У той час як новий Ford Transit/Tourneo Custom 2024 року вже був представлений в Європі, спільне підприємство Jiangling Ford щойно випустило оновлену версію моделі для китайського ринку, яка називається просто JMC Transit. JMC Transit заснований на варіанті Ford Transit Custom першого покоління з довгою колісною базою та високим дахом, у результаті вийшов досить просторий дев’ятимісний салон. Зовнішній вигляд було оновлено з чіткими посиланнями на Transit Custom для ЄС відповідно до останньої мови дизайну Ford.
Зокрема, велика решітка радіатора оточена більш тонкими та агресивними світлодіодними фарами, а світле оздоблення створює враження світлодіодної смуги на всю ширину. Оновлений бампер відрізняється спортивними повітрозабірниками із хромованими елементами, як і в інших продуктів Ford у Китаї. Незважаючи на значні зміни в передній частині, профіль та задня частина значною мірою залишилися колишніми: висхідна лінія кузова, скління та вертикально встановлені світлодіодні задні ліхтарі дають зрозуміти, що йдеться про оновлення старої моделі.
Центральним елементом салону є цифрова кабіна з двома 12,3-дюймовими екранами, вбудованими в одну панель над горизонтально встановленими вентиляційними отворами. У моделі немає химерного кермового колеса Ford Transit Custom 2024 випуску, яке може трансформуватися в письмовий стіл, але вона виграє від нових технологій. Так, модель отримала загалом 13 систем ADAS, що забезпечують автономні можливості рівня 2, 64-колірне атмосферне підсвічування, функції дистанційного керування, голосове управління, навігацію Baidu та камеру заднього виду, пише видання CSN- TV .
Китайська модель від Jiangling Ford доступна з 2,0-літровим двигуном із турбонаддувом, що працює на дизельному або бензиновому паливі. Потужність передається на передню вісь через дев’ятиступінчасту автоматичну коробку передач, а дешевша п’ятиступінчаста механічна коробка передач, ймовірно, з’явиться найближчим часом.
Нагадаємо, раніше Ford представила ексклюзивний Transit: єдиний концептуальний фургон, але з потужністю приблизно 19 серійних Transit завдяки чотиримоторній електричній установці, яка розподіляє неймовірну потужність 1973 л.с. на всі колеса і дозволяє розігнатися до 100 км/год за 2 секунди. Це четвертий у серії божевільних концептів Ford SuperVan, які сходять до 1971 року, коли комусь спала на думку божевільна ідея кинути GT40 V8, який переміг у Ле-Мані, в кузов Mk1 Transit. Ford повторив цей трюк у 1980-х і 1990-х роках із SuperVans 2 і 3, але тепер автовиробник повернув гіперкар для нового покоління моделі.
Позашляховик Toyota Land Cruiser 250 складно назвати найкращою платформою для бронемобіля, але нещодавно йому таки…
Наприкінці цього місяця очікується прем'єра нової Mazda EZ-60 2026. Цей захід буде присвячений Шанхайському автосалону,…
Коли одометр автомобіля наближається до 100 000 кілометрів, багато власників починають розмірковувати про продаж свого…
Віце-президент Tesla Тао Лінь спростувала популярний міф про нібито високу «радіацію» в електромобілях. Згідно з…
На трасі Нюрбургрінг днями з'явився новий Audi Q9 2027. Незважаючи на закамуфльований кузов, деякі деталі…
Похолодання та раптова зміна погоди на зимову можуть створити серйозні труднощі для водіїв, які вже…
Leave a Comment