У той час як новий Ford Transit/Tourneo Custom 2024 року вже був представлений в Європі, спільне підприємство Jiangling Ford щойно випустило оновлену версію моделі для китайського ринку, яка називається просто JMC Transit. JMC Transit заснований на варіанті Ford Transit Custom першого покоління з довгою колісною базою та високим дахом, у результаті вийшов досить просторий дев’ятимісний салон. Зовнішній вигляд було оновлено з чіткими посиланнями на Transit Custom для ЄС відповідно до останньої мови дизайну Ford.
Зокрема, велика решітка радіатора оточена більш тонкими та агресивними світлодіодними фарами, а світле оздоблення створює враження світлодіодної смуги на всю ширину. Оновлений бампер відрізняється спортивними повітрозабірниками із хромованими елементами, як і в інших продуктів Ford у Китаї. Незважаючи на значні зміни в передній частині, профіль та задня частина значною мірою залишилися колишніми: висхідна лінія кузова, скління та вертикально встановлені світлодіодні задні ліхтарі дають зрозуміти, що йдеться про оновлення старої моделі.
Центральним елементом салону є цифрова кабіна з двома 12,3-дюймовими екранами, вбудованими в одну панель над горизонтально встановленими вентиляційними отворами. У моделі немає химерного кермового колеса Ford Transit Custom 2024 випуску, яке може трансформуватися в письмовий стіл, але вона виграє від нових технологій. Так, модель отримала загалом 13 систем ADAS, що забезпечують автономні можливості рівня 2, 64-колірне атмосферне підсвічування, функції дистанційного керування, голосове управління, навігацію Baidu та камеру заднього виду, пише видання CSN- TV .
Китайська модель від Jiangling Ford доступна з 2,0-літровим двигуном із турбонаддувом, що працює на дизельному або бензиновому паливі. Потужність передається на передню вісь через дев’ятиступінчасту автоматичну коробку передач, а дешевша п’ятиступінчаста механічна коробка передач, ймовірно, з’явиться найближчим часом.
Нагадаємо, раніше Ford представила ексклюзивний Transit: єдиний концептуальний фургон, але з потужністю приблизно 19 серійних Transit завдяки чотиримоторній електричній установці, яка розподіляє неймовірну потужність 1973 л.с. на всі колеса і дозволяє розігнатися до 100 км/год за 2 секунди. Це четвертий у серії божевільних концептів Ford SuperVan, які сходять до 1971 року, коли комусь спала на думку божевільна ідея кинути GT40 V8, який переміг у Ле-Мані, в кузов Mk1 Transit. Ford повторив цей трюк у 1980-х і 1990-х роках із SuperVans 2 і 3, але тепер автовиробник повернув гіперкар для нового покоління моделі.
BMW готує нове покоління компактного кросовера X1, яке отримає сміливий дизайн у стилі Neue Klasse.…
Японський бренд Honda поставив перед собою амбітну мету - стати автовиробником, який асоціюється насамперед із…
Більшість атмосферних двигунів мають ступінь стиснення на рівні близько 11, тому можуть працювати як на…
Компактний кросовер Corolla Cross дебютував у лінійці Toyota у 2020 році, використавши як основу класичну…
Модельний ряд Mercedes G-Class розширюватиметься: компанія натякнула на повернення кабріолету. Автовиробник не розкривав подробиці, але…
Хоча за світовими продажами Hyundai Tucson поки що не здатен серйозно конкурувати з лідером сегменту…
Leave a Comment