YouTube-канал JerryRigEverything опублікував відео, де продемонстровані позашляхові можливості Mercedes-Benz EQG. Електричний Гелендваген долає перешкоди не гірше за версію з ДВЗ, а в деяких ситуаціях перевершує його.
Mercedes-Benz EQG легко піднімається сходами, спускається звичайними і кам’янистими схилами. Окремо показаний його старт на крутому спуску заднім ходом на підйом. Завдяки максимальній тязі електромоторів з нуля машина робить вправу без будь-яких складностей.
Позашляховик, як і раніше, несе на собі камуфляж. Блогер розповідає, що через відсутність радіатора передня решітка стала суто бутафорською. Для покращення аеродинаміки днище зроблено абсолютно плоским, а в розширювачах задніх колісних арок з’явилися додаткові прорізи.
Приладова панель повністю прихована. Судячи з усього, вона відрізняється від традиційної G-клас. У відео зазначається, що дисплеї більш інформативні та з більш реалістичним зображенням, ніж на американських Hummer EV та Rivian R1S.
Mercedes-Benz EQG важитиме близько трьох тонн, що приблизно на 20% більше за масу версії AMG G 63. Машина отримає чотири електромотори. Завдяки незалежному управлінню кожним з них трансмісія набуде нових можливостей. Зокрема позашляховик вміє робити «танковий розворот» на місці.
Нещодавно Верховна Рада України ухвалила важливий законопроєкт №9083, який змінює правила оптової та роздрібної торгівлі…
Hyundai подав патент на розумну систему таксі. Спеціальні датчики розпізнають, коли до автомобіля підходить пасажир із дитячим…
Обидві моделі отримають підсвічений Tech-Deck Face (так називається фірмова панель-заглушка на місці решітки радіатора) і…
Toyota Fortuner давно завоювала популярність серед позашляховиків, особливо в країнах Азії. Модель добре відома й…
Mitsubishi Lancer Evolution - один з культових автомобілів у всій лінійці японського автовиробника. Машину зняли…
Електромобілі ламаються рідше, ніж можна було уявити. За даними британського автоклубу AA, у 2024 році…
Leave a Comment