Американські дослідники Recurrent Motors проаналізували, як змінюється запас ходу електромобілів узимку. Про це пише інтернет-портал Jalopnik. За даними ЗМІ, у дослідженні взяли участь електрокари світових виробників. До їх списку увійшли: Tesla, BMW, Volkswagen, Audi, Ford, Hyundai та ін.
Усі автомобілі тестувалися в умовах 30–20 градусів за Фаренгейтом (–1…–6 °С). При цьому аналітики враховували інші змінні, такі як нерівна місцевість, різні швидкості руху і режими експлуатації, а також календарне старіння автомобільних акумуляторів.
За результатами дослідження, майже третину заряду акумулятора при негативних температурах втрачають автомобілі Chevy Bolt, Ford Mustang Mach-E та Volkswagen iD.4. Запас їхнього ходу знижується в середньому на 30%. Найнесприйнятливішим до холоду електрокаром виявився Jaguar I-Pace. Його заряд скоротився лише на 3%. Моделі Tesla загалом втрачають від 15 до 19% запасу ходу.
Вчені пояснили, що втрата запасу ходу за низьких температур пов’язана з тим, що холод гальмує хімічні реакції та уповільнює фізичні процеси в роботі акумулятора. При цьому більшість «зелених» автомобілів мають спеціальні адаптивні режими, спрямовані на збереження енергії.
На українському авторинку поступово відновлюється інтерес до дизельних автомобілів, і протягом останніх кількох місяців попит…
Цього року багато автовиробників зіткнулися з проблемами в роботі двигунів. За даними Autonews, найбільше скарг…
Європейський авторинок швидко рухається у бік електрифікації. Продажі електромобілів і плагін-гібридів зростають, хоча машини з…
Керувати сучасними "розумними" автомобілями взимку часто складніше, ніж простішими моделями. Причина - велика кількість електронних…
Багато водіїв помилково вважають, що зимові аварії трапляються лише через ожеледицю або сніг. Насправді головна…
Європейські автомобілі дорожчають через суворі технічні регламенти, проте в ЄС для виробників передбачили стимул, завдяки…
Leave a Comment