Представники IIHS стверджують, що найчастіше люди перебільшують небезпеку займання автомобілів з електродвигуном. За статистикою, у період з 2009 по 2014 рік частота загорянь електричного та бензинового транспорту в ДТП не відрізнялася, а кількість повідомлень про травми в сегменті електрокарів була на 40% менша, ніж від водіїв автомобілів із ДВЗ. Крім того, згідно з джерелом, під час краш-тестів жоден з електромобілів не спалахнув, а температура АКБ залишалася нормальною.
Найменшу травмонебезпечність електрокарів експерти пояснюють їхньою технологічною перевагою: на вулиці легко зустріти застарілу бензинову модель 90-х років, тоді як електромобіль завжди буде новим і з сучасними системами безпеки. Другий аргумент – нижчий центр тяжкості новинок через розміщення акумуляторів у підлозі, що перешкоджає перевертанню при аварії.
Коментуючи підсумки звіту, журналісти видання CNET зазначили , що водії, ймовірно, «захочуть опинитися в електромобілі у разі зіткнення», зважаючи на зазначені вище особливості цього типу транспорту.
Leave a Comment