Авто

Найпровальніші Радянські автомобілі, про які краще не згадувати

Де є злети, завжди є падіння, де трапляється удача, завжди будуть провали. Сьогодні хотілося б поговорити саме про зворотний бік радянського автопрому. Скласти такий собі анти-рейтинг. Хоча будь-який провал, це теж крок уперед, адже саме завдяки помилкам, потім створюються шедеври. Якщо, звичайно, робляться правильні висновки. Отже:

Мікроавтобус «Старт»

Насправді все починалося дуже непогано і попереду маячили райдужні перспективи, але не вийшло. Висока собівартість і невдала спроба використати склопластик у матеріалі кузова, поставили хрест на цьому проекті, зробивши його одним із найгірших у СРСР. З’ясувалося, що хороша міцність склопластику має зворотний бік при використанні в різних температурних режимах. Статична механічна напруга призводила до деформації кузова.

КАЗ «Колхіда»

Тут конструктори спробували створити невеликий вантажний трак для перевезення будівельного сміття. Підвела збирання. Часті поломки, особливо щодо гідравліки зробили машину вкрай ненадійною в експлуатації. Постійно щось відламувалося. При їзді по пересіченій місцевості у «Колхіди» часто самі собою відчинялися двері. Як то кажуть сире складання на обличчя. Рідкісна машина переживала п’ятирічку. Крім того, невдала трансмісія і непродумані конструктивні рішення погіршували керування автомобілем.

АЗЛК-2141

Спочатку “Москвич” був машиною мрією для більшості радянських громадян. На жаль, пізніші моделі ґрунтовно зіпсували репутацію автомобіля. Взяти, наприклад, АЗЛК-2141. Тут відразу пакет проблем, що негативно позначилися на подальшому розвитку виробництва. Складання залишає бажати кращого, власний силовий агрегат на машині не передбачений, та й по дрібницях теж багато чого: амортизатори шумлячи, підшипники гудуть.

ІЖ-2126

Тут ми знову стикаємося з проблемами складання (прямо хвороба якась у нашого автопрому). На додаток до неї ще й фарбування автомобіля було зроблено або з порушенням технології, або з неякісних матеріалів. Фарба часто просто відвалювалась шматками від кузова автомобіля. Застарілий карбюратор, що не відповідає екологічним нормам Євро-2 (на той момент саме вводили у нас в країні), змусив конструкторів остаточно відмовитися від випуску цієї моделі.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Названо 3 корейські авто, які не виправдали очікувань власників

Корейські автомобілі Hyundai та Kia останніми роками здобули широку популярність завдяки сучасному дизайну, технологіям і…

02.09.2025

Експерти розкрили причини маніпуляцій автовиробників щодо водіїв

Дані, що показує бортовий комп'ютер, здаються точними, і водії часто довіряють їм. Проте, як зазначають…

02.09.2025

Експерт пояснив, що загрожує водію за відірваний пістолет на АЗС

Невдалий урив пістолета на АЗС - неприємна, але досить поширена ситуація. Головне - не панікувати…

02.09.2025

Kia K4 2025 отримала 5 зірок у ANCAP, але базова версія лише 4

Австралійська організація ANCAP завершила випробування седана Kia K4 2025 та оголосила результати оцінки безпеки. Майже…

02.09.2025

ТОП-10 найпопулярніших авто Європи: Dacia випередила німецькі та японські бренди

У липні 2025 року європейський авторинок отримав нового несподіваного лідера - хетчбек Dacia Sandero вийшов…

02.09.2025

Mercedes представив концепцію компактного G-Class для молодіжної аудиторії

Mercedes-Benz готує компактний позашляховик під робочою назвою "Little G", який має стати доступнішою альтернативою легендарному…

01.09.2025