Авто

Нове покоління Toyota C-HR радикально змінить дизайн і порідниться з новим Prius

Популярна в Європі модель кросовера, що конкурує із Nissan Juke, готується до зміни поколінь. Очікується, що це станеться у 2024 році. Нова Toyota C-HR серйозно зміниться стилістично, також отримає версію PHEV.

Autocar стверджує, що новий кросовер буде тісно пов’язаний з нещодавно представленим Prius п’ятого покоління, зокрема він базуватиметься на новітній версії архітектури Toyota TNGA і пропонуватиме такий же вибір силових установок. Ще однією новинкою стане схожий за стилем, але трохи більший електричний кросовер-купе сегмента С-SUV, нещодавно анонсований концептом bZ Compact Crossover.

Продавати два близьких за розмірами автомобіля для Toyota не вперше – вже співіснують один з одним електричний кросовер bZ4X і традиційний RAV4, що є втіленням незмінної прихильності до Toyota “мультитехнологічного підходу”. Відповідно до нього компанія пропонує низку силових агрегатів на різних ринках. Водневі паливні елементи, гібриди, гібриди, що підключаються, звичайні двигуни внутрішнього згоряння і повністю електричні моделі – все для задоволення різних вимог покупців!

Але повернемось до нового покоління C-HR. Технічні деталі залишаються в секреті, оскільки поки що компанія представила лише концептуальний C-HR Prologue. Проте Toyota підтвердила, що акумулятори для варіанта PHEV будуть вироблятися в Європі (вперше для компанії!), хоч ще не підтвердила, де саме.

Це буде варіант трансмісії PHEV, який поєднує у собі 2,0-літровий чотирициліндровий бензиновий двигун потужністю 147 к.с. з електродвигуном потужністю 158 л. на передній осі, що в сукупності дає 221 л. Якщо ця система дійсно буде доступна, вона дасть C-HR PHEV приріст потужності 40 л. порівняно із нинішнім 1,8-літровим повним гібридом.

Залишається незрозумілим, чи C-HR PHEV використовуватиме акумулятор ємністю 13,6 кВт*год, як Prius, але якщо це станеться, конкурентоспроможний запас ходу більше 80 км тільки на електриці виявиться для моделі в межах досяжності.

Новий C-HR Hybrid, який, як оцінюють у Toyota, залишиться варіантом, що найбільше продається, буде використовувати вдосконалену версію трансмісії поточного автомобіля з невеликим збільшенням потужності до 191 к.с.

Новий автомобіль, як і його попередник, був розроблений в європейському дизайнерському штабі Toyota в Ніцці, Франція, з метою зробити його “як і раніше сміливим, але, можливо, все ще суперечливим”. Якщо припустити, що C-HR Prologue так само близький до серійного автомобіля, як раніше концепт Toyota Aygo X Prologue 2021 був близький до третього покоління Aygo, яке він анонсував, то можна припустити, що і термін появи товарних машин буде приблизно таким же, а це близько року.

Очікується, що серійний автомобіль буде представлений приблизно в середині 2023 року, а продажі в Європі стартують наприкінці 2023-го – на початку 2024-го. При цьому очікується, що новий C-HR Hybrid буде дорожчим за попередника, а за PHEV доведеться заплатити приблизно на 6000 євро більше.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Toyota

Останні записи

Чому взимку не варто одразу ставити автомобіль на ручник

Взимку кількість проблем під час експлуатації автомобіля значно зростає через додаткові навантаження на систему. Автомеханіки…

24.11.2025

Американці обрали кращий SUV року: названо переможця

Американці знову влаштували шоу на колесах: електричний Cadillac Escalade IQ став головним SUV 2026 року…

24.11.2025

Volkswagen готує до виходу доступний електрокросовер ID. Cross

Volkswagen готує до виробництва доступний міський електромобіль ID.2all вартістю близько 25 000 євро. До нього…

24.11.2025

Чому штрафи за неправильну парковку часто скасовують у судах

Штрафи за стоянку в заборонених місцях часто скасовують у судах, бо багато постанов складаються з…

24.11.2025

Mercedes-AMG готує електричний суперкар GT

Mercedes-AMG, раніше відомий потужними V8 і V12, активно переходить до електрики. Після експериментів з EQE…

24.11.2025

Зимові випробування електромобілів: запас ходу та комфорт

Нова програма Green NCAP перевірила три електромобілі - Dacia Spring, Hyundai Inster та VW ID.4…

24.11.2025