Audi RS3 використовує 2,5-літровий двигун з турбонаддувом, який розвиває 394 кінські сили в Європі та трохи вищі за 401 к.с. у Сполучених Штатах. Тим не менш, люди зі Старого континенту отримали можливість мати сім додаткових “поні” в кінці минулого року, коли Audi представила RS3 Performance Edition. Крутний момент залишився незмінним і становив 500 Нм. Однак тепер автовиробник із Штутгарту збирається випустити ще потужнішу версію моделі.
У розмові з Autocar глава Audi Sport Себастьян Гремс припустив, що рядна п’ятірка може бути додатково доопрацьована. Коли його запитали, чи двигун може забезпечити велику потужність, не вдаючись до електрифікації, топ-менеджер відповів простим «так». Під час того ж інтерв’ю вище керівництво згадало: «Ми збільшимо п’ятициліндровий двигун для наступного кроку. Ми покращуватимемо це».
Ще невідомо, чи прагнуть фахівці Audi перевершити компактні автомобілі AMG з шильдиком «45», які мають трохи вищу потужність 416 к.с. Чудовий двигун TFSI вже був доведений до 493 л. у хардкорному D8 GTO F22 від Donkervoort. Ймовірно, це був би надто великий стрибок для RS3, але це показує, що п’ятициліндровий агрегат має великий невикористаний потенціал.
Офіційний дебют такої новинки відбудеться упродовж наступних трьох років, оскільки німецький люксовий бренд ясно дав зрозуміти, що з 2026 року випускатиме лише електромобілі.
З настанням холодів власникам електромобілів варто заздалегідь подбати про те, щоб їхній транспорт без проблем…
Німецькі автогіганти вкладають мільярди в розвиток двигунів внутрішнього згоряння (ДВС), тоді як китайські бренди впевнено…
Toyota RAV4 - це значно більше, ніж просто кросовер бренду. Минулого року він перевершив усі…
Toyota прискорила розробку наступного покоління пікапа Hilux. Незадовго до офіційної прем'єри, яка може відбутися вже…
Компанія Renault готує нове покоління електромобілів класу C, які повинні стати дешевшими за бензинові аналоги…
Придбання автомобіля з пробігом завжди пов'язане з певними ризиками. Навіть досвідчені водії нерідко роблять помилки,…
Leave a Comment