Volkswagen напередодні представив свій новий флагман – електричний седан Volkswagen ID.7 . Салон прототипу рясніє екранами та сенсорними кнопками, проте представники бренду заявили, що відмовляться від подібних елементів управління в серійній версії моделі та повернеться до класичних рішень.
Експерти вважають, що найбільший німецький автовиробник отримав неоднозначні відгуки про сенсорний інтерфейс, в якому на зміну звичайним однофункціональним кнопкам прийшли сенсорні значки, що настроюються на дисплеї мультимедіа. Ще минулої осені новий гендиректор VW Томас Шефер заявив, що клієнти просять повернути на передню консоль звичайні кнопки.
Нагадаємо, раніше обіцяли зберегти звичні елементи керування в автомобілях марки Hyundai, пояснивши це тим, що керування через тачскрин сильно відволікає водія від дороги. Схоже, загальне захоплення автопрому сенсорними кнопками та екранами втрачає свою популярність.
Volkswagen ID.4, що випускається з 2021 року, визнано найненадійнішим електричним кросовером 2025 року. Такі результати…
Volkswagen готує оновлений Polo 2026 із новими гібридними силовими установками: покупцям запропонують як м'які гібриди,…
Зимові морози традиційно створюють водіям додаткові труднощі, особливо під час запуску двигуна. Незалежний автоексперт наголошує:…
Зупинка або стоянка на місцях для осіб з інвалідністю регулюється частиною 6 статті 122 Кодексу…
Незважаючи на стабільний попит, до кінця 2026 року компактний кросовер BMW X1 очікує рестайлінг. Оновлення…
Nissan ніколи не вирізнявся надто сміливими дизайнами кросоверів, однак у його модельному ряду був один…
Leave a Comment