Популярна в Європі модель кросовера, що конкурує із Nissan Juke, готується до зміни поколінь. Очікується, що це станеться у 2024 році. Нова Toyota C-HR серйозно зміниться стилістично, також отримає версію PHEV.
Autocar стверджує, що новий кросовер буде тісно пов’язаний з нещодавно представленим Prius п’ятого покоління, зокрема він базуватиметься на новітній версії архітектури Toyota TNGA і пропонуватиме такий же вибір силових установок. Ще однією новинкою стане схожий за стилем, але трохи більший електричний кросовер-купе сегмента С-SUV, нещодавно анонсований концептом bZ Compact Crossover.
Продавати два близьких за розмірами автомобіля для Toyota не вперше – вже співіснують один з одним електричний кросовер bZ4X і традиційний RAV4, що є втіленням незмінної прихильності до Toyota “мультитехнологічного підходу”. Відповідно до нього компанія пропонує низку силових агрегатів на різних ринках. Водневі паливні елементи, гібриди, гібриди, що підключаються, звичайні двигуни внутрішнього згоряння і повністю електричні моделі – все для задоволення різних вимог покупців!
Але повернемось до нового покоління C-HR. Технічні деталі залишаються в секреті, оскільки поки що компанія представила лише концептуальний C-HR Prologue. Проте Toyota підтвердила, що акумулятори для варіанта PHEV будуть вироблятися в Європі (вперше для компанії!), хоч ще не підтвердила, де саме.
Це буде варіант трансмісії PHEV, який поєднує у собі 2,0-літровий чотирициліндровий бензиновий двигун потужністю 147 к.с. з електродвигуном потужністю 158 л. на передній осі, що в сукупності дає 221 л. Якщо ця система дійсно буде доступна, вона дасть C-HR PHEV приріст потужності 40 л. порівняно із нинішнім 1,8-літровим повним гібридом.
Залишається незрозумілим, чи C-HR PHEV використовуватиме акумулятор ємністю 13,6 кВт*год, як Prius, але якщо це станеться, конкурентоспроможний запас ходу більше 80 км тільки на електриці виявиться для моделі в межах досяжності.
Новий C-HR Hybrid, який, як оцінюють у Toyota, залишиться варіантом, що найбільше продається, буде використовувати вдосконалену версію трансмісії поточного автомобіля з невеликим збільшенням потужності до 191 к.с.
Новий автомобіль, як і його попередник, був розроблений в європейському дизайнерському штабі Toyota в Ніцці, Франція, з метою зробити його “як і раніше сміливим, але, можливо, все ще суперечливим”. Якщо припустити, що C-HR Prologue так само близький до серійного автомобіля, як раніше концепт Toyota Aygo X Prologue 2021 був близький до третього покоління Aygo, яке він анонсував, то можна припустити, що і термін появи товарних машин буде приблизно таким же, а це близько року.
Очікується, що серійний автомобіль буде представлений приблизно в середині 2023 року, а продажі в Європі стартують наприкінці 2023-го – на початку 2024-го. При цьому очікується, що новий C-HR Hybrid буде дорожчим за попередника, а за PHEV доведеться заплатити приблизно на 6000 євро більше.
Leave a Comment