Авто

Nio показала електричний купе-кросовер EC7

Китайська компанія Nio продемонструвала електричне крос-купе, яке отримало індекс EC7. Електромобіль планується позиціонувати як спортивну модель: два мотори дозволять позашляховику прискорюватися до 100 км/год за 3,8 секунди, що зробить EC7 найдинамічнішою моделлю бренду.

При габаритах 4968х1974х1714 мм і колісній базі 2960 мм Nio EC7 близький до європейського кросоверу Audi Q8 e-tron. Зовнішність новинка виконана у фірмовій стриманій стилістиці, а в мінімалістичному салоні застосовані великі екрани до 23 динаміків. Медіасистема крос-купе, що забезпечує багато онлайн-сервісів, працює на високопродуктивному чіпі від Nvidia.

Отримає новинка й розвинений комплекс водійських асистентів з лідером та 33 датчиками інших типів. Розширення можливостей «напівавтопілота» буде доступним через оновлення софту «по повітрю».

Для Nio EC7 анонсована лише одна двомоторна силова установка. На передній осі встановлять двигун на 245 к.с., задня отримає 408-сильний двигун. Їхня сукупна віддача заявлена на рівні 665 к.с. та 850 Нм. Завдяки штатним гальмам Brembo з 380-міліметровими дисками гальмівний шлях позашляховика зі швидкості 100 км/год становитиме 33,9 метра.

Батарей для крос-купе заявлена три. Базова 75-кіловат-годинна дозволить Nio EC7 проїхати без підзаряджання 490 кілометрів, з батареєю на 100 кВт*год запас ходу збільшиться до 635 кілометрів. Буде у EC7 й особливо далекобійна версія зі 150-кіловат-годинним блоком, який повинен забезпечити 940 кілометрів пробігу, але її ринкові перспективи поки не названі.

Електромобілі, що вже отримали ринкову ціну, коштують до 578 тисяч юанів (83 000 доларів) — це вартість особливо багатого «вітального» виконання з топовою батареєю. Водночас Nio надає можливість заощадити, якщо купити варіант взагалі без акумуляторів, а самі батареї брати в оренду за 980 юанів (140 доларів) на місяць. У цьому випадку ціна базової модифікації опуститься до 418 тисяч юанів (60 000 доларів). Доставки крос-купе стартують у травні цього року.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло
Tags: Nio

Останні записи

Сучасні електрокари не загрожують пішоходам більше, ніж ДВЗ

Нове дослідження Лідського університету показало, що електромобілі не становлять більшої загрози для пішоходів, ніж автомобілі…

12.12.2025

Два китайські електромобілі отримали 5 зірок Euro NCAP

Китайські електромобілі продовжують виходити на європейський ринок, і їх тестують за суворими стандартами безпеки Euro…

12.12.2025

Гетманцев пояснив зміни щодо оподаткування електромобілів у 2026 році

З 1 січня 2026 року втратить чинність норма Податкового кодексу, яка звільняла від ПДВ імпорт…

12.12.2025

Toyota повернула лідерство в рейтингу прогнозованої надійності, Subaru на другому місці

Минулого року Subaru несподівано випередила Toyota в рейтингу прогнозованої надійності, що стало справжнім шоком для…

12.12.2025

Peugeot відроджує лінійку GTi у повністю електричному форматі

Peugeot повертає легендарну спортивну лінійку GTi - тепер уже у повністю електричному форматі. Першою моделлю…

12.12.2025

Як захистити кузов авто взимку: поради для безпечного сезону

Зима шкодить не лише двигуну та ходовій частині, а й кузову авто. Мороз, волога, сіль…

12.12.2025