Авто

Polestar представив дизайнерський електроліфтбек 2 BST Edition 230

У електричного ліфтбека Polestar 2 з’явилося нове лімітоване виконання під назвою BST Edition 230. Технічних нововведень небагато, головним чином виробник зосередився на дизайні та оздобленні.

Як заявив генеральний директор Polestar (і колишній шеф-дизайнер Volvo) Томас Інгенлат, подібні спецверсії дозволяють виробнику швидше і з більшою часткою креативності займатися дослідженнями в галузі кольорів, графіки та матеріалів. Polestar 2 BST Edition 230 отримав ексклюзивний зелений відтінок кузова Nebula, який можна доповнити широкою смугою, що проходить всією довжиною машини від переднього бампера до заднього. На «капоті» до неї вписаний числовий індекс, котрий є назвою моделі. Як альтернативу можна буде вибрати кузов чорного кольору Space.

Крісла виконані тканиною MicroSuede. З того ж матеріалу зроблено вставки на кермі. До стандартного оснащення включено пакети опцій Plus, Pilot та Performance.

BST Edition 230 отримав допрацьовану ходову частину зі зменшеним на 25 мм кліренсом, пружинами зі збільшеною на 20% жорсткістю, регульованими амортизаторами Ohlins. Ліфтбек їздить на 21-дюймових дисках у стилі гібридного купе Polestar 1, взутих у гуму Pirelli P Zero. Спереду використані чотирипоршневі гальмівні механізми Brembo із 400-міліметровими дисками та золотистими супортами.

Двомоторна силова установка видає 476 к.с. та 680 Нм. Цього достатньо, щоб розігнатися до першої сотні за 4,4 секунди та розвинути максимальну швидкість 205 км/год. Для порівняння, звичайний Polestar 2 Performance після січневого оновлення за аналогічної потужності має в своєму розпорядженні вже 740 «ньютонів» і набирає 100 км/год на 0,2 секунди швидше.

Тираж спецверсії обмежать 230 екземплярами, що й відображено у її назві. Ці машини будуть розподілені між ринками Європи та Північної Америки, хоча виробляють модель у Китаї. Замовлення вже приймаються, проте ціна 2 BST Edition 230 наразі не оголошена. Початок постачання електромобілів намічено на третій квартал.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Polestar

Останні записи

Toyota відкликає 126 тисяч авто через дефект двигуна

Японський концерн Toyota оголосив про черговий великий відкликання — в США під сервісну кампанію потрапляє…

14.11.2025

Кросовери Toyota втратили лідерство у задоволеності покупців

Вважається, що Toyota багато років тримає репутацію одного з найнадійніших автовиробників із найвідданішими клієнтами. Та…

14.11.2025

Штрафи за тріщини на склі: що потрібно знати українським водіям

Експлуатація автомобіля в умовах поганих доріг часто призводить до появи дефектів, серед яких не рідко…

14.11.2025

Прості способи уникнути замерзання склоочисників і покращити видимість

Коли восени починаються снігопади, водії часто стикаються з проблемою обледеніння двірників та налипання снігу на…

14.11.2025

Ринок вживаних авто в Україні встановив новий рекорд у жовтні 2025 року

Ринок вживаних автомобілів в Україні демонструє справжній бум: покупці все частіше обирають найбюджетніші варіанти, а…

14.11.2025

Ford запатентувала систему освітлення для дистанційного керування під час паркування

Ford Motor подала патентну заявку на нову систему освітлення, створену для полегшення дистанційного керування автомобілем…

14.11.2025