Авто

Nio показала електричний купе-кросовер EC7

Share

Китайська компанія Nio продемонструвала електричне крос-купе, яке отримало індекс EC7. Електромобіль планується позиціонувати як спортивну модель: два мотори дозволять позашляховику прискорюватися до 100 км/год за 3,8 секунди, що зробить EC7 найдинамічнішою моделлю бренду.

При габаритах 4968х1974х1714 мм і колісній базі 2960 мм Nio EC7 близький до європейського кросоверу Audi Q8 e-tron. Зовнішність новинка виконана у фірмовій стриманій стилістиці, а в мінімалістичному салоні застосовані великі екрани до 23 динаміків. Медіасистема крос-купе, що забезпечує багато онлайн-сервісів, працює на високопродуктивному чіпі від Nvidia.

Отримає новинка й розвинений комплекс водійських асистентів з лідером та 33 датчиками інших типів. Розширення можливостей «напівавтопілота» буде доступним через оновлення софту «по повітрю».

Для Nio EC7 анонсована лише одна двомоторна силова установка. На передній осі встановлять двигун на 245 к.с., задня отримає 408-сильний двигун. Їхня сукупна віддача заявлена на рівні 665 к.с. та 850 Нм. Завдяки штатним гальмам Brembo з 380-міліметровими дисками гальмівний шлях позашляховика зі швидкості 100 км/год становитиме 33,9 метра.

Батарей для крос-купе заявлена три. Базова 75-кіловат-годинна дозволить Nio EC7 проїхати без підзаряджання 490 кілометрів, з батареєю на 100 кВт*год запас ходу збільшиться до 635 кілометрів. Буде у EC7 й особливо далекобійна версія зі 150-кіловат-годинним блоком, який повинен забезпечити 940 кілометрів пробігу, але її ринкові перспективи поки не названі.

Електромобілі, що вже отримали ринкову ціну, коштують до 578 тисяч юанів (83 000 доларів) — це вартість особливо багатого «вітального» виконання з топовою батареєю. Водночас Nio надає можливість заощадити, якщо купити варіант взагалі без акумуляторів, а самі батареї брати в оренду за 980 юанів (140 доларів) на місяць. У цьому випадку ціна базової модифікації опуститься до 418 тисяч юанів (60 000 доларів). Доставки крос-купе стартують у травні цього року.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Nio

Останні записи

Нові вимоги до продажу автомобілів в Україні: деталі змін

Нещодавно Верховна Рада України ухвалила важливий законопроєкт №9083, який змінює правила оптової та роздрібної торгівлі…

17.12.2024

Hyundai представив розумні сидіння для таксі: адаптуються під зріст дитини

Hyundai подав патент на розумну систему таксі. Спеціальні датчики розпізнають, коли до автомобіля підходить пасажир із дитячим…

17.12.2024

Найкраща аеродинаміка серед кросоверів: Skoda показала нові Enyaq та Enyaq Coupe

Обидві моделі отримають підсвічений Tech-Deck Face (так називається фірмова панель-заглушка на місці решітки радіатора) і…

17.12.2024

Toyota Fortuner третього покоління (2025): що змінилося у новому поколінні

Toyota Fortuner давно завоювала популярність серед позашляховиків, особливо в країнах Азії. Модель добре відома й…

17.12.2024

Дизайнер представив рендери Mitsubishi Lancer Evo 11 покоління

Mitsubishi Lancer Evolution - один з культових автомобілів у всій лінійці японського автовиробника. Машину зняли…

17.12.2024

Поломки електромобілів знизилися до рекордного мінімуму

Електромобілі ламаються рідше, ніж можна було уявити. За даними британського автоклубу AA, у 2024 році…

17.12.2024