Авто

Названий недорогий, але дуже проблемний кросовер

Ім’я, вартість та повний привід приваблюють до такого кросоверу покупців, які потім розплачуються за подібну необдуману покупку.

Серед найдоступніших на вторинному авторинку повнопривідних кросоверів є кілька моделей, які можуть виправдати очікувань своїх власників через велику кількість проблем. Незважаючи на добре ім’я та низьку вартість, їх зміст обходитиметься дуже дорого.

Про одного з таких кросоверів розповів експерт. У даному випадку йдеться про все відоме Skoda Yeti. На жаль, цей автомобіль з пробігом менше 100 тис. км на вторинному ринку не так просто знайти. Коштують такі машини близько від 500 тисяч. Експерт розглянув варіанти моделі за ціною до 1 млн. рублів, а значить, у віці більше років і з пробігом від 100 тис. км.

Серед кросоверів Yeti краще вибрати варіант із двигуном 1.6 та класичним гідроавтоматом: він самий ресурсний. Але тоді така машина не матиме повного приводу. Таким чином, ганяючись за 4×4, покупець приходить до версії 1.8 TSI (152 к.с.) та DSG-6 (DQ250): турбодвигун і робот.

Цей мотор завдавав клопоту власникам навіть у гарантійний період. Поєднання прямого упорскування, полегшених поршнів, а також тонких маслознімних кілець призводить до величезного масложору. При цьому в мотор заливається олія 0W-30, яка не буває дешевою. Доливати ж часом доводиться 1 літр олії на кожну 1 тис. км.

Ланцюг ГРМ такого двигуна довго не служить, часто бувають неполадки впускного колектора, з ладу виходять масловідділювач, а також деякі датчики. І усунення будь-якої з цих проблем дороге для кросовера, що має цінник до 1 млн рублів. Адже у повнопривідного варіанта Yeti ще й роботизована коробка, яка функціонує без проблем лише перші 120–150 тис. км пробігу.

Але є у цього кросовера і достоїнства. Власники Skoda Yeti не знають труднощів, які пов’язані з підвіскою, корозією та муфтою Haldex у системі повного приводу.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Skoda

Останні записи

У США ввели штрафи за сніг на даху та прогрівання автомобіля

У деяких штатах США діють закони, які регулюють прогрів автомобіля та наявність снігу на кузові,…

26.12.2025

США почали розслідування щодо Ford через тисячі підозрілих Fiesta і Focus

Національне управління безпеки дорожнього руху США (NHTSA) розпочало розслідування, яке стосується тисяч автомобілів Ford Fiesta…

26.12.2025

Чому сучасні автомобілі ламаються швидше за старі моделі

Ще 10-15 років тому автомобіль асоціювався з надійністю та довговічністю, тоді як сьогодні багато водіїв…

26.12.2025

NHTSA почало перевірку Tesla Model 3 через аварійне відмикання дверей

Американське Національне управління безпеки дорожнього руху (NHTSA) розпочало офіційну перевірку, пов'язану з Tesla Model 3,…

26.12.2025

Genesis заявила про перенасичення ринку SUV та показала альтернативу

Genesis вважає, що ринок кросоверів перенасичений, і пропонує універсали як розумну альтернативу. Головний дизайнер Люк…

26.12.2025

Що потрібно знати та перевірити перед тим, як дмухати в алкотестер

Перед тим як проходити тест на алкотестері, варто дотримуватися кількох правил, щоб результати були максимально…

26.12.2025