Створюючи нову концептуальну модель, компанія Mercedes-Benz звертається до далекого минулого, але також дивиться в майбутнє. Це Mercedes-Benz Vision One-Eleven , концепт-кар обтічної форми з незвичайними дверима та спеціальною трансмісією, яка в майбутньому, за словами виробника, використовуватиметься в нових спортивних моделях.
Mercedes-Benz не випадково назвав концепцію “Vision One-Eleven” . Число, виписане в його ім’я, відноситься до експериментальних автомобілів C 111 1960-х та 1970-х років. Перший C 111 за передніми сидіннями мав дизельний двигун роторний, який Mercedes-Benz фанатично використовував і для пізніших C 111 . У цьому Vision One-Eleven також встановлена цікава техніка. Але для початку поговоримо про зовнішній вигляд шоу-кара, який також віддає данину своїм попередникам.
Насамперед, помаранчевий колір, в якому представлений Vision One-Eleven , є відсиланням до C 111 і, зокрема, до C 111-II . Як і ретро-автомобіль, Vision One-Eleven має двері типу «крило чайки», які при відкритті захоплюють більшу частину даху. Чіткий зв’язок із далеким предком також можна простежити у висвітленні концептуальної моделі. Vision One-Eleven має висоту всього 1,17 метра і, за словами його творців, особливо ефективно «ковзає за вітром». Особливо вражає піксельний візерунок на дверях, колеса та величезний дифузор.
Усередині добре помітна відсилання до сімдесятих, особливо в сріблястій оббивці сидінь і великої кількості помаранчевих і в основному шкіряних деталей. За словами Mercedes-Benz , це перший спортивний автомобіль із лаунж-салоном. Звичайно Vision One-Eleven може керуватися автономно. У режимі гонки спинка сидіння водія знаходиться у вертикальному положенні. Режим вітальні перетворює інтер’єр на мінімалістський простір з кріслами, що працюють у режимі релаксації. Екран з великими пікселями проходить по всій ширині панелі приладів. Різними речами можна керувати за допомогою доповненої реальності, тобто у спеціальних окулярах.
Mercedes-Benz говорить про наявність двигуна з осьовим потоком та акумулятора нового типу з циліндричними осередками з рідинним охолодженням нового складу. Розробкою трансмісії займався відділ AMG High Performance Powertrain у Бріксворті, Англія. Що стосується електродвигуна, Mercedes-Benz звернувся за допомогою до компанії YASA, яку бренд придбав у 2021 році.
Двигуни з осьовим потоком – поширені в даний час електромотори – це силові установки з радіальним потоком, які існують вже давно, але рідко використовуються через свою складність. Вони менші, компактніші і часто потужніші, ніж поширені в даний час електромотори. Двигун з осьовим потоком важить лише третину ваги звичайного «двигуна з радіальним потоком».
«У двигуні з осьовим потоком струм тече перпендикулярно до осі обертання. Порівняно з двигунами з радіальним потоком, двигуни з аксіальним потоком мають значно вищі та стійкіші запаси потужності, що забезпечує абсолютно новий рівень продуктивності», — пояснив принцип роботи електромотора Тім Вулмер, засновник та технічний директор YASA.
Німецький автовиробник планує до 2029 року скоротити 7,5 тисяч робітників у Німеччині. У компанії пояснили,…
Користувач YouTube Марк Ровер вирішив порівняти роботу асистентів водіїв на популярних автомобілях. У випробуваннях взяли…
Рання весна в Україні змусила деяких водіїв перейти на літні шини, але різке похолодання зробило…
Кросовер Q5 залишається для Audi, можливо, головним продуктом: за обсягами продажів він перевершує решту моделей…
Mercedes-Benz продовжує тестування другого покоління GLB-Class, який стане частиною оновленої компактної лінійки бренду. Прототип моделі…
Audi оголосила про масштабну стратегію оновлення свого модельного ряду на 2025 рік, запланувавши запуск десяти…
Leave a Comment