Купівля автомобіля не може розглядатися як інвестиція, за винятком окремих випадків, коли продається або окупається дуже раритетний, ексклюзивний автомобіль, за яким стоїть історія. Але не всі автомобілі втрачають у ціні однаково, тому, якщо Ви хочете продати їх у майбутньому, Ви можете віддати перевагу одним брендам іншим.
Ринок вживаних автомобілів дуже складний і включає безліч чинників. Немає жодних сумнівів у тому, що модель чи стан автомобіля мають вирішальне значення для хорошого продажу, але й сама марка автомобіля відіграє не останню роль. А полягає вона в тому, що незалежно від того, краще автомобіль чи гірше, чи належить він до більш менш популярного сегменту, бренд вже сам по собі впливає на ціну продажу, просто тому, що він такий, а не інший.
Іншими словами, дві моделі з однаковими характеристиками, пробігом та станом можуть мати суттєво різну ціну лише тому, що належать до двох різних брендів.
Амортизація розуміється як різниця між ціною, сплаченою за новий автомобіль, і вартістю, коли він продається уживаним. І, зважаючи на цей аспект, власники автомобілів цих п’яти марок втрачають найбільше грошей, просто спостерігаючи, як старіють їхні автомобілі.
Люксовий бренд Nissan Group був створений, щоб конкурувати з такими важкоатлетами на ринку, як Mercedes-Benz, BMW, Audi або Lexus. Однак його присутність на європейському ринку закінчилася у 2019 році, і це одна з причин, через яку його попит на вторинному ринку невеликий.
Через це зношування моделей даного бренду виявляється досить високим, що пропорційно втрати майже 95% від своєї первісної вартості.
Чеський виробник належить до Volkswagen Group, і хоча зараз згадується бренд, який високо цінується серед автолюбителів по всьому світу, той факт, що він робить ставку на стримані автомобілі і відсутність індивідуальності, означає, що їх знецінення вище, ніж зазвичай.
Уживані автомобілі марки Skoda зазвичай є одними з тих, які пропонують найкращі можливості для тих, хто шукає старий автомобіль, оскільки вони, як правило, дуже міцні, надійні та якісні моделі.
Іспанський бренд також належить Volkswagen Group та його корпус схожий на Skoda. Незважаючи на наявність якісних та надійних моделей, його загалом консервативний дизайн призводить до прискорення його зносу.
Однак, як і у випадку з чеськими автомобілями, це робить SEAT дуже цікавим варіантом як уживаний автомобіль.
Однак мова йде про автомобілі, які, як правило, дорогі і вимагають великих витрат на обслуговування, тому покупці вживаних автомобілів, як правило, віддають перевагу автомобілям інших, більш доступних марок.
І закінчую цей рейтинг одним із найтрадиційніших американських брендів в автомобільному світі. Це автомобілі Chrysler, які зазвичай втрачають до 96,8% від своєї первісної вартості після 20-25 років.
Багато в чому це пов’язано з репутацією, яку бренд має з погляду поганої надійності та якості своїх автомобілів. Хоча в останні роки ситуація покращилася, але довіра користувачів залишається на дуже низькому рівні, що негативно позначається на її знеціненні.
У рамках майбутнього автосалону в Лос-Анджелесі компанія KIA представить відразу 5 нових моделей. До них…
Хоча прийнято вважати, що колір автомобіля не впливає на частоту ДТП, яскраві кольори часто сприймаються…
Hyundai офіційно представила оновлений Tucson 2025 року . Модель зберегла основні риси торішнього Tucson ,…
Більшість сучасних транспортних засобів мають досить низький рівень шумоізоляції. В результаті автолюбителі вдаються до різних…
Зима для водіїв — це не тільки сніг та холод, а й чимало проблем з…
Китайський виробник ZEEKR, який належить концерну Geely, продовжує обережно вибудовувати свою стратегію на європейському ринку.…
Leave a Comment