Авто

Найпровальніші Радянські автомобілі, про які краще не згадувати

Де є злети, завжди є падіння, де трапляється удача, завжди будуть провали. Сьогодні хотілося б поговорити саме про зворотний бік радянського автопрому. Скласти такий собі анти-рейтинг. Хоча будь-який провал, це теж крок уперед, адже саме завдяки помилкам, потім створюються шедеври. Якщо, звичайно, робляться правильні висновки. Отже:

Мікроавтобус «Старт»

Насправді все починалося дуже непогано і попереду маячили райдужні перспективи, але не вийшло. Висока собівартість і невдала спроба використати склопластик у матеріалі кузова, поставили хрест на цьому проекті, зробивши його одним із найгірших у СРСР. З’ясувалося, що хороша міцність склопластику має зворотний бік при використанні в різних температурних режимах. Статична механічна напруга призводила до деформації кузова.

КАЗ «Колхіда»

Тут конструктори спробували створити невеликий вантажний трак для перевезення будівельного сміття. Підвела збирання. Часті поломки, особливо щодо гідравліки зробили машину вкрай ненадійною в експлуатації. Постійно щось відламувалося. При їзді по пересіченій місцевості у «Колхіди» часто самі собою відчинялися двері. Як то кажуть сире складання на обличчя. Рідкісна машина переживала п’ятирічку. Крім того, невдала трансмісія і непродумані конструктивні рішення погіршували керування автомобілем.

АЗЛК-2141

Спочатку “Москвич” був машиною мрією для більшості радянських громадян. На жаль, пізніші моделі ґрунтовно зіпсували репутацію автомобіля. Взяти, наприклад, АЗЛК-2141. Тут відразу пакет проблем, що негативно позначилися на подальшому розвитку виробництва. Складання залишає бажати кращого, власний силовий агрегат на машині не передбачений, та й по дрібницях теж багато чого: амортизатори шумлячи, підшипники гудуть.

ІЖ-2126

Тут ми знову стикаємося з проблемами складання (прямо хвороба якась у нашого автопрому). На додаток до неї ще й фарбування автомобіля було зроблено або з порушенням технології, або з неякісних матеріалів. Фарба часто просто відвалювалась шматками від кузова автомобіля. Застарілий карбюратор, що не відповідає екологічним нормам Євро-2 (на той момент саме вводили у нас в країні), змусив конструкторів остаточно відмовитися від випуску цієї моделі.

Скарбик Павло

Головний редактор видання UaMotors. Захоплюєтся технологіями та новими автомобілями.

Опублікував
Скарбик Павло

Останні записи

Чому поліція не може штрафувати «євробляхи» без даних митниці

Адвокат пояснив, що поліція не може безмежно штрафувати авто на іноземній реєстрації. Нові зміни до…

18.12.2025

Hyundai та KIA посилюють захист авто в США після хвилі масових викрадень

Після кількох років масових викрадень автомобілів у США Hyundai та KIA погодилися посилити безпеку своїх…

18.12.2025

Патрульна поліція запускає TruCAM ще на 14 нових ділянках доріг

Патрульна поліція з 18 грудня розширює використання приладів TruCAM на українських дорогах. Відтепер вимірювання швидкості…

18.12.2025

Експерти розповіли, як захистити авто від пошкоджень у холодну пору

Тривале зберігання автомобіля в зимових умовах може бути небезпечним. За словами експертів, нестабільна погода сприяє…

18.12.2025

Ford ховає Focus і робить ставку на SUV: оголошено новинки 2026 року

Ford готує масштабне оновлення європейської лінійки, яке стане ключовим для бренду. У 2026 році на…

18.12.2025

Honda працює над новим поколінням двигуна V4

Honda активно працює над новим поколінням двигуна V4, що підтверджують свіжі патентні заявки компанії наприкінці…

18.12.2025