Компанія McLaren розробляє тримоторну силову установку для задньої осі електромобіля. Про це пише The Drive із посиланням на виявлену патентну заявку. Традиційна схема компонування, що використовується зараз, передбачає наявність максимум двох двигунів — по одному для кожного колеса. Яка саме модель отримає інноваційну технологію, поки що невідомо.
За схемою McLaren енергія від одного електромотора повинна надходити на особливий редуктор, через який передаватися окремо ще на два двигуни, а потім уже індивідуально кожне заднє колесо. Розробники припускають, що така схема дозволить не тільки збільшити потужність, а й точніше контролювати розподіл тяги на кожному з коліс. Розробка передбачає можливість рекуперації енергії гальмування.
Всі три мотори і редуктор, що з’єднує їх, передбачається монтувати в одному корпусі. У McLaren зазначають також, що система зможе працювати не тільки від акумуляторів, але й, наприклад, паливних елементів або суперконденсаторів. Також такий привід може ставати частиною гібридної силової установки, але в цьому випадку його потрібно буде розміщувати на передній осі, а задню рухати за допомогою ДВЗ.
Сама компанія McLaren при цьому не має планів з випуску електричного суперкара. Раніше голова фірми Майкл Лейтерс заявляв, що моделі з живленням виключно від розетки у фірми будуть, але в інших сегментах ринку. McLaren розраховує випустити електроседан для конкуренції з Porsche Taycan та електрокросовер.
Автомобіль — це вже не просто засіб для пересування, а й частина нашого життя, яка…
Шведський автовиробник представив оновлену версію універсала Volvo V60 2025 модельного року. Лінійка, як і раніше,…
Японські машини зазвичай вважаються надійними, навіть у наших реаліях. Однак є й ті, що не…
Напередодні ми розповідали про те, що Kia вивела на тести нове покоління кросовера Seltos. Машина…
Bugatti встановила новий рекорд швидкості для родстерів, розігнавши W16 Mistral до 454 км/год на німецькому…
Chevrolet планує швидке оновлення свого популярного кросовера Tracker. Нещодавно машину підловили під час випробувань на…
Leave a Comment