Авто

Nio показала електричний купе-кросовер EC7

Китайська компанія Nio продемонструвала електричне крос-купе, яке отримало індекс EC7. Електромобіль планується позиціонувати як спортивну модель: два мотори дозволять позашляховику прискорюватися до 100 км/год за 3,8 секунди, що зробить EC7 найдинамічнішою моделлю бренду.

При габаритах 4968х1974х1714 мм і колісній базі 2960 мм Nio EC7 близький до європейського кросоверу Audi Q8 e-tron. Зовнішність новинка виконана у фірмовій стриманій стилістиці, а в мінімалістичному салоні застосовані великі екрани до 23 динаміків. Медіасистема крос-купе, що забезпечує багато онлайн-сервісів, працює на високопродуктивному чіпі від Nvidia.

Отримає новинка й розвинений комплекс водійських асистентів з лідером та 33 датчиками інших типів. Розширення можливостей «напівавтопілота» буде доступним через оновлення софту «по повітрю».

Для Nio EC7 анонсована лише одна двомоторна силова установка. На передній осі встановлять двигун на 245 к.с., задня отримає 408-сильний двигун. Їхня сукупна віддача заявлена на рівні 665 к.с. та 850 Нм. Завдяки штатним гальмам Brembo з 380-міліметровими дисками гальмівний шлях позашляховика зі швидкості 100 км/год становитиме 33,9 метра.

Батарей для крос-купе заявлена три. Базова 75-кіловат-годинна дозволить Nio EC7 проїхати без підзаряджання 490 кілометрів, з батареєю на 100 кВт*год запас ходу збільшиться до 635 кілометрів. Буде у EC7 й особливо далекобійна версія зі 150-кіловат-годинним блоком, який повинен забезпечити 940 кілометрів пробігу, але її ринкові перспективи поки не названі.

Електромобілі, що вже отримали ринкову ціну, коштують до 578 тисяч юанів (83 000 доларів) — це вартість особливо багатого «вітального» виконання з топовою батареєю. Водночас Nio надає можливість заощадити, якщо купити варіант взагалі без акумуляторів, а самі батареї брати в оренду за 980 юанів (140 доларів) на місяць. У цьому випадку ціна базової модифікації опуститься до 418 тисяч юанів (60 000 доларів). Доставки крос-купе стартують у травні цього року.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Nio

Останні записи

Як підготувати електромобіль до осінніх холодів і зберегти запас ходу

З настанням перших холодів власники електромобілів помічають, що їхні авто поводяться інакше. Якщо влітку пробіг…

29.09.2025

Топ-7 авто, від яких відмовляються навіть перекупники

Є машини, які зникають із торгових майданчиків за лічені години: щойно оголошення з'явилося - вже…

29.09.2025

З 2026 року в Європі можна буде їздити електромобілем безкоштовно

З 2026 року у Європі стартує технологія V2G (Vehicle-to-Grid), яка дозволяє електромобілям віддавати частину заряду…

29.09.2025

Як правильно підготувати авто до перших заморозків

З настанням осені та наближенням перших заморозків важливо заздалегідь підготувати автомобіль до холодної погоди. Це…

29.09.2025

Toyota bZ4X 2026 здивувала оновленим дизайном і збільшеною автономністю

Toyota bZ4X стала важливим кроком для бренду у світі електромобілів, особливо на європейському ринку, де…

29.09.2025

Чи потрібен пластиковий документ, якщо є водійське у «Дії»

Щодня поліція зупиняє водіїв для перевірки документів, і багато хто замислюється, чи достатньо мати фото…

29.09.2025