Авто

Нове покоління Toyota C-HR радикально змінить дизайн і порідниться з новим Prius

Share

Популярна в Європі модель кросовера, що конкурує із Nissan Juke, готується до зміни поколінь. Очікується, що це станеться у 2024 році. Нова Toyota C-HR серйозно зміниться стилістично, також отримає версію PHEV.

Autocar стверджує, що новий кросовер буде тісно пов’язаний з нещодавно представленим Prius п’ятого покоління, зокрема він базуватиметься на новітній версії архітектури Toyota TNGA і пропонуватиме такий же вибір силових установок. Ще однією новинкою стане схожий за стилем, але трохи більший електричний кросовер-купе сегмента С-SUV, нещодавно анонсований концептом bZ Compact Crossover.

Продавати два близьких за розмірами автомобіля для Toyota не вперше – вже співіснують один з одним електричний кросовер bZ4X і традиційний RAV4, що є втіленням незмінної прихильності до Toyota “мультитехнологічного підходу”. Відповідно до нього компанія пропонує низку силових агрегатів на різних ринках. Водневі паливні елементи, гібриди, гібриди, що підключаються, звичайні двигуни внутрішнього згоряння і повністю електричні моделі – все для задоволення різних вимог покупців!

Але повернемось до нового покоління C-HR. Технічні деталі залишаються в секреті, оскільки поки що компанія представила лише концептуальний C-HR Prologue. Проте Toyota підтвердила, що акумулятори для варіанта PHEV будуть вироблятися в Європі (вперше для компанії!), хоч ще не підтвердила, де саме.

Це буде варіант трансмісії PHEV, який поєднує у собі 2,0-літровий чотирициліндровий бензиновий двигун потужністю 147 к.с. з електродвигуном потужністю 158 л. на передній осі, що в сукупності дає 221 л. Якщо ця система дійсно буде доступна, вона дасть C-HR PHEV приріст потужності 40 л. порівняно із нинішнім 1,8-літровим повним гібридом.

Залишається незрозумілим, чи C-HR PHEV використовуватиме акумулятор ємністю 13,6 кВт*год, як Prius, але якщо це станеться, конкурентоспроможний запас ходу більше 80 км тільки на електриці виявиться для моделі в межах досяжності.

Новий C-HR Hybrid, який, як оцінюють у Toyota, залишиться варіантом, що найбільше продається, буде використовувати вдосконалену версію трансмісії поточного автомобіля з невеликим збільшенням потужності до 191 к.с.

Новий автомобіль, як і його попередник, був розроблений в європейському дизайнерському штабі Toyota в Ніцці, Франція, з метою зробити його “як і раніше сміливим, але, можливо, все ще суперечливим”. Якщо припустити, що C-HR Prologue так само близький до серійного автомобіля, як раніше концепт Toyota Aygo X Prologue 2021 був близький до третього покоління Aygo, яке він анонсував, то можна припустити, що і термін появи товарних машин буде приблизно таким же, а це близько року.

Очікується, що серійний автомобіль буде представлений приблизно в середині 2023 року, а продажі в Європі стартують наприкінці 2023-го – на початку 2024-го. При цьому очікується, що новий C-HR Hybrid буде дорожчим за попередника, а за PHEV доведеться заплатити приблизно на 6000 євро більше.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Миськів Роман

Людина яка фанатіє від спортивних автомобілів і полюбляє грати у авмобільні ігри.

Опублікував
Миськів Роман
Tags: Toyota

Останні записи

Toyota, Nissan та Honda об’єднують зусилля для створення нового покоління автомобілів

Японія та японські виробники автомобілів продовжують робити нові кроки, щоб випередити своїх конкурентів. За повідомленнями,…

17.05.2024

Tesla Cybertruck зіткнувся із серйозною проблемою корозії

Кібервантажівка — це щонайменше спірний автомобіль. Але більшість фанатів Tesla, здається, прийняли його з ентузіазмом.…

17.05.2024

Новий Renault 5 б’є рекорди за попередніми замовленнями ще до старту продажів

Новий Renault 5 збирає рекордну кількість попередніх замовлень, незважаючи на відсутність оголошених цін та дати…

17.05.2024

На фото показали новий кросовер BMW X3

Німецький кросовер BMW X3 2025 зараз проходить етап дорожніх випробувань. Його вже неодноразово помічали під…

17.05.2024

Новий кросовер Dacia Stepway показали на неофіційних зображеннях

У гамі компанії Renault та її суббренду Dacia версія Stepway завжди була призначена для того,…

17.05.2024

Один з найбільш непривабливих автомобілів у світі повернеться як конкурент Renault Duster

На початку квітня цього року в Мережу випливли плани концерну Stellantis, що володіє брендом Fiat,…

17.05.2024