Американські дослідники Recurrent Motors проаналізували, як змінюється запас ходу електромобілів узимку. Про це пише інтернет-портал Jalopnik. За даними ЗМІ, у дослідженні взяли участь електрокари світових виробників. До їх списку увійшли: Tesla, BMW, Volkswagen, Audi, Ford, Hyundai та ін.
Усі автомобілі тестувалися в умовах 30–20 градусів за Фаренгейтом (–1…–6 °С). При цьому аналітики враховували інші змінні, такі як нерівна місцевість, різні швидкості руху і режими експлуатації, а також календарне старіння автомобільних акумуляторів.
За результатами дослідження, майже третину заряду акумулятора при негативних температурах втрачають автомобілі Chevy Bolt, Ford Mustang Mach-E та Volkswagen iD.4. Запас їхнього ходу знижується в середньому на 30%. Найнесприйнятливішим до холоду електрокаром виявився Jaguar I-Pace. Його заряд скоротився лише на 3%. Моделі Tesla загалом втрачають від 15 до 19% запасу ходу.
Вчені пояснили, що втрата запасу ходу за низьких температур пов’язана з тим, що холод гальмує хімічні реакції та уповільнює фізичні процеси в роботі акумулятора. При цьому більшість «зелених» автомобілів мають спеціальні адаптивні режими, спрямовані на збереження енергії.
З кожним днем дороги стають все більш насиченими, поряд із новачками за кермом їздять водії…
Наприкінці жовтня Toyota розсекретила свій новий рамний позашляховик компактних розмірів, який має стати не лише…
Volvo скоригувала свої плани щодо повної відмови від двигунів внутрішнього згоряння. Раніше компанія обіцяла перейти…
Ми думали, що електромобілі врятують планету, але що, якщо вони лише приховують нові проблеми? Поки…
Duster більше ніколи не буде колишнім. Легендарний "народний" позашляховик, який довгі роки асоціювався з механічною…
Багато водіїв, прагнучи заощадити час або гроші, нерідко їздять з майже порожнім баком, не замислюючись…
Leave a Comment