YouTube-канал JerryRigEverything опублікував відео, де продемонстровані позашляхові можливості Mercedes-Benz EQG. Електричний Гелендваген долає перешкоди не гірше за версію з ДВЗ, а в деяких ситуаціях перевершує його.
Mercedes-Benz EQG легко піднімається сходами, спускається звичайними і кам’янистими схилами. Окремо показаний його старт на крутому спуску заднім ходом на підйом. Завдяки максимальній тязі електромоторів з нуля машина робить вправу без будь-яких складностей.
Позашляховик, як і раніше, несе на собі камуфляж. Блогер розповідає, що через відсутність радіатора передня решітка стала суто бутафорською. Для покращення аеродинаміки днище зроблено абсолютно плоским, а в розширювачах задніх колісних арок з’явилися додаткові прорізи.
Приладова панель повністю прихована. Судячи з усього, вона відрізняється від традиційної G-клас. У відео зазначається, що дисплеї більш інформативні та з більш реалістичним зображенням, ніж на американських Hummer EV та Rivian R1S.
Mercedes-Benz EQG важитиме близько трьох тонн, що приблизно на 20% більше за масу версії AMG G 63. Машина отримає чотири електромотори. Завдяки незалежному управлінню кожним з них трансмісія набуде нових можливостей. Зокрема позашляховик вміє робити «танковий розворот» на місці.
Jeep офіційно підтвердила випуск електричного позашляховика Recon, який надійде у виробництво на початку 2026 року.…
Аварійка - це офіційний попереджувальний сигнал, який використовують лише у небезпечних ситуаціях. Частою помилкою є…
У Києві почали тестувати новий світлофорний сигнал "Грецький хрест", який має підвищити безпеку та полегшити…
На автосалоні в Гуанчжоу представили Audi E5 Sportback Special Performance quattro - нову версію електричного…
На автосалоні в Гуанчжоу FAW-Volkswagen представив оновлений кросовер Volkswagen Tayron L PHEV 2026, що надійде…
Audi завжди асоціювалася з престижем, проте навіть у німецького бренду траплялися невдалі рішення, які давалися…
Leave a Comment