), який також розповсюджується на агрегати Kia на базі E-GMP . Додаткове рішення полягає в тому, щоб знизити швидкість зарядки з 48 А/11 кВт до половини або менше, щоб заряджання могло продовжуватися доти, поки не буде досягнутий бажаний рівень заряду акумулятора. Ще одне можливе рішення для власників, які зіткнулися з цією проблемою, – встановлення сили струму на 32 А замість 48 А. Зарядка впаде з 11 кВт на годину до приблизно 7 кВт на годину , чого більш ніж достатньо, щоб зарядити акумулятор до 100% приблизно за 11 годин. Однак це не влаштувало більшість власників Ioniq 5.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Експерт назвав головні ознаки того, що ремінь ГРМ потребує термінової заміни

Не всі автовласники своєчасно змінюють ремінь ГРМ. Його поломка часто стає несподіванкою, яка вимагає серйозного…

17.06.2025

Експерт розповів, чому у всіх автоматичних трансмісіях є нейтральна передача

Багато водіїв упевнені, що на світлофорі потрібно перемикати автоматичну КПП у нейтраль - але експерти…

17.06.2025

Ford оновив пікап Ranger, додавши йому новий двигун

У Європі вийшов пікап Ford Ranger 2025 року в новій гібридній версії, що підключається. Автомобіль…

17.06.2025

Як швидкість впливає на витрату пального: експерт назвав точні цифри

Експерт розповів, скільки палива витрачає автомобіль залежно від поточної швидкості. Він зазначив, що споживання пального…

17.06.2025

Небезпечні звички водіїв на АЗС: за що можна отримати штраф

Представник поліції розповів про випадки, коли через помилки водіїв на АЗС можна отримати штраф. В…

17.06.2025

Audi представила третє покоління компактного кросовера Q3 з новим дизайном і гібридною версією

Зовнішність новинки вирізняється роздільними фарами та задніми ліхтарями: верхні денні ходові вогні видніються чітко, а…

17.06.2025