YouTube-канал JerryRigEverything опублікував відео, де продемонстровані позашляхові можливості Mercedes-Benz EQG. Електричний Гелендваген долає перешкоди не гірше за версію з ДВЗ, а в деяких ситуаціях перевершує його.
Mercedes-Benz EQG легко піднімається сходами, спускається звичайними і кам’янистими схилами. Окремо показаний його старт на крутому спуску заднім ходом на підйом. Завдяки максимальній тязі електромоторів з нуля машина робить вправу без будь-яких складностей.
Позашляховик, як і раніше, несе на собі камуфляж. Блогер розповідає, що через відсутність радіатора передня решітка стала суто бутафорською. Для покращення аеродинаміки днище зроблено абсолютно плоским, а в розширювачах задніх колісних арок з’явилися додаткові прорізи.
Приладова панель повністю прихована. Судячи з усього, вона відрізняється від традиційної G-клас. У відео зазначається, що дисплеї більш інформативні та з більш реалістичним зображенням, ніж на американських Hummer EV та Rivian R1S.
Mercedes-Benz EQG важитиме близько трьох тонн, що приблизно на 20% більше за масу версії AMG G 63. Машина отримає чотири електромотори. Завдяки незалежному управлінню кожним з них трансмісія набуде нових можливостей. Зокрема позашляховик вміє робити «танковий розворот» на місці.
Опубліковані офіційні фото електричного позашляховика Jeep Recon, який дебютує наприкінці цього року. Інформація про це…
Ford запровадив дворічну заборону на перепродаж нового Mustang GTD, щоб уникнути спекуляцій і забезпечити, що…
За кілька годин до офіційної презентації прототипу BMW Vision Driving Experience в інтернет вибігли фотографії…
Автоматичні коробки передач потребують такої уваги до свого обслуговування, як і двигун авто. Але більшість…
В той час, як світова автомобільна індустрія прямувала до електрифікації, Lamborghini йде своїм шляхом. Італійський…
У лютому 2025 року британське агентство Brand Finance опублікувало щорічний звіт про вартість автомобільних брендів,…
Leave a Comment