YouTube-канал JerryRigEverything опублікував відео, де продемонстровані позашляхові можливості Mercedes-Benz EQG. Електричний Гелендваген долає перешкоди не гірше за версію з ДВЗ, а в деяких ситуаціях перевершує його.
Mercedes-Benz EQG легко піднімається сходами, спускається звичайними і кам’янистими схилами. Окремо показаний його старт на крутому спуску заднім ходом на підйом. Завдяки максимальній тязі електромоторів з нуля машина робить вправу без будь-яких складностей.
Позашляховик, як і раніше, несе на собі камуфляж. Блогер розповідає, що через відсутність радіатора передня решітка стала суто бутафорською. Для покращення аеродинаміки днище зроблено абсолютно плоским, а в розширювачах задніх колісних арок з’явилися додаткові прорізи.
Приладова панель повністю прихована. Судячи з усього, вона відрізняється від традиційної G-клас. У відео зазначається, що дисплеї більш інформативні та з більш реалістичним зображенням, ніж на американських Hummer EV та Rivian R1S.
Mercedes-Benz EQG важитиме близько трьох тонн, що приблизно на 20% більше за масу версії AMG G 63. Машина отримає чотири електромотори. Завдяки незалежному управлінню кожним з них трансмісія набуде нових можливостей. Зокрема позашляховик вміє робити «танковий розворот» на місці.
Автовиробники, які довгі роки робили ставку на сенсорні екрани, поступово повертаються до фізичних елементів управління.…
Компанія BMW активно працює над новим поколінням свого бестселера X5, який очолює рейтинг продажів преміальних…
Останніми роками Toyota обирає обережний підхід до оновлення своїх популярних моделей. Нові версії RAV4 і…
Попри активне використання автоматичних камер, протоколи поліції досі відіграють значну роль, і водії іноді стають…
Mercedes-Benz запускає нову еру у дизайні: електричні та бензинові версії моделей тепер майже не відрізнятимуться…
Поліція України анонсувала посилення покарань за порушення правил дорожнього руху. Зміни стосуватимуться електросамокатів: запровадять чіткі…
Leave a Comment