Авто

Названий недорогий, але дуже проблемний кросовер

Share

Ім’я, вартість та повний привід приваблюють до такого кросоверу покупців, які потім розплачуються за подібну необдуману покупку.

Серед найдоступніших на вторинному авторинку повнопривідних кросоверів є кілька моделей, які можуть виправдати очікувань своїх власників через велику кількість проблем. Незважаючи на добре ім’я та низьку вартість, їх зміст обходитиметься дуже дорого.

Про одного з таких кросоверів розповів експерт. У даному випадку йдеться про все відоме Skoda Yeti. На жаль, цей автомобіль з пробігом менше 100 тис. км на вторинному ринку не так просто знайти. Коштують такі машини близько від 500 тисяч. Експерт розглянув варіанти моделі за ціною до 1 млн. рублів, а значить, у віці більше років і з пробігом від 100 тис. км.

Серед кросоверів Yeti краще вибрати варіант із двигуном 1.6 та класичним гідроавтоматом: він самий ресурсний. Але тоді така машина не матиме повного приводу. Таким чином, ганяючись за 4×4, покупець приходить до версії 1.8 TSI (152 к.с.) та DSG-6 (DQ250): турбодвигун і робот.

Цей мотор завдавав клопоту власникам навіть у гарантійний період. Поєднання прямого упорскування, полегшених поршнів, а також тонких маслознімних кілець призводить до величезного масложору. При цьому в мотор заливається олія 0W-30, яка не буває дешевою. Доливати ж часом доводиться 1 літр олії на кожну 1 тис. км.

Ланцюг ГРМ такого двигуна довго не служить, часто бувають неполадки впускного колектора, з ладу виходять масловідділювач, а також деякі датчики. І усунення будь-якої з цих проблем дороге для кросовера, що має цінник до 1 млн рублів. Адже у повнопривідного варіанта Yeti ще й роботизована коробка, яка функціонує без проблем лише перші 120–150 тис. км пробігу.

Але є у цього кросовера і достоїнства. Власники Skoda Yeti не знають труднощів, які пов’язані з підвіскою, корозією та муфтою Haldex у системі повного приводу.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Skoda

Останні записи

Нові вимоги до продажу автомобілів в Україні: деталі змін

Нещодавно Верховна Рада України ухвалила важливий законопроєкт №9083, який змінює правила оптової та роздрібної торгівлі…

17.12.2024

Hyundai представив розумні сидіння для таксі: адаптуються під зріст дитини

Hyundai подав патент на розумну систему таксі. Спеціальні датчики розпізнають, коли до автомобіля підходить пасажир із дитячим…

17.12.2024

Найкраща аеродинаміка серед кросоверів: Skoda показала нові Enyaq та Enyaq Coupe

Обидві моделі отримають підсвічений Tech-Deck Face (так називається фірмова панель-заглушка на місці решітки радіатора) і…

17.12.2024

Toyota Fortuner третього покоління (2025): що змінилося у новому поколінні

Toyota Fortuner давно завоювала популярність серед позашляховиків, особливо в країнах Азії. Модель добре відома й…

17.12.2024

Дизайнер представив рендери Mitsubishi Lancer Evo 11 покоління

Mitsubishi Lancer Evolution - один з культових автомобілів у всій лінійці японського автовиробника. Машину зняли…

17.12.2024

Поломки електромобілів знизилися до рекордного мінімуму

Електромобілі ламаються рідше, ніж можна було уявити. За даними британського автоклубу AA, у 2024 році…

17.12.2024