Авто

Експерти назвали моделі універсалів, які українці купують найбільше

Share

Автомобілі класу універсал мають особливі переваги перед іншими моделями. Головний їх козир, звичайно ж, полягає у місткості багажного відділення.

Українські аналітики провели дослідження вторинного ринку та виявили найпопулярніші моделі універсалів, які користувалися найбільшою популярністю минулого року.

ТОП-15 моделей класу універсал за підсумками 2022 року

Список складений від найменш популярної моделі до найпопулярнішої за кількістю реєстрацій купівлі-продажів:

  • BMW 5: продано минулого року було 2,94 тисяч моделей, середній цінник склав 7,5 тис доларів, найзатребуваніший рік виробництва – 2004-й.
  • Ford Mondeo: реалізовано 3,17 тис. машин, середня вартість – 6,9 тис. дол., популярний рік – 2008.
  • Модель шведського бренду – Volvo V50: продано – майже 4 тисячі авто, ціна – 7,3 тис дол, рік виробництва – 2010.
  • Dacia Logan (Renault Logan): продано – 4,03 тис універсалів, ціна – 5,1 тис дол, рік – 2009.
  • Ще одна модель від Баварського концерну – BMW 3: продано – 4,4 тис. штук, ціна – 5,5 тис. дол, рік – 2003.
  • Представник азіатського автопрому – Toyota Avensis: продано майже 5 тисяч автомобілів, середня ціна – 6,5 тис дол, найзатребуваніший рік – 2006.
  • Audi A6: реалізовано – 7,26 тис. машин, ціна – 8 тис. дол., рік – 2006.
  • Audi A4: продано – 7,8 тис авто, ціна – 6,5 тис дол, рік – 2005.
  • Чеська модель також у цьому рейтингу – Skoda Fabia: продано – 8,74 тис. одиниць, ціна – 5 тис. дол, популярний рік – 2008.
  • Ford Focus: продано – майже 11 тис авто, ціна – 5,5 тис дол, рік – 2008.
  • Opel Astra: продано – 11,7 тис шт, вартість – 4,9 тисяч доларів, рік – 2005.
  • Volkswagen Golf: 14,4 тисяч машин було продано, середня ціна – 6,5 тис дол, рік – 2008.
  • Renault Megane: продано – 18,8 тис од., ціна – 7,9 тис дол, рік – 2012.
  • Skoda Octavia: реалізовано авто – 19,9 тис. шт., середня вартість – 6,5 тис. дол., популярний рік – 2008.
  • Найбільша кількість продажів універсалів – Volkswagen Passat: реалізовано – 28,2 тис. машин, ціна – 6,9 тисячі доларів, рік – 2007.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Volkswagen вирішив оснастити позашляховики Scout бензиновими моторами

Volkswagen переглянув свою стратегію розвитку електричних позашляховиків під суббрендом Scout. Спочатку планувалося, що всі нові…

18.02.2025

Nissan може перенести виробництво половини партії Rogue до Японії

Nissan розглядає перенесення до половини виробництва кросовера Rogue із американських заводів до Японії. Це рішення…

18.02.2025

Новий компактний кросовер Volkswagen помітили без камуфляжу

Фотошпигуни зафіксували Volkswagen Tera під час зимових тестів, і тепер можна повністю оцінити його дизайн.…

18.02.2025

Як обкатувати новий автомобіль, щоб продовжити його термін служби

Перші 5000 км визначають майбутню надійність та довговічність нового автомобіля, що зобов'язує до особливого підходу…

18.02.2025

Представлений новий Volvo XC60 з пневмопідвіскою та більш сучасною начинкою

Компанія Volvo оновила кросовер XC60, взявши за основу зміни, впроваджені у XC90. Автомобіль отримав нову…

18.02.2025

Toyota припиняє випуск популярних версій бестселера Corolla

Toyota Motor офіційно оголосила про завершення виробництва седана Corolla Axio E160 та універсала Corolla Fielder…

18.02.2025