Авто

Популярний корейський електромобіль виявився пожежонебезпечним

Share

З моменту свого запуску Hyundai Ioniq 5 став величезним хітом. Сміливий дизайн кросовера, натхненний цифровими технологіями, із пропорціями, які грають із зором глядача, та гарним салоном штурмом захопив світову сцену електромобілів. Таким чином він завоював безліч призів, у тому числі бажану нагороду World Car of the Year. Але, схоже, його не оминули всі стандартні проблеми.

Після тренду TikTok «Kia Boyz», звинувачень у втраті потужності та проблем з двигуном Theta II у Ioniq 5 на базі E-GMP є чимало проблем, які є потенційно небезпечними. Декілька власників з Північної Америки повідомили, що їх повністю електричні кросовери починають перегріватися при підключенні до мережі будинку. Ioniq 5 може поповнювати свою АКБ на максимальній потужності 11 кВт за допомогою зарядного пристрою для електромобілів на 48 ампер . Тим не менш, схоже, що, здавалося б, поширена проблема не дозволяє деяким з цих транспортних засобів повною мірою використовувати свої розширені можливості зарядки.

Коли вилка вставляється у вхідний отвір електромобіля, температура порту підвищується, коли починається зарядка. За зовнішньої температури 27 градусів за Цельсієм температура на вході становить близько 38 градусів за Цельсієм. Але всього через 38 хвилин температура порту збільшилася більш ніж удвічі, досягнувши 99 градусів за Цельсієм. За три хвилини зарядка переривається.

Дедалі більше власників Ioniq 5 у США із приходом літа скаржаться на цю проблему. Вони не можуть заряджати ці електромобілі Hyundai більше півгодини у 48 А без перегріву вхідного порту автомобіля.

Деякі власники електрокара подали скарги до Національної адміністрації безпеки дорожнього руху ( NHTSA ). Але навряд чи це питання безпеки, тому що автомобіль не дозволяє порту перегріватися, запобігаючи спалаху. Він вимикає заряджання за дуже високої температури.

У квітні Hyundai випустила бюлетень технічного обслуговування (TSB), який також розповсюджується на агрегати Kia на базі E-GMP . Додаткове рішення полягає в тому, щоб знизити швидкість зарядки з 48 А/11 кВт до половини або менше, щоб заряджання могло продовжуватися доти, поки не буде досягнутий бажаний рівень заряду акумулятора. Ще одне можливе рішення для власників, які зіткнулися з цією проблемою, – встановлення сили струму на 32 А замість 48 А. Зарядка впаде з 11 кВт на годину до приблизно 7 кВт на годину , чого більш ніж достатньо, щоб зарядити акумулятор до 100% приблизно за 11 годин. Однак це не влаштувало більшість власників Ioniq 5.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Новий Volkswagen Transporter готовий до продажів

Новий Volkswagen Transporter T7 вийшов на ринок Європи до 75-річчя моделі. Комерційна версія доступна в…

19.02.2025

Водіям розповіли, які звички пришвидшують зношування автомобіля

Навчання водінню є важливим у будь-якому віці, оскільки навіть досвідчені водії можуть мати звички, які…

19.02.2025

Renault зробила загальнодоступною технологію пожежогасіння для електромобілів

Renault зробила свою інноваційну систему пожежогасіння доступною для всіх. Компанія безкоштовно дозволила використовувати технологію Fireman…

19.02.2025

Tesla Cybertruck отримав максимальну оцінку безпеки

Tesla Cybertruck офіційно визнано одним із найбезпечніших автомобілів 2025 року. Національне управління безпекою руху США (NHTSA)…

19.02.2025

Mercedes-Benz запустив продажі нового S-класу 2025 року: ціни та комплектації

Оновлений седан Mercedes-Benz S-класу 2025 року вийшов на китайський ринок, де він представлений у п'яти…

19.02.2025

Поліцейські на блокпостах вигадують порушення ПДР для водіїв

Три роки війни з РФ залишили відбиток на житті українців, і блокпости на дорогах стали…

19.02.2025