На виставці споживчої електроніки CES 2023 у Лас-Вегасі відбулася прем’єра пікапа Ram 1500 Revolution BEV Concept, який має продемонструвати шлях розвитку американської марки. Прем’єра серійного пікапа з електричною силовою установкою запланована на 2024 рік, а зрозуміти, якою виявиться модель, дозволяє уявити футуристичний прототип, який поєднав новий фірмовий стиль із поточним дизайном автомобілів бренду. У новинці зберегли характерні риси сучасних пікапів Ram з новою особливістю електрокарів – елементом, стилізованим під пісочний годинник.
Модель отримала повністю світлодіодну оптику, а фірмові шильдики і логотипи також зроблені у форматі елементів, що світяться. Пікап оснащений потужним захистом днища та силовими буксирувальними петлями, які можна прибирати врівень із кузовом. 24-дюймові колеса з «ковпаками», що самовирівнюються, взуті в 35-дюймові позашляхові шини. Доступ в салон відкривають двері, що розкриваються назустріч один одному, а отвір позбавлений центральної стійки кузова для зручності посадки.
Двері салону, висувні ручки, підніжки та дверцята вантажних відсіків оснащені електроприводом. Пікап має “франк” – розташований у передній частині кузова багажник з роз’ємами для підключення електроприладів – і основний відкритий вантажний відсік із системою RamBox, що дозволяє використовувати відкинутий борт для збільшення ємності. Трансформовані панелі кузова дозволяють перевозити довгомірні вантажі.
Заявлено, що перехід на електричну силову установку дозволив збільшити кабіну — вона на 10 сантиметрів більша, ніж у пікапів із традиційними двигунами внутрішнього згоряння. Особливістю інтер’єру стала система кріплень RamTrack у підлозі та сидіннях для трансформації салону та встановлення різних аксесуарів, а на задній стінці кабіни закріплені знімні сидіння третього ряду, які можна зняти та використовувати поза автомобілем.
Електромобіль оснащений комплексом безпілотного водіння третього рівня, два електромотори забезпечують повний привід та повнокероване шасі, а батарея забезпечує запас ходу до 805 кілометрів та підтримує зарядні термінали потужністю до 350 кВт. Пневмопідвіска забезпечує три режими роботи в залежності від умов та типу покриття під колесами. Ram не виключив, що серійний електропікап таки отримає бензиновий двигун внутрішнього згоряння, який відіграватиме роль генератора для зарядки батареї.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.
Скарбик Павло
Головний редактор видання UaMotors.
Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.
Leave a Comment