Авто

Nio показала електричний купе-кросовер EC7

Share

Китайська компанія Nio продемонструвала електричне крос-купе, яке отримало індекс EC7. Електромобіль планується позиціонувати як спортивну модель: два мотори дозволять позашляховику прискорюватися до 100 км/год за 3,8 секунди, що зробить EC7 найдинамічнішою моделлю бренду.

При габаритах 4968х1974х1714 мм і колісній базі 2960 мм Nio EC7 близький до європейського кросоверу Audi Q8 e-tron. Зовнішність новинка виконана у фірмовій стриманій стилістиці, а в мінімалістичному салоні застосовані великі екрани до 23 динаміків. Медіасистема крос-купе, що забезпечує багато онлайн-сервісів, працює на високопродуктивному чіпі від Nvidia.

Отримає новинка й розвинений комплекс водійських асистентів з лідером та 33 датчиками інших типів. Розширення можливостей «напівавтопілота» буде доступним через оновлення софту «по повітрю».

Для Nio EC7 анонсована лише одна двомоторна силова установка. На передній осі встановлять двигун на 245 к.с., задня отримає 408-сильний двигун. Їхня сукупна віддача заявлена на рівні 665 к.с. та 850 Нм. Завдяки штатним гальмам Brembo з 380-міліметровими дисками гальмівний шлях позашляховика зі швидкості 100 км/год становитиме 33,9 метра.

Батарей для крос-купе заявлена три. Базова 75-кіловат-годинна дозволить Nio EC7 проїхати без підзаряджання 490 кілометрів, з батареєю на 100 кВт*год запас ходу збільшиться до 635 кілометрів. Буде у EC7 й особливо далекобійна версія зі 150-кіловат-годинним блоком, який повинен забезпечити 940 кілометрів пробігу, але її ринкові перспективи поки не названі.

Електромобілі, що вже отримали ринкову ціну, коштують до 578 тисяч юанів (83 000 доларів) — це вартість особливо багатого «вітального» виконання з топовою батареєю. Водночас Nio надає можливість заощадити, якщо купити варіант взагалі без акумуляторів, а самі батареї брати в оренду за 980 юанів (140 доларів) на місяць. У цьому випадку ціна базової модифікації опуститься до 418 тисяч юанів (60 000 доларів). Доставки крос-купе стартують у травні цього року.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Nio

Останні записи

Водіям пояснили, за якого пробігу від покупки авто краще відмовитися

15-20 років тому на українському ринку старих автомобілів переважали імпортні моделі, і основним критерієм вибору…

19.03.2025

Оголошено фіналістів премії «Всесвітній автомобіль року»

Цей сезон конкурсу World Car of the Year стартував восени 2024 року, в січні опублікували…

19.03.2025

Порушення правил проїзду спецтранспорту каратимуть суворіше

У Верховній Раді зареєстровано законопроєкт №11111, який передбачає посилення відповідальності для водіїв, що не надають…

19.03.2025

Audi готує оновлений Q7 2026 із несподіваними змінами

Компанія Audi з початку 2025 вивела на дорожні випробування кілька новинок. Частина практично готова до…

19.03.2025

Моторист розповів як прогріти двигун авто навесні швидко та безпечно

З приходом весни та підвищенням температури багато водіїв стають менш уважними і забувають про необхідність…

19.03.2025

Audi готує масштабні скорочення: без роботи залишаться тисячі

Німецький автовиробник планує до 2029 року скоротити 7,5 тисяч робітників у Німеччині. У компанії пояснили,…

18.03.2025