Експерти перерахували три найрозчарованіші нові авто з усіх, які були представлені в 2022 році.
Очолює антирейтинг сімейство японських електромобілів Toyota bZ4X та Subaru Solterra. Ці машини не мають попиту, за ними не вибудовується черга, а рентабельність складання залишається під великим питанням.
Виною всьому – критичні недоробки з погляду електрокарів, які дозволяють їм бути конкурентоспроможними над ринком. Насамперед, покупці з’ясували, що батареї Toyota bZ4X та Subaru Solterra в холодну погоду можуть заряджатися дуже повільно. Вже в червні було оголошено про відкликання цих автомашин через ненадійне кріплення коліс, які можуть відвалитися на ходу. Однак вирішити проблему виявилося не так просто, і виробнику довелося викуповувати машини у клієнтів.
Ще один мінус – запас ходу електрокросоверів Toyota bZ4X і Subaru Solterra виявився меншим, ніж було заявлено в документації. За результатами європейських тестів з’ясувалося, що електромобілі можуть досягти лише половини заявленого пробігу без підзарядки 220 км, а не паспортні 442 км.
Друге місце в антирейтингу присудили пікапа Hyundai Santa Cruz. Ця машина має плавний хід та може перевозити мотоцикли, квадроцикли чи дошки для серфінгу. Однак Santa Cruz не користується популярністю. Причина – конкурент Ford Maverick, який виявився більш економічним та доступним. У Росії її можна придбати і по паралельному імпорту за 3 млн. рублів.
Електрокар Volkswagen ID Buzz отримав третє місце. Новинка від німецького автогіганта обійдеться покупцеві в суму від 64 581 євро або 4,25 млн. рублів. За заявою виробника, потужність моделі складає 204 л.с., а запас ходу на одній зарядці – 400 км. Незважаючи на це, автомобіль для подорожей та далеких поїздок виявився не пристосований. Для міських кур’єрських служб Volkswagen ID Buzz – саме те.
Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.
Миськів Роман
Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.
Leave a Comment