Авто

Найпровальніші Радянські автомобілі, про які краще не згадувати

Share

Де є злети, завжди є падіння, де трапляється удача, завжди будуть провали. Сьогодні хотілося б поговорити саме про зворотний бік радянського автопрому. Скласти такий собі анти-рейтинг. Хоча будь-який провал, це теж крок уперед, адже саме завдяки помилкам, потім створюються шедеври. Якщо, звичайно, робляться правильні висновки. Отже:

Мікроавтобус «Старт»

Насправді все починалося дуже непогано і попереду маячили райдужні перспективи, але не вийшло. Висока собівартість і невдала спроба використати склопластик у матеріалі кузова, поставили хрест на цьому проекті, зробивши його одним із найгірших у СРСР. З’ясувалося, що хороша міцність склопластику має зворотний бік при використанні в різних температурних режимах. Статична механічна напруга призводила до деформації кузова.

КАЗ «Колхіда»

Тут конструктори спробували створити невеликий вантажний трак для перевезення будівельного сміття. Підвела збирання. Часті поломки, особливо щодо гідравліки зробили машину вкрай ненадійною в експлуатації. Постійно щось відламувалося. При їзді по пересіченій місцевості у «Колхіди» часто самі собою відчинялися двері. Як то кажуть сире складання на обличчя. Рідкісна машина переживала п’ятирічку. Крім того, невдала трансмісія і непродумані конструктивні рішення погіршували керування автомобілем.

АЗЛК-2141

Спочатку “Москвич” був машиною мрією для більшості радянських громадян. На жаль, пізніші моделі ґрунтовно зіпсували репутацію автомобіля. Взяти, наприклад, АЗЛК-2141. Тут відразу пакет проблем, що негативно позначилися на подальшому розвитку виробництва. Складання залишає бажати кращого, власний силовий агрегат на машині не передбачений, та й по дрібницях теж багато чого: амортизатори шумлячи, підшипники гудуть.

ІЖ-2126

Тут ми знову стикаємося з проблемами складання (прямо хвороба якась у нашого автопрому). На додаток до неї ще й фарбування автомобіля було зроблено або з порушенням технології, або з неякісних матеріалів. Фарба часто просто відвалювалась шматками від кузова автомобіля. Застарілий карбюратор, що не відповідає екологічним нормам Євро-2 (на той момент саме вводили у нас в країні), змусив конструкторів остаточно відмовитися від випуску цієї моделі.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Ford зупиняє виробництво нових електромобілів

Хоча електричний Ford Explorer був представлений у березні 2023 року, виробництво стартувало лише у червні…

13.11.2024

Названо китайські авто, якими найбільше задоволені самі китайці

Шанхайське відділення американського агентства JD Power, яке займається складанням рейтингів якості товарів, представило свій звіт…

13.11.2024

Названо найненадійніші електромобілі у 2024 році

Журналісти "WhatCar" разом з експертами "MotorEasy" провели опитування серед власників електричних авто у віці до…

13.11.2024

Експерти розповіли, що водіям категорично не можна робити на АЗС

На АЗС курити дуже небезпечно через високий ризик загоряння. Навіть маленька іскра від запальнички чи…

13.11.2024

Xiaomi встановила світовий рекорд за швидкістю виробництва автомобілів

Засновник Xiaomi Лей Цзюнь оголосив, що їм вдалося встановити світовий рекорд за швидкістю випуску автомобілів…

13.11.2024

Hyundai готується до дебюту оновленого автомобіля Nexo на водні

На жаль, водневі автомобілі поки що не стали популярними, проте деякі компанії продовжують інвестувати в…

13.11.2024