З моменту свого запуску Hyundai Ioniq 5 став величезним хітом. Сміливий дизайн кросовера, натхненний цифровими технологіями, із пропорціями, які грають із зором глядача, та гарним салоном штурмом захопив світову сцену електромобілів. Таким чином він завоював безліч призів, у тому числі бажану нагороду World Car of the Year. Але, схоже, його не оминули всі стандартні проблеми.
Після тренду TikTok «Kia Boyz», звинувачень у втраті потужності та проблем з двигуном Theta II у Ioniq 5 на базі E-GMP є чимало проблем, які є потенційно небезпечними. Декілька власників з Північної Америки повідомили, що їх повністю електричні кросовери починають перегріватися при підключенні до мережі будинку. Ioniq 5 може поповнювати свою АКБ на максимальній потужності 11 кВт за допомогою зарядного пристрою для електромобілів на 48 ампер . Тим не менш, схоже, що, здавалося б, поширена проблема не дозволяє деяким з цих транспортних засобів повною мірою використовувати свої розширені можливості зарядки.
Коли вилка вставляється у вхідний отвір електромобіля, температура порту підвищується, коли починається зарядка. За зовнішньої температури 27 градусів за Цельсієм температура на вході становить близько 38 градусів за Цельсієм. Але всього через 38 хвилин температура порту збільшилася більш ніж удвічі, досягнувши 99 градусів за Цельсієм. За три хвилини зарядка переривається.
Дедалі більше власників Ioniq 5 у США із приходом літа скаржаться на цю проблему. Вони не можуть заряджати ці електромобілі Hyundai більше півгодини у 48 А без перегріву вхідного порту автомобіля.
Деякі власники електрокара подали скарги до Національної адміністрації безпеки дорожнього руху ( NHTSA ). Але навряд чи це питання безпеки, тому що автомобіль не дозволяє порту перегріватися, запобігаючи спалаху. Він вимикає заряджання за дуже високої температури.
У квітні Hyundai випустила бюлетень технічного обслуговування (TSB), який також розповсюджується на агрегати Kia на базі E-GMP . Додаткове рішення полягає в тому, щоб знизити швидкість зарядки з 48 А/11 кВт до половини або менше, щоб заряджання могло продовжуватися доти, поки не буде досягнутий бажаний рівень заряду акумулятора. Ще одне можливе рішення для власників, які зіткнулися з цією проблемою, – встановлення сили струму на 32 А замість 48 А. Зарядка впаде з 11 кВт на годину до приблизно 7 кВт на годину , чого більш ніж достатньо, щоб зарядити акумулятор до 100% приблизно за 11 годин. Однак це не влаштувало більшість власників Ioniq 5.
Британський автомобільний журнал Top Gear постійно публікує власні щомісячні рейтинги кращих автомобілів. І окремою підрубрикою у…
Американський бренд анонсував новий трирядний електричний позашляховик Cadillac Vistiq 2026 року. Це модель SUV преміум-класу…
Експерти протягом чотирьох років досліджували понад 130 тисяч транспортних засобів. Кожна машина була перевірена по…
У рамках Міжнародного автосалону в Гуанчжоу 2024 компанія Xiaomi публічно представила електроседан SU7 в екстремальній…
На автосалоні в Гуанчжоу Audi показала свою нову модель A5L, і це не те, що…
Як на мене, залишати машину без нагляду під час прогріву – це така собі ідея.…
Leave a Comment